Akademia HR – Zarządzanie konfliktem
Możliwość dofinansowania
Akademia HR – Zarządzanie konfliktem
Numer usługi 2024/07/04/4972/2209603
4 797,00 PLN
brutto
3 900,00 PLNnetto
299,81 PLNbrutto/h
243,75 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy i menedżerowie działów HR oraz menedżerowie, którym zależy na skutecznym zarządzaniu konfliktami w zespole i organizacji.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji20-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Zarządzanie konfliktem” porządkuje wiedzę na temat specyfiki i rodzajów konfliktów i dostarcza narzędzi do konstruktywnego rozwiązywania konfliktów i budowania środowiska pracy nastawionego na współpracę.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje różne rodzaje konfliktów i dostosowuje do nich działania. | Kryteria weryfikacji Potrafi opisać model koło konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie narzędzia budowania w przypadku konfliktu danych, relacji, wartości, interesów i danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ma wiedzę na temat asertywnych zachowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje 5 metod wychodzenia z impasu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zasady mediacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje narzędzia zapobiegania eskalacji konfliktów i asertywnej komunikacji w sytuacjach trudnych interpersonalnie | Kryteria weryfikacji Stosuje 5 metod wychodzenia z impasu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Przekazuje konstruktywną informację zwrotną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje komunikat „Ja” w przekazywaniu trudnych informacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Radzi sobie z barierami emocjonalnymi, które towarzyszą mu w rozmowach konfliktowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje środowisko pracy nastawionej na współpracę, przyjaznej dla osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi | Kryteria weryfikacji Tworzy atmosferę zaufania i partnerstwa. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje komunikat „Ja” w przekazywaniu trudnych informacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Unika zachowań blokujących komunikację. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak.
Program
Program
Dzień 1
Czym jest konflikt. Właściwości sytuacji konfliktowej. Źródła konfliktów
- Warsztat – dyskusja czym jest konflikt
- "Gra o milion". Gra symulacyjna, podczas której uczestnicy muszą wykonać zadanie wymagające osiągnięcia porozumienia w sytuacji rozbieżnych motywacji i argumentów. Podczas omówienia gry nacisk położony jest na analizę:
- przyczyn powstawania nieporozumień i wzajemnych pretensji w sytuacji rozbieżności celów
- możliwych rozwiązań sytuacji problemowej i wynikających z nich korzyści dla stron
- barier emocjonalnych i sposobów radzenia sobie z nimi
- barier w procesie komunikacji, często będących wynikiem zachowań nawykowych
- zachowań sprzyjających budowaniu porozumienia i oddalających stanowisk i interesów stron
- Rodzaje konfliktów. Sposoby reagowania w sytuacjach konfliktowych. Koło konfliktu Przegląd różnych strategii i sposobów wywierania wpływu. Mini wykład, interaktywne ćwiczenia zespołowe.
Zachowanie w sytuacji konfliktu
- Jak ludzie reagują na konflikt - Wzorce zachowań w konflikcie. Mini wykład.
- Jak reaguję na konflikt? Kwestionariusz Thomasa Kilmanna. Test.
Dzień 2
Trening rozwiązywania konfliktów
- Odgrywanie scenek osadzonych w środowisku zawodowym uczestników. Scenki są skonstruowane tak, aby uczestnicy doświadczyli różnych trudnych interpersonalnie sytuacji zawodowych. Mini wykład i informacja zwrotna
- Doskonalenie umiejętności doboru technik do sytuacji i budowanie porozumienia. Ćwiczenia rozmów 1 na 1, informacja zwrotna
Mediacje w organizacji
- Procedura, zasady mediacji. Mini wykład
- Trening umiejętności mediacyjnych. Scenki trójstronne, informacja zwrotna
Podsumowanie
Walidacja: Gra symulacyjna z wykorzystaniem poznanych narzędzi, której celem jest weryfikacja realizacji efektów kształcenia w każdego z uczestników.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 797,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto299,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto243,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Ewa Kastory
Realizuje złożone, długofalowe projekty rozwojowe dla liderów w organizacji. Pracuje z zarządami firm, przygotowuje menadżerów do budowania kapitału społecznego w organizacji, wdraża projekty wspierające współpracę crossową w firmie. Przygotowuje zarządy i zespoły do wdrażania i przeżywania zmian.
Odpowiada za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów.
Inicjuje, projektuje i realizuje złożone długoterminowe projekty oparte na autorskich pomysłach i umiejętności budowania zespołów projektowych. Wraz ze współpracownikami w 2005 roku stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę negocjacji opartą na praktyce biznesowej. W 2018 roku założyła Szkołę przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego.
Odpowiada za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów.
Inicjuje, projektuje i realizuje złożone długoterminowe projekty oparte na autorskich pomysłach i umiejętności budowania zespołów projektowych. Wraz ze współpracownikami w 2005 roku stworzyła pierwszą w Polsce roczną Szkołę negocjacji opartą na praktyce biznesowej. W 2018 roku założyła Szkołę przywództwa opartą na budowaniu kapitału społecznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych na platformie go2know
Adres
Adres
ul. Równoległa 4a
02-235 Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Anna Bakulińska
E-mail
anna.bakulinska@houseofskills.pl
Telefon
(+48) 508 011 009