4.9/5 z 2037 ocen
Fundacja Edumocni
Siedziba: ul. T. Kościuszki 37A, 33-100 Tarnów
NIP: 9930667832
Liczba zrealizowanych usług : 314
Fundacja EDUmocni prowadzi działalność na rzecz rozwijania kompetencji cyfrowych, podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników oraz przeciwdziałania bezrobociu.
Nasze działania koncentrują się na poniższych obszarach:
- prowadzenie projektów edukacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z IT
- szkolenia zawodowe rozwijające umiejętności i kwalifikacje osób dorosłych, które kończą się egzaminem potwierdzających nabycie kwalifikacji lub kompetencji
- prowadzenie projektów aktywizacji zawodowej ukierunkowanych na reorientację zawodową oraz zmianę lub znalezienie nowej pracy
- wsparcie przedsiębiorczości lokalnej oraz tworzenie środowiska przyjaznego startupom
Zrealizowane szkolenia:
Tworzenie treści – word i excell
Kurs przeznaczony dla osób wykorzystujących w swojej pracy komputer, które chcą nauczyć się od podstaw obsługi i efektywnego wykorzystywania programów MS Word i MS Excel.
Szkolenie w formie praktycznych warsztatów w sali komputerowej zakończone zewnętrznym egzaminem potwierdzającym nabycie kwalifikacji , uczestnicy otrzymują certyfikat IT PASS Tworzenie treści)
Program szkolenia:
1. Znajomość podstawowych formatów zapisu treści - tekstowe, graficzne, multimedialne
2. Znajomość pojęć: plik, folder, rozszerzenie, programowanie
3. Operacje na plikach i folderach
4. System operacyjny - Ustawienia zaawansowane
5. Pomoc systemowa
6. Edytor tekstu - Ustawienia zaawansowane
7. Edytor tekstu - Zaawansowane operacje na tekście oraz jego formatowanie
8. Edytor tekstu - Tworzenie tabel i ich formatowanie
9. Edytor tekstu - Wstawianie i operacje na obiektach graficznych
10. Edytor tekstu - Korespondencja seryjna
11. Edytor tekstu - Kontrola i drukowanie dokumentu
12. Arkusz kalkulacyjny - Ustawienia zaawansowane
13. Arkusz kalkulacyjny - Operacje na danych
14. Arkusz kalkulacyjny - Formatowanie komórek
15. Arkusz kalkulacyjny - Funkcje zaawansowane
16. Arkusz kalkulacyjny - Zarządzanie arkuszami
17. Arkusz kalkulacyjny - Tworzenie i edycja wykresów
18. Arkusz kalkulacyjny - Kontrola i drukowanie dokumentu
19. Prezentacje multimedialne - Ustawienia zaawansowane
20. Prezentacje multimedialne - Tworzenie prezentacji
21. Prezentacje multimedialne - Edycja i formatowanie tekstu
22. Prezentacje multimedialne - Wstawianie obiektów do prezentacji
23. Prezentacje multimedialne - Kontrola i uruchamianie prezentacji
24. Rejestrowanie nagrań audio
25. Znajomość pojęcia - licencja oraz jej typy
26. Prawo autorskie i jego zastosowanie
27. Zastosowanie licencji do tworzonych treści
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy potrafią:
- dokonywać operacji na plikach i folderach
- tworzyć treści cyfrowe w różnych formatach (tj. tekst, tabela, obraz, nagrania audio)
- wprowadzać zmiany do treści stworzonych przez siebie oraz innych
- zmieniać, przetwarzać i łączyć istniejące treści
- zastosować odpowiednie licencje do tworzonych treści
- zmieniać funkcje oprogramowania i aplikacji (ustawienia zaawansowane)
Warsztaty aktywizacji zawodowej SPADOCHRON
Spadochron to najpopularniejszy na świecie program doradztwa personalnego dla osób planujących karierę zawodową, szukających pracy i zmieniających zawód. Podczas kursu uczestnicy poznają praktyczne metody rozpoznawania swoich talentów w oparciu o dotychczasowe doświadczenia. Warsztaty grupowe poświęcone odkrywaniu potencjału, preferencji zawodowych, oraz zmotywowaniu do aktywnego poszukiwania zatrudnienia.
