Współpraca w zespole /zdalne, możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej
Współpraca w zespole /zdalne, możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby zarządzające (przedsiębiorcy, właściciele, kierownicy, menadżerowie)
- pracownicy funkcjonujący w zespole
- UCZESTNICY PROGRAMÓW BONY ROZWOJOWE
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji17-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Przygotowanie do kształtowania klimatu współpracy i podejmowania konstruktywnych zachowań w zespole. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik jest przygotowany do samodzielnego rozwiązywania problemów oraz konfliktów w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności- charakteryzowanie dynamiki konfliktu - charakteryzowanie etapów budowania zespołu - aktywne budowanie relacji w zespole - stosowanie zasady udzielania informacji zwrotnej - rozróżnianie konstruktywnych i destruktywnych zachowań - stosowanie narzędzi wywierania wpływu – techniki lingwistyczne | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi:- rozróżniać fazy konfliktu - podać przykłady detektorów konfliktu - omówić etapy budowania zespołu - podać przykłady zachowań typowych dla konkretnej fazy rozwoju zespołu - wymieniać korzyści wynikające z budowania relacji w zespole - wskazać minimum 3 techniki budowania relacji w zespole, które aktualnie stosuje lub zamierza wdrożyć do własnej praktyki zawodowej - omówić zasady udzielania informacji zwrotnej - rozróżnić rodzaje technik udzielania informacji zwrotnej - podać przykłady zachowań konstruktywnych w zespole - podać przykłady zachowań destruktywnych w zespole - rozróżnić poszczególne techniki lingwistyczne - podać minimum 2 przykłady zastosowania technik lingwistycznych, które stosuje lub zamierza wdrożyć. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza-znajomość dynamiki przebiegu konfliktu -znajomość etapów budowania zespołu - znajomość sposobów wywierania wpływu | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie:- jakie są techniki lingwistyczne przydatne do wywierania wpływu na członkach zespołu - jakie są sposoby na aktywne budowanie relacji w zespole | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I: ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA
- Oczekiwania i obawy
- Zawarcie kontraktu
- Agenda
- Organizacja szkolenia
Moduł II: WSPÓŁPRACA W ZESPOLE - WPROWADZENIE
- Znaczenie współpracy w zespole
- Cechy efektywnego zespołu
- Etapy budowania zespołu
- Model pięciu dysfunkcji pracy zespołowej
- Role w zespole
- Budowanie relacji w zespole
Moduł III: KOMUNIKACJA
- Rozkład znaczenia komunikatu
- Wyrażanie władzy i dominacji
- Alfabet gestów
- Aktywne słuchanie oraz parafrazowanie
- Zasady udzielania informacji oraz informacji zwrotnej
- Techniki lingwistyczne
Moduł IV: ORGANIZOWANIE PRACY ZESPOŁU
- Zasady organizowania spotkań
- Zasady współpracy
- Konstruktywne oraz destruktywne zachowania
Moduł V: KREATYWNE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
- Co to jest kreatywność?
- Zasady burzy mózgów
- Inne metody kreatywnego rozwiązywania problemów
- Mordercy pomysłów
Moduł VI: ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
- Definicja oraz źródła konfliktów
- Detektory konfliktu oraz fazy konfliktu
- Rozwiązywanie konfliktów i trudnych sytuacji – wskazówki ogólne
- Sposoby efektywnego rozwiązywania konfliktów
- Jak radzić sobie z presją / trudnymi sytuacjami
Moduł VII: PODSUMOWANIE SZKOLENIA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Komunikacja / Organizowanie pracy w zespole | Prowadzący Tomasz Pielichowski | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Kreatywne rozwiązania problemów/ Rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Tomasz Pielichowski | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 620,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 620,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Pielichowski
Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów
Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk
Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce
oraz Małopolski Instytut NLP.
Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego
działających na rynku polskim. Współpracował również z czołowymi agencjami
doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji.
Od 2009 roku prowadzi szkolenia z zakresu: zarządzania zespołem,
komunikacji, negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta, kreatywności, budowania
zespołów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe przygotowane przez prowadzacego wraz ze wskazaniem polecanej dodatkowej literatury.
Warunki uczestnictwa
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do treści - minimalne wymagania sprzętowe zapewniające płynną pracę jak i w przeglądarkach internetowych/komputer,
- dostęp do internetu oraz urządzenia elektronicznego (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) - minimalne wymagania dotycząceparametrów łącza sieciowego - 10 Mb/s
- kamerka i mikrofon
- platforma do nauczania zdalnego
Link do usługi zostanie przesłany bezpośrednio do Uczestników szkolenia.
Informacje dodatkowe
Uczestnik otrzymuje dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych.
Zapraszamy do udziału w kursach dofinansowanych – zarówno dla uczestników indywidualnych jak i przedsiębiorców i ich pracowników– nawet do 80% dofinansowania.
W Fundacji Edumocni od wielu lat wspieramy naszych kursantów nie tylko w nauce, ale także w pozyskaniu środków finansowych. Służymy pomocą na każdym etapie ubiegania się o dofinansowanie, a także podczas rozliczania się z tych środków. Jako dostawca usług rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) bierzemy udział w projektach finansowanych przez Fundusze Europejskie.
Zapraszamy do udziału w programach skierowanych uczestników indywidualnych oraz bonów rozwojowych dla przedsiębiorstw MŚP.
Szkolenie może równiez zostać zorganizowane na indywidualne potrzeby przedsiebiorstwa, zapraszamy do kontaktu w celu doprecyzowania terminu oraz formy szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do treści - minimalne wymagania sprzętowe zapewniające płynną pracę jak i w przeglądarkach internetowych/komputer,
- dostęp do internetu oraz urządzenia elektronicznego (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) - minimalne wymagania dotycząceparametrów łącza sieciowego - 10 Mb/s
- kamerka i mikrofon
- platforma do nauczania zdalnego
Link do usługi zostanie przesłany bezpośrednio do Uczestników szkolenia.