Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Adresatami są wszystkie osoby, które na co dzień muszą występować publicznie w różnych kontekstach i chcą robić to lepiej (np. prezentując produkty/usługi, prowadząc zebrania, audyty, zajęcia dydaktyczne, wykłady na konferencjach, networking itp.). W tej grupie znajdą się m.in. przedsiębiorcy, handlowcy, menadżerowie, dyrektorzy i właściciele firm, wykładowcy, studenci. Osoby zainteresowane świadomym budowaniem wizerunku w oparciu o wiedzę potwierdzoną w praktyce oraz rozwojem kompetencji mówczych wedle sprawdzonych modeli.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji15-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem jest wzmocnienie kompetencji w obszarze sztuki autoprezentacji oraz wystąpień publicznych. Zrozumienie znaczenia mowy ciała, pracy głosem, tworzenia struktury przemówienia. Praca na mocnych stronach, diagnoza obszarów do poprawy. Poznanie technik autoprezentacji, tworzenia wizerunku przekonującego mówcy, radzenia sobie z tremą, nawiązywania kontaktu z publicznością. Elementy perswazji w przemówieniach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - rozumie znaczenie mowy ciała, pracy głosem, tworzenia struktury przemówienia | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - zna techniki autoprezentacji, tworzenia wizerunku przekonującego mówcy, radzenia sobie z tremą, nawiązywania kontaktu z publicznością | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - zna najważniejsze elementy tworzenia udanego wystąpienia | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się - buduje i rozwija własne kompetencje i umiejętności w zakresie wzmocnienia kompetencji w obszarze sztuki autoprezentacji oraz wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Teoria
1. Najkrótszy model autoprezentacji.
2. Budowanie mowy na wszelkie okazje.
3. Efekt dobrego pierwszego wrażenia.
4. Elementy zewnętrzne i wewnętrzne, jak się przygotować.
5. Mowa ciała - gesty, mimika, postawa, ruch sceniczny.
6. Operowanie głosem Intonacja, dykcja, tempo mówienia, głośność, praca z pauzą.
7. Struktura przemówienia Najważniejsze elementy tworzenia udanego wystąpienia.
8. Praca z tremą Jak ujarzmić stres przed wystąpieniem przed i w trakcie.
9. Przygotowanie do wystąpienia Na czym polega, jak je realizować by przyniosło zamierzony skutek.
10. Interakcja Elementy budowanie więzi z publicznością.
11.Czynniki afektywne Praca z emocjami, siła przesłania, afektywne sprzężenie zwrotne.
12. Perswazja a cel Jak tworzyć przemówienie, które wpływa a nie drażni nachalnością.
Praktyka - praca w parach, trening indywidualny, próbki wystąpień, feedback moderowany grupowy, ewaluacja trenera, dyskusja, wskazanie i implementacja elementów do poprawy, praca z treścią i przekazem, praca z głosem i mową ciała, autoprezentacja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto790,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto790,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto39,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto39,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej i elektronicznej.