Program warsztatów:
Wprowadzenie do najpopularniejszego programu z dziedziny planowania kariery.
Przyjemne i skuteczne metody integracyjne.
Koncepcja „Spadochronu”: CO mi jest potrzebne, JAK się tam dostanę, GDZIE jest klucz do Krainy Pracy?!
Poszukiwania właściwej przestrzeni do realizacji planów zawodowych.
Tabela Pamięci: na drodze osiągnięć wczoraj, dziś i jutro.
Tworzenia obrazu idealnej pracy w oparciu o elementy i treści życia odnoszące się do otoczenia emocjonalnego.
Poszukiwanie potencjalnego miejsca zatrudnienia, poprzez analizę zbieżności – określenie relacji, jakie zachodzą między typem
Poszukiwanie aktywnych i efektywnych metod pozyskiwania informacji na potrzeby rozwoju zawodowego.
Analiza potrzeb uzyskiwanych rezultatów będących na służbie motywacji.
Osiąganie skuteczności mierzonej realizacją celów w krótkim i długim terminie.
Jawny i ukryty Rynek Pracy – efektywność różnorodnych i niekonwencjonalnych metod szukania pracy.
Tabela Priorytetów.
Wiem co potrafię, ale jak z tego skorzystać?
Style pracy – jako istotny czynnik odróżniający osoby posiadające tę samą grupę umiejętności.
Efekty stosowania metody PIZ .
Specyficzne i rzadkie techniki rekrutacji.
Moja idealna praca - podsumowania, wnioski, ustalenie planu działania.
Efektywne techniki zarządzania karierą w czasie.
Aplikowanie – życiorys zawodowy i list motywacyjny – niestandardowe metody ich tworzenia.
Wybrane zagadnienia z zakresu sztuki autoprezentacji.
Po ukończeniu warsztatów uczestnik potrafi:
- określić własną, optymalną ścieżkę rozwoju
- skutecznie szukać pracy właściwej dla siebie
- właściwie przygotować dokumenty aplikacyjne
- przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej
Marketing lokalnej firmy w i Internecie
Program szkolenia:
1. Podstawy Google:
- Co to jest SEO i jak to się objawia w wyszukiwarce?
- Różnica pomiędzy SEO a AdWords.
- Gdzie jeszcze zobaczymy reklamy AdWords
2. SEO- konkretne techniki pozycjonowania.
- SEO on page
- Link popularity & Trust Rank
- SEO wsparte przez inne płatne reklamy
3. AdWords
- Budowa i struktura AdWords,
-Konfiguracja kampanii (rodzaje reklam, budżet i stawki za kliknięcie, tworzenie i konfiguracja grup, ograniczanie wyświetlania reklam)
- Słowa kluczowe i słowa wykluczające
- Remarketing
4. Google Analytics
- Podstawy G.Analytics
- Jak analizować dane
- Praktyczne porady i kilka trików
5. Marketing tradycyjny vs marketing w Internecie
6. Jak przygotować się do zastosowania marketingu 3.0 w swojej firmie.
7. Elementy marketingu 2.0, które będą traciły na znaczeniu.
8. Jak zmienić szablon swojego Fanpage.
9. Marketing organiczny, co to jest i czy nadal warto.
10. Działania płatne na Facebooku.
Po ukończeniu kursu uczestnik potrafi:
- uczestnik po odbytym szkoleniu potrafi zwiększyć skuteczność swoich działań reklamowych w Internecie,
- będzie wiedział w jaki sposób wykorzystać narzędzia Google AdWords oraz Google Analytics do zrealizowania działań reklamowych w swojej firmie na poziomie podstawowym,
- potrafi samodzielnie przeprowadzić działania marketingowe w mediach społecznościowych, nabędzie wiedzę dotyczącą funkcjonowania poszczególnych kanałów komunikacji.
Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno- Szkoleniowych MSUES nr 530/2021