Akademia HR. Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy- coaching.
Akademia HR. Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy- coaching.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Coaching skierowany do pracowników mikro, małych,średnich oraz dużych przedsiębiorców. Główną grupę docelową stanowią zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem coachingu jest zwiększenie kompetencji w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim poprzez zrozumienie wpływu zmian społecznych i gospodarczych na poziomie Polski i świata oraz identyfikację nowych trendów HR. Uczestnik monitoruje działania HR w branży, ocenia ich korzyści i zagrożenia, oraz korzysta z dobrych praktyk. Opracowuje innowacyjne rozwiązania w polityce personalnej, wspiera nowe postawy pracowników, ocenia gotowość do zmian i diagnozuje potrzeby interesariuszy, eliminując opór.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Analizuje ich wpływ na zarządzanie kapitałem ludzkim w konkretnych przykładach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Tworzy zestawienie najnowszych trendów w HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści, jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji Analizuje i przedstawia korzyści oraz zagrożenia tych programów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji Prezentuje studia przypadków dobrych praktyk HR | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Projektuje innowacyjne rozwiązania w polityce personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji Przedstawia raport z wynikami zrealizowanych działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji Prezentuje analizę wyników oraz rekomendacje działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Dokumentuje etapy wdrażania i ocenia ich efektywność. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i wdraża programy HR, prezentując ich efekty integracyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Opracowuje i wdraża strategie eliminacji oporu przed zmianami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Dokumentuje i uwzględnia potrzeby oraz obawy w procesach zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Przeprowadza spotkania informacyjne i szkolenia wyjaśniające nowe rozwiązania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji Organizuje kampanie informacyjne promujące zmiany. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem coachingu jest przede wszystkim zrozumienie i wykorzystanie trendów w obszarze HR oraz zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy poprzez adaptację dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach, związanych ze zmianami na rynku pracy oraz otoczeniem społecznym. W wyniku tych działań, przedsiębiorstwo planuje osiągnąć wzrost sprzedaży o minimum 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w ciągu 6 miesięcy od zakończenia procesu coachingu.Coaching ma prowadzić do opracowania innowacyjnych rozwiązań w obszarze polityki personalnej oraz skutecznego włączenia wszystkich grup pracowników, których dotyczy ta zmiana, w proces realizacji. Zakończeniem procesu coachingowego będzie sporządzenie spersonalizowanego planu działań z zakresu zarządzania zmianami, uwzględniającego aktualne przeobrażenia na rynku pracy. Plan ten będzie kompleksowym zestawem działań oraz wyznacznikiem kierunku rozwoju przedsiębiorstwa.
Przewidujemy się, że całość działań przyczyni się do stabilizacji instytucji oraz umożliwi szybką reakcję na dynamiczne zmiany, jakie mają miejsce na rynku pracy.
Efekt usługi
Dzięki coachingowi przedsiębiorstwo opracuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej oraz sprawnie włączy w realizację wszystkie grupy pracowników, których dotyczy ta zmiana. Efekt będzie weryfikowany poprzez ocenę stopnia implementacji rozwiązań innowacyjnych oraz monitorowanie zaangażowania wszystkich grup pracowników w proces zmiany.
Coaching zakończy się sporządzeniem planu działań z zakresu zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy, który będzie stworzony indywidualnie pod przedsiębiorstwo. Sposób weryfikacji obejmie analizę zgodności planu działań z identyfikowanymi potrzebami oraz stopień zrozumienia i akceptacji planu przez zainteresowane grupy pracowników.
Całość działań pozwoli na stabilizację w instytucji oraz szybkie reagowanie na zmiany zachodzące na rynku pracy. Efekt ten będzie mierzony poprzez ocenę stopnia redukcji niepewności w firmie oraz szybkość reakcji na identyfikowane zmiany na rynku pracy.
Podczas coachingu uczestnicy opiszą zmiany społeczne i gospodarcze nie tylko na szczeblu krajowym, ale również wskażą główne kierunki rozwoju i zmiany zachodzące na świecie. Efekt będzie weryfikowany poprzez zestawienie opisanych zmian z danymi zewnętrznymi oraz ocenę ich wpływu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa.
Zaprezentowane zostaną nowe trendy w obszarze HR oraz zarządzaniu kapitałem ludzkim wynikającym z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływu na wyzwania i politykę personalną firmy. Sposób weryfikacji obejmuje ocenę zgodności zaprezentowanych trendów z aktualnymi badaniami oraz analizę ich potencjalnego wpływu na efektywność działań HR.
Uczestnicy poprzez coaching poznają trendy w monitoringu działań HR, które są wdrażane najczęściej w firmach, oraz zidentyfikują korzyści, ograniczenia oraz zagrożenia związane z takimi rozwiązaniami. Sposób weryfikacji obejmuje analizę wyników monitoringu oraz ocenę ich zgodności z oczekiwaniami.
