Akademia HR - "Analityka w procesach HR w kontekście zmian na rynku pracy" - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Akademia HR - "Analityka w procesach HR w kontekście zmian na rynku pracy" - usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele
- menadżerowie/kandydaci na menadżerów
- pracownicy zespołów HR
- inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy
- inni pracownicy odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi MMŚP
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji14-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa"Analityka w procesach HR w kontekście zmian na rynku pracy" przygotowuje do wykorzystania odpowiednich danych oraz narzędzi analitycznych w obszarze HR oraz zarządzania procesami HR w oparciu o dane, w tym liczenie zwrotów (ROI) z inwestycji w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. Usługa przygotowuje również do kształtowania kapitału ludzkiego w organizacji wykorzystującego zróżnicowany potencjał pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnychdanych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować zasady gromadzenia, analizowania i raportowania danych HR, przedstawiając konkretne przykłady ich wykorzystania do podejmowania decyzji opartych na danych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowychwykorzystywane w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować techniki analizy danych jakościowych i ilościowych wykorzystywane w obszarze HR, przedstawiając konkretne przykłady ich zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzianalizy danych w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi rozpoznać możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR, przedstawiając konkretne przykłady ich zastosowania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje główne funkcjonalności, możliwości analityczne wiodącychna rynku polskim narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zidentyfikować główne funkcjonalności i możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi i platform HCM, przedstawiając konkretne przykłady ich zastosowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje analizy danych, podejmuje na tej podstawie prawidłowedecyzje dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wykonać analizy danych i na ich podstawie podejmować prawidłowe decyzje dotyczące procesów HR w firmie, przedstawiając konkretne przykłady tych analiz i decyzji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik interpretuje dane z raportów i opracowań badawczych, dotyczącychzjawisk na rynku pracy, w sposób użyteczny dla własnej organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi interpretować dane z raportów i opracowań badawczych dotyczących rynku pracy w sposób użyteczny dla swojej organizacji, przedstawiając konkretne przykłady zastosowania tych interpretacji. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie wdraża i modyfikuje procesy HR w takich obszarach jakzarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi skutecznie wdrażać i modyfikować procesy HR w obszarach zarządzania wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, opierając się na dostępnych danych i wynikających z nich wnioskach, przedstawiając konkretne przykłady tych działań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik bada opinię pracowników (w tym kwestii zasadrówności sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi badać opinie pracowników, w tym dotyczące równości i sprawiedliwości organizacyjnej, zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami, przedstawiając konkretne przykłady przeprowadzonych badań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioskidotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wykorzystać wnioski z analizy procesów HR dotyczące wskaźników efektywności na poziomie indywidualnym, zespołowym i całej firmy, przedstawiając konkretne przykłady zastosowania tych wniosków. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik liczy zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzaniewiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi obliczyć zwrot z inwestycji (ROI) w procesy zarządzania wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, przedstawiając konkretne przykłady tych obliczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik samodzielnie wykorzystuje funkcjonalności statystyczne ogólniedostępnych programów takich jak MS Excel. | Kryteria weryfikacji czestnik potrafi samodzielnie wykorzystać funkcjonalności statystyczne programów takich jak MS Excel, przedstawiając konkretne przykłady zastosowań tych narzędzi. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik dokonuje analizy procesów HR na bazie wybranej platformy HCM. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi dokonać analizy procesów HR przy użyciu wybranej platformy HCM, przedstawiając konkretne przykłady przeprowadzonych analiz. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik na bazie prowadzonych analiz skutecznie zarządza kapitałem ludzkimw organizacji, bazującym na zróżnicowanym potencjale pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi na podstawie prowadzonych analiz skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim w organizacji, wykorzystując zróżnicowany potencjał pracowników, przedstawiając konkretne przykłady takich działań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje i przekazuje wnioski z prowadzonych analiz procesów HRw sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz samych pracowników. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przygotować i przekazać wnioski z analiz procesów HR w sposób użyteczny dla kadry zarządzającej, menedżerskiej oraz pracowników, przedstawiając konkretne przykłady raportów i prezentacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przekonuje do realizacji systematycznych badań procesów HRw organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przekonać do realizacji systematycznych badań procesów HR w organizacji, przedstawiając konkretne argumenty i korzyści z takich badań. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Wstęp do szkolenia.
