Akademia HR- Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
Akademia HR- Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, zespołów HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji21-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi19
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do tworzenia strategii procesów HR ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie "zielonej gospodarki". Uczestnik wdraża rozwiązania gwarantujące rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywnie włącza w procesy rozwojowe wszystkie grupy społeczne, kulturowe i wiekowe reprezentowane wśród pracowników, dając możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnicy identyfikują założenia zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnicy wyjaśniają pojęcie zrównoważonego rozwoju jak i jego główne założenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikują potrzeby rozwojowe organizacji i przekładają je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Wskazują przykłady potrzeb rozwojowych organizacji oraz wybierają najważniejsze z nich | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy wymieniają wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń "zielonej gospodarki". | Kryteria weryfikacji Zidentyfikują i zilustrują najważniejsze wyzwania polityki personalnej, opisując jak można im sprostać w kontekście "zielonej gospodarki" | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy analizują , aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Ocenią i przedstawią aktualne trendy na rynku pracy, omawiając ich wpływ na kształtowanie nowoczesnej polityki personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzują wszystkie elementy diagnozy potrzeb różnych grup interesariuszy w zakresie wykorzystania procesów HR. | Kryteria weryfikacji Opisują wybrane elementy diagnozy potrzeb interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikują poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Określają główne czynniki wpływające na satysfakcję pracowników i wyjaśniają, jak zrównoważony rozwój wpływa na te czynniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisują elementy kompleksowej strategii procesów hr, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikują elementy strategii HR w zwiększeniu zaangażowania pracowników w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazują precyzyjne wskaźniki we wdrażaniu strategii hr. Dostosowują ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Definiują kluczowe wskaźniki sukcesu, opisują efekty działań podjętych w ramach strategii hr oraz sposobu ich dostosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przedstawia elementy planu i wdrażania procesów rozwojowych z obszaru HR oraz pozyskują dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Sporządzają plan i sposób wdrażania procesów rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzują rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymieniają najważniejsze rozwiązania ukierunkowane na łączeniu efektywności organizacji a konkretnymi korzyściami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikują elementy które powinien zawierać firmowy kodeks etyczny, Charakteryzują wartości ważne dla kultury organizacji, przekładając je na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Wyodrębnią i uzasadnią kluczowe elementy firmowego kodeksu etycznego oraz zaprojektują program kształcenia etycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtują partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników w firmie- w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Zaproponują działania sprzyjające budowaniu partnerskich relacji między HR a współpracownikami, w tym z Zarządem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwijają w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawią przykłady inicjatywy zwiększających wrażliwość proekologiczną i odpowiedzialność za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tłumaczą zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Interpretują i wyjaśniają zasady zrównoważonego rozwoju, szczególnie w kontekście ich zastosowania w procesach HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- POST-TEST. Wprowadzenie do dynamicznych zmian na rynku pracy.
- Analiza trendów i prognoz dotyczących rynku pracy oraz znaczenie adaptacji i elastyczności w reagowaniu na zmiany.
- Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej rozwojowi pracowników.
- Zasady wspierające rozwój kompetencji i umiejętności pracowników oraz tworzenie możliwości rozwoju i awansu dla pracowników.
- Rozwijanie umiejętności menedżerskich w zarządzaniu personelem.
- Zarządzanie różnorodnością i konfliktem w zespole oraz motywowanie pracowników do osiągania celów organizacji.
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w organizacji.
- Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami i partnerami biznesowymi oraz skuteczne przekazywanie informacji i celów organizacji.
- Wykorzystanie narzędzi i systemów informatycznych do zarządzania personelem oraz analiza danych i wskaźników jako narzędzie monitorowania efektywności działań HR.
- Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników.
- Promowanie zdrowego stylu życia i równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz tworzenie programów i inicjatyw wspierających dobrostan pracowników.
- Rozwój umiejętności liderów w zarządzaniu zmianą i innowacją.
- Budowanie umiejętności kreatywnego myślenia i podejmowania ryzyka oraz tworzenie warunków sprzyjających innowacyjności i rozwojowi nowych pomysłów.
- Ewaluacja działań szkoleniowych i rozwojowych oraz analiza efektywności inwestycji w rozwój pracowników.
- Zapewnienie ciągłego doskonalenia i adaptacji organizacji do zmian na rynku pracy.
- Planowanie działań rozwojowych na przyszłość oraz budowanie elastycznych struktur organizacyjnych i procesów dostosowanych do zmieniających się warunków rynkowych. PRE-TEST
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 PRE-TEST/Wprowadzenie do dynamicznych zmian na rynku pracy. | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Analiza trendów i prognoz dotyczących rynku pracy oraz znaczenie adaptacji i elastyczności w reagowaniu na zmiany | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej rozwojowi pracowników | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Zasady wspierające rozwój kompetencji i umiejętności pracowników oraz tworzenie możliwości rozwoju i awansu dla pracowników | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Przerwa | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Rozwijanie umiejętności menedżerskich w zarządzaniu personelem. | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Zarządzanie różnorodnością i konfliktem w zespole oraz motywowanie pracowników do osiągania celów organizacji | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w organizacji | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Budowanie pozytywnych relacji z pracownikami i partnerami biznesowymi oraz skuteczne przekazywanie informacji i celów organizacji | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Wykorzystanie narzędzi i systemów informatycznych do zarządzania personelem oraz analiza danych i wskaźników jako narzędzie monitorowania efektywności działań HR. | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracowników | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Przerwa | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Promowanie zdrowego stylu życia i równowagi między pracą a życiem prywatnym oraz tworzenie programów i inicjatyw wspierających dobrostan pracowników. | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Rozwój umiejętności liderów w zarządzaniu zmianą i innowacją. | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Budowanie umiejętności kreatywnego myślenia i podejmowania ryzyka oraz tworzenie warunków sprzyjających innowacyjności i rozwojowi nowych pomysłów | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Ewaluacja działań szkoleniowych i rozwojowych oraz analiza efektywności inwestycji w rozwój pracowników. | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Przerwa | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Zapewnienie ciągłego doskonalenia i adaptacji organizacji do zmian na rynku pracy | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Planowanie działań rozwojowych na przyszłość oraz budowanie elastycznych struktur organizacyjnych i procesów dostosowanych do zmieniających się warunków rynkowych/POST-TEST | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 420,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 780,49 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto146,34 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alicja Gemser
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami zegarowymi tj. godzina = 60 minut.
Warunkiem uzyskania zaświaczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu wiedzy z obszaru głównych wyzwań i trendów na polskim rynku pracy.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.