Współpraca, integracja i budowanie efektywnego zespołu w branży transportowo-spedycyjnej
Możliwość dofinansowania
Brak ocen dla tego dostawcy
Współpraca, integracja i budowanie efektywnego zespołu w branży transportowo-spedycyjnej
Numer usługi 2024/07/09/5615/2214350
2 700,00 PLN
brutto
2 700,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów i pracowników z branży transportowo-spedycyjnej, chcących rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie współpracy oraz budowania zintegrowanych zespołów.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników22
- Data zakończenia rekrutacji30-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest wzmocnienie współpracy, integracji, poczucia identyfikacji z miejscem pracy oraz nabycie wiedzy z zakresu budowania efektywnych zespołów, prowadzące do wzrostu efektywności, motywacji i wykształcenia optymalnych wzorców komunikacyjnych w zespole (z uwzględnieniem specyfiki branży transportowo-spedycyjnej).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna korzyści (psychologiczne, społeczne, organizacyjne) wynikające z efektywnej współpracy i optymalnej integracji w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia, opisuje i analizuje korzyści wynikające ze współpracy i integracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posiada wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia, opisuje i stosuje techniki komunikacyjne wspomagające współpracę w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posiada wiedzę i umiejętności z zakresu rozwiązywania konfliktów w zespole. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia, opisuje i stosuje techniki wspomagające rozwiązywanie konfliktów w różnorodnych kontekstach współpracy. Analizuje przykłady sytuacji konfliktowych i proponuje rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posiada wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania kultury organizacyjnej sprzyjającej kształtowaniu orientacji prokooperacyjnych u pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia, opisuje i stosuje metody wspomagające rozwój prokooperacyjnej kultury organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, certyfikat zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, certyfikat potwierdza rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
1. Wprowadzenie do tematu współpracy i integracji:
- Kluczowe wyniki badań i ich praktyczne zastosowanie
- Specyfika współpracy w branży transportowo-spedycyjnej
- Integracja w zespołach rozproszonych – fakty i mity
2. Komunikacja w zespole a współpraca i integracja
- Czynniki komunikacyjne (nie)sprzyjające współpracy
- Techniki komunikacji wspomagające współpracę w zespole
- Techniki komunikacji wspierające budowę zintegrowanych zespołów
- Autodiagnoza wzorców komunikacyjnych
3. Budowanie kooperatywnych i zintegrowanych zespołów
- Cykl życia zespołu a dominujące wzorce współpracy
- Psychologia różnic indywidualnych a działania zespołowe
- Metody budowania przywiązania organizacyjnego
- Kultura organizacji a orientacje prokooperacyjne
4. Rozwiązywanie konfliktów
- Rodzaje konfliktów
- Dynamika sytuacji konfliktowych
- Techniki wspomagające rozwiązywanie konfliktów
- Studia przypadków
- Ćwiczenia symulacyjne
5. Zaangażowanie w pracę a współpraca i integracja
- Czynniki zwiększające i zmniejszające zaangażowanie we współpracę
- Indywidualne potrzeby a zaangażowanie, współpraca i integracja
- Techniki wspomagające zwiększanie zaangażowania w pracę
- Studia przypadków
6. Metodyka wzmacniania integracji w zespole
- Przykłady rozwiązań destrukcyjnych (studia przypadków)
- Przykłady rozwiązań konstruktywnych (studia przypadków)
- Autorskie metodyki budowania zintegrowanych zespołów
- Potencjał rytuałów organizacyjnych i zachowań obywatelskich w organizacji
7. Podsumowanie treści omówionych, przećwiczonych i wypracowanych podczas szkolenia
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Remigiusz Koc
Psycholog społeczny, politolog. Trener i konsultant z pasją i wieloletnim doświadczeniem. Zajmuje się doradztwem personalnym i organizacyjnym dla firm i instytucji spoza biznesu. Wykładowca uczelni wyższych, w tym m.in. Wyższej Szkoły Gospodarki, Uniwersytetu WSB Merito. Specjalizuje się przede wszystkim w projektach szkoleniowych i doradczych dotyczących rozwoju kompetencji kierowniczych, zarządzania zespołem, kierowania wybranymi procesami na terenie organizacji. W swojej pracy trenerskiej dąży do optymalnego połączenia innowacyjnych metod pracy szkoleniowej z rzetelną i potwierdzoną naukowo wiedzą psychologiczną.
2 z 2
Krzysztof Kraszkiewicz
Psycholog i socjolog. Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito. Zajmuje się szkoleniami, doradztwem zawodowym, realizacją badań i wsparciem psychologicznym w szkołach. Tworzy analizy, raporty i opracowania. Interesuje się ekonomią behawioralną, psychologią pracy i psychologią polityczną. Posiada kilkaset godzin doświadczenia szkoleniowo-doradczego w ramach działań realizowanych indywidualnie i grupowo zarówno dla firm prywatnych, jak i instytucji publicznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma drukowane materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 18 godzin dydaktycznych, czyli 18x45minut.
Adres
Adres
Bydgoszcz
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Wiechecka
E-mail
agnieszka.wiechecka@psg.edu.pl
Telefon
(+48) 601 832 653