- Analityka w procesach HR - podstawowe definicje, pojęcia. - wykład, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Zasady gromadzenia, analizowania i raportowania istotnych danych, informacji HR w celu podejmowania decyzji opartych na danych. wykład/case study, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Główne możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi / platform HCM. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Analizy danych dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Interpretacja danych z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Procesy HR - zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Badanie opinii pracowników (w tym kwestii zasad równości sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Funkcjonalności statystyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Analiza procesów HR na bazie wybranej platformy HCM. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
- Systematyczne badania procesów HR w organizacji i ich wpływ na rozwój firmy oraz przygotowywanie wniosków z prowadzonych analiz procesów HR. wykład/ćwiczenie, dzielenie się wnioskami, podsumowanie trenera z odpowiedziami na pytanie
Usługa prowadzona jest w godzinach dydaktycznych. 1 godzina szkolenia = 60 minut.
Przerwy nie są wliczane do czasu trwania usługi.
Zajęcia będą przeprowadzone w postaci warsztatów, ćwiczeń, wykładów, mini wykładów, dyskusji.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez uczestnika oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wstęp do szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Analityka w procesach HR - podstawowe definicje, pojęcia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Techniki analizy danych jakościowych oraz ilościowych wykorzystywane w obszarze HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Możliwości wykorzystania statystycznych metod i narzędzi analizy danych w obszarze HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Główne możliwości analityczne wiodących na rynku polskim narzędzi / platform HCM. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Analizy danych dotyczące procesów HR realizowanych w firmie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Interpretacja danych z raportów i opracowań badawczych, dotyczących zjawisk na rynku pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Procesy HR - zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy, w oparciu o dostępne dane i wynikające z nich wnioski | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Badanie opinii pracowników (w tym kwestii zasad równości sprawiedliwości organizacyjnej) zgodnie z założeniami metodologicznymi i najlepszymi praktykami w tym zakresie. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Uzyskiwane w procesie analizy procesów HR wnioski dotyczące wskaźników efektywności na poziomie poszczególnych osób, zespołów i całej firmy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Zwrot z inwestycji (ROI) w procesy ukierunkowane na zarządzanie wiekiem, różnorodnością oraz nowymi formami pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Funkcjonalności statystyczne ogólnie dostępnych programów takich jak MS Excel. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Analiza procesów HR na bazie wybranej platformy HCM. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Systematyczne badania procesów HR w organizacji i ich wpływ na rozwój firmy oraz przygotowywanie wniosków z prowadzonych analiz procesów HR. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 335,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 335,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały w formie elektronicznej przed oraz po szkoleniu w formacie umożliwiającym łatwy dostęp.
Warunki uczestnictwa
Aby skorzystać z usługi objętej dofinansowaniem, konieczne jest posiadanie ID wsparcia przyznanego przez operatora oraz aktywne konto w Bazie Usług Rozwojowych.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia z ukończenia szkolenia jest obecność min 80% czasu trwania usługi przez uczestnika oraz zaliczenie testu z zakresu szkolenia i udział w ćwiczeniach/case study i warsztatach.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983).
Informujemy, że podczas szkolenia może wystąpić kontrola przeprowadzona przez PARP, Operatora lub inną upoważnioną jednostkę w celu potwierdzenia zgodności realizacji szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Rodzaj komunikatora w formie pracy zdalnej:
1. Warsztat będzie się odbywał zdalnie poprzez komunikator ZOOM -w formie połączenia VIDEO
2.Minimalne wymagania sprzętowe - Komputer z systemem Windows, Procesor Co najmniej 1 GHz, Pamięć RAM Co najmniej 512 MB
3. Minimalne wymagania systemowe: w zależności od oprogramowania uczestnika - szczegóły pod podanym linkiem oficjalnym komunikatora ZOOM : http://www.dilwet.pl/images/Wymagania_systemowe_sprzetowe.pdf
4. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE).
Wymagana jest kamera.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników, oraz zastosowanego narzędzia