Uczestnicy przeanalizują dobre praktyki HR w innych organizacjach oraz wykorzystają je w kontekście swojej działalności. Efekt ten będzie weryfikowany poprzez ocenę stopnia zastosowania przeanalizowanych praktyk w praktyce oraz ich wpływu na efektywność działań HR w firmie.
Opracowanie planu działań i gotowych rozwiązań w obszarze polityki personalnej własnej firmy oraz płynne włączenie ich w realizację wszystkich grup pracowników, których te zmiany dotyczą, będzie weryfikowane poprzez ocenę stopnia zrozumienia i akceptacji planu przez zainteresowane grupy pracowników oraz analizę wyników realizacji planu w praktyce.
Dzięki coachingowi uczestnicy będą wspierać u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniających się sytuacji i wymogów firmy. Efekt ten będzie weryfikowany poprzez ocenę stopnia zaangażowania pracowników w proces zmiany oraz obserwację zmiany postaw i zachowań.
Kształtuje wśród pracowników pozytywne nastawienie do zmian. Efekt ten będzie weryfikowany poprzez ankiety lub wywiady z pracownikami oceniające ich poziom akceptacji i gotowości do zmian.
Uczestnicy nauczą się wdrażać w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Sposób weryfikacji obejmuje ocenę stopnia wdrożenia przez uczestników zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce oraz analizę efektywności wdrożonych zmian.
Uczestnicy poprzez coaching poznają metody identyfikacji różnych potrzeb interesariuszy oraz grup pracowników (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotują odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. Sposób weryfikacji obejmuje ocenę stopnia zgodności programów HR z identyfikowanymi potrzebami oraz efektywnością ich realizacji.
Dzięki coachingowi uczestnicy identyfikują źródła, takie jak obawy pracowników oraz niedopasowanie kompetencji, i sprawnie eliminują przejawy oporu wobec zmiany. Sposób weryfikacji obejmuje analizę źródeł oporu oraz ocenę skuteczności działań podejmowanych w celu jego eliminacji.
Charakteryzuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy w stosunku do procesów zmian związanych z wdrożeniem nowych rozwiązań HR. Efekt ten będzie weryfikowany poprzez analizę raportów z identyfikacji potrzeb, obaw i oczekiwań oraz ich uwzględnienie w dalszych działaniach.
Omawiane są one na bieżąco i uwzględniane w swoich działaniach. Efekt ten będzie weryfikowany poprzez analizę stopnia uwzględnienia omawianych aspektów w dalszych etapach coachingu i dostosowanie działań do identyfikowanych potrzeb.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Efekty uczenia zostaną ocenione poprzez przeprowadzenie wywiadu końcowego z uczestnikami usługi doradczej -coaching oraz testu wiedzy na temat aktualnej sytuacji i trendów na polskim rynku pracy. Produktem dostarczonym w ramach usługi będzie opracowanie możliwych rozwiązań oraz planu działań z zakresu zarządzania zmianami wynikającymi z przemian na rynku pracy, który zostanie dostosowany indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa. Plan będzie kompleksowym pakietem działań, który wskaże kierunek rozwoju firmy. Cały proces umożliwi stabilizację w instytucji oraz błyskawiczną reakcję na zmiany zachodzące na rynku pracy.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Harmonogram doradztwa - coachingu został opracowany w celu skutecznego przeprowadzenia procesu zmian w obszarze zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Każdy dzień pracy został starannie zaplanowany, aby umożliwić kompleksową analizę, dyskusję i opracowanie planu działań.
Pierwszy dzień poświęcony jest dogłębnej analizie obecnej sytuacji w firmie. Sesja rozpoczyna się o godzinie 8:00 od przedstawienia celów oraz oczekiwań dotyczących procesu doradczego- coachingu. Następnie, uczestnicy skupiają się na identyfikacji głównych wyzwań oraz problemów związanych z zarządzaniem zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Przeprowadzenie dyskusji nad możliwymi rozwiązaniami i pierwszymi krokami do ich wdrożenia. Uzestnicy skupiają się na analizie trendów rynkowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Zaprezentowanie trendów oraz dyskusji nad ich znaczeniem dla firmy.Uczestnicy przeprowadzają analizę wpływu tych trendów na działalność przedsiębiorstwa. Kolejna część będzie poświęcona dyskusji nad strategiami adaptacji do zidentyfikowanych trendów. Drugi dzień jest dedykowany opracowaniu konkretnego planu działań w oparciu o wyniki analiz przeprowadzonych w poprzednm dniu. Spotkanie rozpoczynie się od opracowania spersonalizowanego planu działań, który będzie uwzględniał omówione zagadnienia. Na koniec plan będzie prezentowany i omawiany przez uczestników w kontekście możliwości jego realizacji.Nastęnie nastąpią dalsze konsultacje i doprecyzowanie szczegółów planu, aby zapewnić jego skuteczne wdrożenie.
