Akademia HR - "Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia procesów pracy" - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Akademia HR - "Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia procesów pracy" - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele
- menadżerowie/kandydaci na menadżerów
- pracownicy zespołów HR
- inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy
- inni pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi MMŚP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji11-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia procesów pracy" przygotowuje do zrozumienia i wykorzystania procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywyróżnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników, posiadane kompetencje etc.). Usługa przygotowuje również do budowania programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznegowsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi rozpoznać korzyści różnych form technologicznego wsparcia pracy w firmie i wskazać, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty i procesy HR, przedstawiając konkretne przykłady zastosowań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmyw najbliższej przyszłości (perspektywa do 3 - 5 lat) w związku z planowanymi zmianami, dotyczącymi rozwoju technologicznych form wsparcia pracy (np. automatyzacja, nowe systemy i narzędzia IT itp.). | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować kompetencje, które będą potrzebne pracownikom firmy w perspektywie 3-5 lat w związku z planowanymi zmianami technologicznymi, przedstawiając konkretne przykłady wymaganych umiejętności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników (np.z różnych pokoleń, z różnym wykształceniem lub z różnymi doświadczeniami itp.) do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować poziom przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej rozwiązaniami technologicznymi, przedstawiając konkretne przykłady oceny ich gotowości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo-rozwojowepoprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przygotować i wdrożyć programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do automatyzacji, wykorzystania narzędzi IT oraz pracy w środowisku rozszerzonej/wirtualnej rzeczywistości, przedstawiając konkretne przykłady tych programów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji zeszczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wspierać rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji, szczególnie w kontekście wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy, przedstawiając konkretne przykłady działań i projektów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (zeszczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi rozwijać wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami, w tym intermentoring, łącząc dotychczasową wiedzę i kompetencje z nowymi obszarami digitalizacji i automatyzacji, przedstawiając konkretne przykłady takich inicjatyw. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw.kompetencji przyszłości (upskilling). | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi budować i wdrażać programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości (upskilling), przedstawiając konkretne przykłady takich programów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy / narzędziapozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wprowadzić i upowszechnić wśród pracowników platformy i narzędzia umożliwiające stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji, przedstawiając konkretne przykłady takich wdrożeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebiepracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi kształtować pozytywne postawy, nastawienia i pewność siebie pracowników wobec nowych technologicznych rozwiązań wspierających pracę, przedstawiając konkretne przykłady działań i inicjatyw. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnychkompetencji i kwalifikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wzmacniać wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji i kwalifikacji, przedstawiając konkretne przykłady działań motywujących do ciągłego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wprowadzenie do szkolenia.
- Formy technologicznego wsparcia - podstawowe definicje, pojęcia. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Kompetencje najbliższej przyszłości. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Poziom przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Intermentoring. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Upskilling. - wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Platformy pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Pozytywne postawy, nastawienie i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. 1 godzina szkolenia = 60 minut.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Zajęcia będą przeprowadzone w postaci warsztatów, ćwiczeń, wykładów, mini wykładów, dyskusji.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez uczestnika oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Formy technologicznego wsparcia - podstawowe definicje, pojęcia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Kompetencje najbliższej przyszłości. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Poziom przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami / rozwiązaniami technologicznymi. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / vr. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Wymiana wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Intermentoring. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Upskilling. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Platformy pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. - wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Pozytywne postawy, nastawienie i pewność siebie pracowników względem nowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój technologicznych form wspierania / realizacji pracy; test wiedzy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 335,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 335,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały w formie elektronicznej przed oraz po szkoleniu w formacie umożliwiającym łatwy dostęp.
Warunki uczestnictwa
Aby skorzystać z usługi objętej dofinansowaniem, konieczne jest posiadanie ID wsparcia przyznanego przez operatora oraz aktywne konto w Bazie Usług Rozwojowych.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez uczestnika oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Informujemy, że podczas szkolenia może wystąpić kontrola przeprowadzona przez PARP, Operatora lub inną upoważnioną jednostkę w celu potwierdzenia zgodności realizacji szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rodzaj komunikatora w formie pracy zdalnej:
1. Warsztat będzie się odbywał zdalnie poprzez komunikator ZOOM -w formie połączenia VIDEO
2.Minimalne wymagania sprzętowe - Komputer z systemem Windows, Procesor Co najmniej 1 GHz, Pamięć RAM Co najmniej 512 MB
3. Minimalne wymagania systemowe: w zależności od oprogramowania uczestnika - szczegóły pod podanym linkiem oficjalnym komunikatora ZOOM : http://www.dilwet.pl/images/Wymagania_systemowe_sprzetowe.pdf
4. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE).
Wymagana jest kamera.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia