Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych (SSC). Droga od klasycznego RPA do hiperautomatyzacji
Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych (SSC). Droga od klasycznego RPA do hiperautomatyzacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- menedżerów
- osoby odpowiedzialne za transformację
- Team Leaderów SSC
- wszystkich pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu szeroko rozumianej transformacji w sektorze SSC.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji17-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Automatyzacja procesów w Centrach Usług Wspólnych (SSC)" przygotowuje uczestników do automatyzacji procesów w SSC, poprzez wykorzystanie nowych techologii w zarządzaniu procesowy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie obszarów związanych z procesem automatyzacji/robotyzacji organizacji SSC | Kryteria weryfikacji • identyfikuje model dostarczania rozwiązań RPA• definiuje zespół do robotyzacji oraz sposób wkomponowania robotów w zespoły operacyjne | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje proces automatyzacji/robotyzacji w organizacji SSC | Kryteria weryfikacji • przygotowuje procesy do automatyzacji robotyzacji i zarządza nimi • zarządza środowiskiem robotów • przygotowuje pracowników SSC do wprowadzenia zmiany cyfrowej | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik planuje działania w kierunku automatyzacji procesów w SSC | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje się świadomością wartości wynikającej z prowadzenia organizacji w kierunku automatyzacji i robotyzacji• śledzi trendy rynkowe w zakresie automatyzacji procesów w SSC | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
- Obecne trendy na rynku RPA
- Benefity przy automatyzacji procesów
- Roadmapa cyfrowej rewolucji – fazy transformacji RPA
- Warsztaty z narzędziem do oceniania procesów pod automatyzację oraz macierz procesów do automatyzacji
- Model dostarczania projektów RPA
- Aktualne modele rozwijania RPA w organizacji
- Opisy dostępnych na rynku technologii do automatyzacji
- Jak prowadzić business po wprowadzeniu automatyzacji
- Dokumentacja procesów
- Hiperautomatyzacja w SSC: Low Coding, Machine Learning i sztuczna inteligencja w procesach SSC (SSC AI) – jak robią to inni? Przykłady biznesowe.
Informacje techniczne:
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania:
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Obecne trendy na rynku RPA; Benefity przy automatyzacji procesów | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Roadmapa cyfrowej rewolucji; Warsztaty z narzędziem do oceniania procesów pod automatyzację oraz macier | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Przerwa | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Model dostarczania projektów RPA; Aktualne modele rozwijania RPA w organizacji | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Przerwa | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Opisy dostępnych na rynku technologii do automatyzacji; Jak prowadzić business po wprowadzeniu automatyzacji | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Przerwa | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Dokumentacja procesów; Hiperautomatyzacja w SSC: Low Coding, Machine Learning i sztuczna inteligencja w procesach SSC | Prowadzący Dawid Kazimierczak | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 845,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto230,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dawid Kazimierczak
Master's degree, Social Psychology.
Od lat wspiera klientów w transformacji cyfrowej z obszaru Automatyzacji Procesów Biznesowych. Na co dzień jako menedżer zespołu „Intelligent Automation” w EY proponuje najnowsze technologiczne rozwiązania dla międzynarodowych klientów z obszarów szeroko pojętej Automatyzacji RPA, iOCR i Process Mining, Chat bot
Podczas proponowanych rozwiązań nie ogranicza się do RPA. Jest zwolennikiem podejścia Automatyzacji Zintegrowanej „Integrated Automation”, które pozwala spojrzeć na proces jako całość i usprawniać nie tylko wycinek procesu, ale większość manualnych, powtarzalnych czynności wykonywanych przez użytkownika.
Łącząc wiedzę techniczną z zarządzaniem projektami, prowadził projekty dla międzynarodowych gigantów takich branż jak paliwowa, farmaceutyczna, tytoniowa i consultingowa, gdzie automatyzował centra usług wspólnych (Shared Service Center), jak również realizował pojedyncze wdrożenia dla mniejszych klientów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.