Język angielski poziom C1 zajęcia indywidualne on-line - Kierunek-Rozwój
Język angielski poziom C1 zajęcia indywidualne on-line - Kierunek-Rozwój
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby dorosłej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie na poziomie C1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji08-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi54
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do słuchania, mówienia, czytania oraz pisania w języku angielskim na poziomie C1, zgodnym z Common European Framework of Reference – Europejskim systemem opisu kształcenia językowego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie - uczestnik posługuje się biegle językiem obcym. Jest w stanie wykonywać złożone zadania związane z pracą i studiami. Używa szerokiego zakresu bardziej wymagających, dłuższych wypowiedzi i dostrzega ich ukryte znaczenie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wypowiada się płynnie i spontanicznie, bez trudu odnajdując odpowiednie słownictwo. Swobodnie posługuje się językiem obcym wśród znajomych, na studiach czy też w pracy. Formułuje jasne, dobrze zbudowane i szczegółowe wypowiedzi na złożone tematy, przy tym poprawnie stosując wzory organizacji wypowiedzi, łączniki i spójniki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie - uczestnik interpretuje długą wypowiedź nawet jeśli jej struktura nie jest jasna i gdy zawiera ona niedopowiedzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik znajduje określone informacje w tekście, oddziela fakty od opinii. Interpretuje programy telewizyjne i filmy bez specjalnego wysiłku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie -uczestnik wypowiada się poprzez jasno i dobrze skonstruowany tekst oraz rozwija w nim swój punkt widzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie interpretuje długie i złożone teksty prasowe lub literackie o zróżnicowanym stylu oraz teksty specjalistyczne i długie instrukcje techniczne nawet jeśli nie są związane z jego specjalizacją. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie - uczestnik wypowiada się poprzez jasno i dobrze skonstruowany tekst oraz rozwija w nim swój punkt widzenia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wypowiada się pisemnie w liście, eseju lub sprawozdaniu na tematy złożone podkreślając ważne z jego punktu widzenia aspekty. Dostosowuje swój styl do stylu nadawcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla osoby indywidualnej, uczestniczącej z własnej inicjatywy w kształceniu ustawicznym w formie zdalnej, która na podstawie testu poziomującego została zakwalifikowana na szkolenie z języka niemieckiego na poziomie B1.
Usługa odbywa się w czasie zdalnym rzeczywistym. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Jedne zajęcia trwają 90 minut, bez przerwy.
Zakres gramatyczny:
auxiliary, main verb; czasowniki złożone (phrasal verbs), idiomy, discourse markers: linkers (łączniki); czasy teraźniejsze, przeszłe i przyszłe; konstrukcja have sth done, wyrażenia z get, kolokacje, inwersja, imiesłowy i zdania podrzędne, przysłówki i wyrażenia przysłówkowe, czasowniki seem/appear, wyrażenia: apparently, according to; may/might, strona bierna c.d. i czasowniki raportujące, konstrukcje czasownik + przyimek; konstrukcje z if only, would rather, would, it’s (high time); rzeczowniki złożone, konstrukcja verb+object+infinitive/gerund, mieszane tryby warunkowe, konstrukcja verb + preposition; czasowniki modalne: can, must, should, ought to, need, mustn’t, don’t have to, had better, be allowed to, be supposed to, rzeczowniki o znaczeniu abstrakcyjnym.
Mówienie: zakres leksykalno-tematyczny: osobowość/charakter, relacje międzyludzkie, dzieciństwo, emocje/uczucia, sztuka, czas wolny, pieniądze, stress/relaks, technologie informacyjno-komunikacyjne, edukacja, jedzenie, wegetarianizm, medycyna, zdrowy tryb życia, zwierzęta.
Czytanie: uczestnik wypowiada się poprzez jasno i dobrze skonstruowany tekst oraz rozwija w nim swój punkt widzenia.
Pisanie: uczestnik wypowiada się poprzez jasno i dobrze skonstruowany tekst oraz rozwija w nim swój punkt widzenia.
Słuchanie: uczestnik interpretuje długą wypowiedź nawet jeśli jej struktura nie jest jasna i gdy zawiera ona niedopowiedzenia.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie ankiety oceniającej szkolenie.
W trakcie szkolenia uczestnik będzie poproszony o wypełnienie testu sprawdzającego nabyte umiejętności w zakresie mówienia, czytania i pisania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto118,52 PLN
- Koszt osobogodziny netto118,52 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wiesława Gierłachowska-Bałdyga
od 2004 do chwili obecnej: wykładowca języka angielskiego w SPNJO, Uniwersytet w Białymstoku; nauczanie języka ogólnego i
specjalistycznego na kierunkach: filologia polska, pedagogika, ochrona środowiska, biologia, chemia
od 1998 do chwili obecnej: Senior ELT Consultant i Teacher Trainnig Specialist w University of Oxford - Oxford University Press Polska:
doradztwo metodyczne w zakresie materiałów do nauki języka angielskiego, organizacji procesu dydaktycznego, organizacja i prowadzenie konferencji, prezentacji, warsztatów; prace redakcyjne i pilotażowe nad nowymi publikacjami
1996-1999: nauczyciel języka angielskiego w III LO im. K. K. Baczyńskiego w Białymstoku, opiekun praktyk pedagogicznych studentów
Nauczycielskiego Kolegium Języka Angielskiego w Białymstoku
1996-2001: lektor języka angielskiego w ONJO Prima oraz American English w British School
1991-1996: nauczyciel języka angielskiego i biologii w SP nr 45 w Białymstoku
1987-1990: asystent na uniwersytecie Warszawskim, Filii w Białymstoku w Instytucie Biologii, Pracownia Hydrobiologii.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu podręcznik w pdf.
Warunki uczestnictwa
Warunki zapisu na szkolenie:
- podpisanie umowy o przyznanie dofiansowania na szkolenie
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego dostępnego na stronie internetowej: http://englishcolours.pl/zapisy-online/
Warunki otrzymania cerfyfikatu:
- 80% obecności na zajęciach
- uzyskanie pozytywnego wyniku na teście końcowym, sprawdzającym wiadomości (80% poprawności)
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Koszt usługi: 6400 zł
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komunikator Zoom
1) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
-
głośniki i mikrofon
-
kamera internetowa
2) minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik,
-
połączenie internetowe - szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe
3) niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów,
4) dowolna przeglądarka internetowa
5) link dostępu do zajęć będzie aktywny do daty zakończenia szkolenia