Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firmy z sektora MŚP w ramach projektu" Akademia HR" W ramach usługi uczestnikami mogą być:
- właściciele firm z sektora MŚP,
- pracownicy firm z sektora MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
- pracownicy firm z sektora MŚP, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji28-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy przygotowuje uczestników do wdrażania nowych modeli i form organizacji pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się x | Kryteria weryfikacji x | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
Rozpoczęcie szkolenia
Zarządzanie zmianą - definicja, istota i rola w przedsiębiorstwie, elementy społeczne i gospodarcze, zasady i zagrożenia
Strategia efektywności i współpracy w zespole - ćwiczenia, dyskusja
Analiza dobrych praktyk w branży
Zmiany na rynku pracy w Polsce i na świecie, innowacyjne rozwiązania, przeobrażenia procesów HR - dyskusja
DZIEŃ 2
Polityka zatrudnienia i aktualnych standardów zarządzania w firmie
Analiza potrzeb, celów i obszarów zmian rynkowych
Zasady skutecznego komunikowania
Style komunikacji wobec pracowników, tendencje zachowań i reakcji na zmiany
Jak unikać konfliktów, oporów zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi ?
Asertywność i jasności komunikatów- ćwiczenie
Rodzaje, przyczyny i metody reakcji na konflikty wśród zespołu
Sposoby na redukcję napięć i wzmocnienie integracji zespołu w trakcie przeobrażeń w procesach zmian
Analiza korzyści i zagrożeń z wprowadzenia nowych rozwiązań w obszarze HR
DZIEŃ 3
Analiza procesów biznesowych w firmie
Sposoby zmiany lub optymalizacji zgodnie ze strategią zarządzania zasobami ludzkimi
Tworzenie schematu opisu procesów biznesowych w firmie - matryca, mapa procesu
Korzyści w obszarach: kosztowych, czasowych, stworzenie atrakcyjnej wizji pracy w trakcie zmian
Jak zmienić blokady i opory pracownika na pozytywne czynniki wpływające na skuteczną realizację celów związanych z zarządzaniem zmianami
Nowe zasady wdrożenia zmian w tym planu wdrożenia i integracji (plan działań i celów krótkoterminowy i długoterminowy)
Podsumowanie szkolenia
Egzamin Końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ireneusz Kozera
Doświadczenia zawodowe w zakresie ekonomii społecznej, zdobywał między innymi prowadząc konsultacje, szkolenia, doradztwo i mentoring dla licznych Podmiotów Ekonomii Społecznej oraz Organizacji Pozarządowych. Stawia nacisk na ekonomizację NGO i PES, przez co uniezależnienie ich od finasowania grantowego.
Zainteresowania naukowe, koncentrują się wokół komunikacji marketingowej, nowoczesnych form marketingu, w tym marketingu cyfrowego oraz kreowania organizacji wirtualnych.
Audytor wiodący w zakresie systemów zarządzania ISO 9001, 14001, 13485, 50001, 45001; Wieloletni trener i konsultant w zakresie wdrażania systemów zarządzania jakością, środowiskowego, BHP, jakością wyrobów medycznych, efektywności energetycznej. Konsultant i trener z zakresu Zakładowej Kontroli Produkcji ZKP oraz procesów certyfikaji i wprowadzania na rynek wyrobów m.in. w oparciu o dyrektywy nowego podejścia. Trener i konsultant w obszarach dyrektyw środowiskowych WEEE oraz RoHS II
Trener w zakresie kontroli jakości oraz rozwiązywania problemów jakościowych, zarządzania zespołami, w tym zespołami produkcyjnymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Uczestnicy szkolenia otrzymają bogato ilustrowany skrypt wraz z prezentacją multimedialną.
- Wsparcie trenera po szkoleniu