Harmonogram ten zapewnia strukturalny i skoordynowany proces doradczy, który umożliwia kompleksową analizę oraz opracowanie konkretnych działań w obszarze zarządzania zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy , wspierając efektywność procesu zmian w organizacji.
Dzień 1: Analiza Sytuacji i Wstępne Omówienie oraz analiza trendów rynkowych
-
8:00 - 9:00: Rozpoczęcie sesji, przedstawienie celów i oczekiwań oraz analiza obecnej sytuacji w firmie.
-
9:00- 10:00 Identyfikacja i opis nowych trendów w obszarze HR oraz zarządzania kapitałem ludzkim. Analiza Zmian Społecznych i Gospodarczych oraz Ich Wpływu na Zarządzanie HR. Analiza wpływu trendów na firmę
-
10:00- 11:00 Monitoring działań programów HR które wdrażane są w innych firmach. Prezentacja Nowych Trendów w Obszarze HR i Zarządzaniu Kapitałem Ludzkim
-
11:00 12:00 Identyfikacja potrzeb różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych oraz przygotowanie dla nich odpowiednich programów HR
-
12:00- 12:15 Przerwa
-
12:15 – 13:15 Eliminacja oporu wobec zmian i uwzględnienie potrzeb różnych interesariuszy oraz grup pracowników
-
13:15 - 14:15 Identyfikacja potrzeb, obaw oraz oczekiwań pracowników oraz klientów w stosunku do procesów zmian związanych z wdrożeniem nowych rozwiązań HR
-
14:15 – 15:15 Dyskusja nad strategiami adaptacji do trendów
Dzień 2: Opracowanie Planu Działań
-
8:00 - 9:00 Ocena gotowości przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian
-
9:00 – 10:00 Opracowanie spersonalizowanego planu działań w oparciu o omówione zagadnienia
-
10:00 - 11:00 Prezentacja planu i dyskusja nad jego realizacją
-
11:00 – 12:00 Kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian
-
12:00-12:15 Przerwa
-
12:15 - 13:15 Dalsze konsultacje i doprecyzowanie szczegółów planu
-
13:15- 14:15 Spotkanie zamykające - podsumowanie wyników usługi coachingowej
W trakcie usługi doradczej – coaching, zostaną zastosowane różnorodne metody aktywizacji uczestników. Wśród nich znajdą się burza mózgów, która umożliwi uczestnikom swobodne dzielenie się pomysłami i propozycjami, sprzyjając kreatywności i innowacyjnemu myśleniu. Dyskusja pozwoli na wymianę poglądów i doświadczeń, wspierając rozwój umiejętności komunikacyjnych oraz budowanie relacji w grupie. Studium przypadków, czyli analiza rzeczywistych sytuacji, pomoże uczestnikom lepiej zrozumieć teoretyczne zagadnienia i zastosować je w praktyce. Prezentacje umożliwią przedstawienie kluczowych informacji w przystępny sposób, wspierając proces uczenia się i zapamiętywania.
Zastosowanie tych metod ma na celu nie tylko uatrakcyjnienie procesu szkoleniowego, ale również skuteczne angażowanie uczestników, co prowadzi do lepszego przyswajania wiedzy i umiejętności. Optymalnie, aby w usłudze brały udział maksymalnie 4 osoby, co zapewni najlepsze efekty.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Rozpoczęcie sesji, przedstawienie celów i oczekiwań oraz analiza obecnej sytuacji w firmie | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Identyfikacja i opis nowych trendów w obszarze HR oraz zarządzania kapitałem ludzkim. Analiza Zmian Społecznych i Gospodarczych oraz Ich Wpływu na Zarządzanie HR. Analiza wpływu trendów na firmę | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Monitoring działań programów HR które wdrażane są w innych firmach. Prezentacja Nowych Trendów w Obszarze HR i Zarządzaniu Kapitałem Ludzkim | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Identyfikacja potrzeb różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych oraz przygotowanie dla nich odpowiednich programów HR | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Eliminacja oporu wobec zmian i uwzględnienie potrzeb różnych interesariuszy oraz grup pracowników | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Identyfikacja potrzeb, obaw oraz oczekiwań pracowników oraz klientów w stosunku do procesów zmian związanych z wdrożeniem nowych rozwiązań HR | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Dyskusja nad strategiami adaptacji do trendów | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Ocena gotowości przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Opracowanie spersonalizowanego planu działań w oparciu o omówione zagadnienia | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Prezentacja planu i dyskusja nad jego realizacją | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Kształtowanie pozytywnego nastawienia do zmian | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Dalsze konsultacje i doprecyzowanie szczegółów planu | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Spotkanie zamykające - podsumowanie wyników usługi coachingowej | Prowadzący Sabina Tataryczyk | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 005,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 069,11 PLN
- Koszt osobogodziny brutto385,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto313,01 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sabina Tataryczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały do realizacji usługi coachingowej.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświaczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy jednokrotnego wyboru na temat rozwiązań z zakresu "Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy-" – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru