Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - Komunikacja budująca zaufanie i efektywność zespołu (NEAPCO, gr.2)
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - Komunikacja budująca zaufanie i efektywność zespołu (NEAPCO, gr.2)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do nabycia umiejętności pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Kształtowanie otwartości na wyzwania rozwojowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się dentyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
efektów uczenia się.
efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
kształcenia i szkolenia od walidacji poprzez wskazanie osoby prowadzącej i osoby walidującej.
Program
Program
CZĘŚĆ I
1.Przebieg procesu komunikacji i standardy komunikacji.
2.Komunikacja budująca zaufanie i zaangażowanie – model efektywnej komunikacji.
3.Style komunikacji i ich wpływ na współpracę, motywację i osiągane wyniki.
4.Zasady partnerskiej komunikacji.
5.Wpływ stylu komunikacji na budowanie autorytetu i zaangażowanie oraz motywację zespołu.
6.Język interpretacji vs język faktów i wynikające z tego konsekwencje.
CZĘŚĆ II
7.Klarowność przekazywania informacji wg standardu 3xP i 5W2H.
8.Naturalny styl zachowań a styl komunikacji.
9.Rola informacji zwrotnej (korygującej i wspierającej) w pracy menedżera/lidera.
10.Model FUKO informacji zwrotnej – istotny element budowania postawy odpowiedzialności za wspólny cel w zespole.
11.Podsumowanie szkolenia przez każdego z uczestników i wyznaczenie indywidualnego zadania wdrożeniowego wg standardu START – STOP
– CONTINUUE.
12. WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 CZĘŚĆ I | Prowadzący Beata Wołoszyn | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 CZĘŚĆ I | Prowadzący Beata Wołoszyn | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 CZĘŚĆ II | Prowadzący Beata Wołoszyn | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 545,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 545,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,79 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,79 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Wołoszyn
Doświadczenie zdobywała w pracy z kierownikami średniego i wyższego szczebla, handlowcami, kluczowymi specjalistami oraz trenerami wewnętrznymi. Jako trener bierze udział w długofalowych projektach rozwoju osobistych i menedżerskich kadry zarządzającej. Kluczowym obszarem jej specjalizacji są szkolenia z rozwijania umiejętności osobistych i menedżerskich oraz praca indywidualna: ocena kompetencji podczas Assessment Center i Development Center, analiza potencjału osobistego dzięki wykorzystaniu Extended DISC®. Brała udział w projektach badawczych. Współtworzyła i kierowałam Szkołą Trenerów Biznesu STBI Integra.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi