Akademia Menadżera
Możliwość dofinansowania
Akademia Menadżera
Numer usługi 2024/06/28/10567/2201210
3 100,00 PLN
brutto
3 100,00 PLNnetto
34,44 PLNbrutto/h
34,44 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest menedżerom, dyrektorom, kadrze kierowniczej oraz osobom przygotowującym się do objęcia tych funkcji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi90
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich w trakcie praktycznych wyzwań, odwzorowujących realne środowisko biznesowe. W trakcie 90 godzin szkolenia, uczestnicy tworzą i realizują zadania, których celem jest wypracowanie jak najlepszych rozwiązań biznesowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - zna specyfikę pracy menadżera i zna kompetencje, które powinien posiadać menadżer | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - zna skuteczne metody i style komunikacji w zespole | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - potrafi reagować oraz rozwiązywać konflikty w zespole | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - zna narzędzia oraz sposoby motywowania pracowników | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - zna style zachowań wobec zmiany – style reagowania | Kryteria weryfikacji - aktywny udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Program:
1. Trening umiejętności interpersonalnych w formule grupy otwarcia:
- Przedstawienie celów szkolenia i jego programu.
- Autoprezentacja uczestników.
- Wyznaczenie oczekiwań względem szkolenia.
- Ustalenie zasad pracy w grupie.
- Poznanie swojego funkcjonowania w relacjach z innymi ludźmi i z grupą, rozpoznanie wpływu jaki wywiera się na innych i grupę oraz wpływów jakim się ulega.
2. Mapa kompetencji menedżera:
- Opis pracy menedżera, mapa kompetencji.
- Określenie własnego potencjału.
- Motywacja do pracy z ludźmi.
- Planowanie własnego rozwoju jako menedżera.
- Umiejętności menedżera.
3. Lider – autorytet i przywództwo:
- Istota zarządzania.
- Style przywództwa.
- Dobór stylu do sytuacji i grupy pracowników.
- Diagnozowanie osobowości firmy oraz wybór optymalnego stylu przywódczego dla danej organizacji.
- Źródła władzy i ich wpływ na zarządzanie ludźmi.
- Poszukiwanie indywidualnych zdolności przywódczych.
- Budowanie autorytetu.
- Model idealnego menedżera w oczach pracowników.
- Reguły wpływu społecznego.
4. Zespół – budowanie i rozwój:
- Zmiana grupy w zespół – istota zespołowości.
- Dynamika grupy – etapy rozwoju zespołu.
- Role w grupie i ich znaczenie dla rozwoju zespołu.
- Skuteczna komunikacja w zespole.
- Bariery komunikacyjne.
- Style komunikowania się w zespole.
- Typy osobowości w zespole, role w zespole.
- Przegląd typologii pracowników i sposoby postępowania z nimi.
- Budowanie współpracy w zespole.
- Delegowanie zadań a poziomy gotowości pracowników.
5. Zarządzanie konfliktem:
- Sytuacje trudne w pracy menadżera.
- Rodzaje konfliktów i ich źródła.
- Style reagowania na konflikt.
- Strategie rozwiązywania konfliktów.
- Techniki twórczego rozwiązywania konfliktów.
- Praktyczne ćwiczenie umiejętności kierowniczych – część superwizyjna.
6. Coaching menedżerski:
- Definicja coachingu.
- Podstawowe założenia.
- Coaching, jako styl zarządzania – coaching operacyjny i rozwojowy.
- Coaching na linii rozwoju pracownika – instruktaż, szkolenie, coaching, mentoring.
- Modele prowadzenia rozmów coachingowych – model GROW, model Wizja-Strategia-Determinacja.
- Narzędzia coachingowe – koło priorytetów, koło coachingu, analiza doświadczeń i inne.
- Korzyści wynikające ze stylu coachingowego dla procesu i całego otoczenia biznesowego.
7. Ocena i motywowanie pracowników:
- Rola i znaczenie podsumowywania wyników pracy.
- Narzędzia przekazywania tzw. konstruktywnego feedbacku (informacji zwrotnych).
- Typowe błędy związane z udzielaniem informacji zwrotnej.
- Sposoby motywowania pracownika w trakcie rozmowy oceniającej – „model Z”.
- Identyfikacja motywatorów wpływających na zaangażowanie pracownika – dostrzeganie różnic w potrzebach pracowników.
- Narzędzia motywacyjne szefa: słuchanie i docenianie pracowników, model "FUKO" w motywującej informacji zwrotnej wykorzystanie komunikatu typu "ja" w informacji zwrotnej, motywujące przemówienie podczas zebrań.
8. Zarządzanie zmianą:
- Zarządzanie zmianą – kluczowe aspekty.
- Stereotypy dotyczące zmiany.
- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany – rodzaje oporu wobec zmian.
- Style zachowań wobec zmiany – style reagowania.
- Bariery wewnętrzne.
- Bariery tkwiące w organizacji.
- Rozwiązywanie problemów podczas wdrażanej zmiany.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto34,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto34,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji papierowej i elektronicznej.
Adres
Adres
ul. Garbary 2
85-229 Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Centrum Szkoleń i Certyfikacji
E-mail
centrum@byd.pl
Telefon
(+48) 525 670 017