Executive search. Skuteczne rekrutacje
Executive search. Skuteczne rekrutacje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do wszystkich osób związanych zawodowo z obszarem rekrutacji.
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi172
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie przez uczestników profesjonalnych umiejętności w prowadzeniu projektów executive search, w tym między innymi: umiejętnego doboru kandydatów do organizacji, jej zaawansowania procesów oraz kultury organizacyjnej; wyszukiwania oraz zainteresowania propozycją osób nie poszukujących aktywnie pracy; budowania relacji z kandydatami opartych na zaufaniu i wzajemnych korzyściach; umiejętności pisania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie umiejętności prowadzenia zaawansowanych procesów rekrutacyjnych na najwyższe stanowiska. | Kryteria weryfikacji Egzamin końcowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Projekt zaliczeniowy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program zajęć na kierunku Executive search. Skuteczne rekrutacje:
Rozwój kompetencji Headhuntera
- Integracja w grupie (5 godz.)
- Warsztaty z komunikacji interpersonalnej mowa werbalna i niewerbalna (5 godz.)
- Bariery w komunikacji / Model kwadratu komunikacyjnego Schulza von Thuna/ FUKO (4 godz.)
- Feedback – sztuka przekazywania informacji zwrotnej (3 godz.)
- Czym są emocje i jak je oswoić? Jak stosować inteligencję emocjonalną na co dzień (3 godz.)
Standaryzacja procesów rekrutacji
- Candidate experience w procesie rekrutacji (2 godz.)
- Warsztaty z mapowania podróży kandydata (6 godz.)
- Ankiety w procesach candidate experience (4 godz.)
- Warsztaty z tworzenia ogłoszeń przyciągających uwagę, język inkluzywny (4 godz.)
- RODO w procesach rekrutacji (4 godz.)
Automatyzacja procesów rekrutacji
- Systemy ATS (Applicant Tracking System) - na przykładzie systemu Traffit (4 godz.)
- Agregatory i portale związane z pracą (2 godz.)
- Warsztaty z Boolean search, X-ray search (4 godz.)
Projektowanie procesów rekrutacji
- Definiowanie wymagań na potrzeby rekrutacji (charakterystyka firmy, przełożony, zespół, opis stanowiska ) (8 godz.)
- Kick off meeting z hiring managerem (2 godz.)
- Budowanie profilu kompetencyjnego poszukiwanego kandydata (6 godz.)
- Wybór mediów i narzędzi selekcji (2 godz.)
- Pokolenia na rynku pracy – XYZ (2 godz.)
Direct search – Executive search
- Linkedin i nowoczesne metody sourcingu kandydatów (2 godz.)
- Projektowanie procesu direct search na różne stanowiska (6 godz.)
- Rekrutacje na stanowiska z poziomu C-level (6 godz.)
- Warsztaty z pisania wiadomości mailowych, które nie zostaną zignorowane (2 godz.)
Procesy rekrutacji na różne stanowiska
- Rekrutacja masowe międzynarodowe (pracownicy z Azji) (2 godz.)
- Rekrutacja pracowników z niepełnosprawnościami (2 godz.)
- Rekrutacja pracowników fizycznych (4 godz.)
- Rekrutacje na stanowiska produkcyjne (produkcja, jakość, magazyn) (6 godz.)
- Rekrutacje na stanowiska specjalistyczne ( sprzedaż, marketing, finanse, księgowość, logistyka, administracja) (10 godz.)
- Rekrutacja w IT (10 godz.)
Rozmowa kwalifikacyjna
- Rodzaje pytań, budowanie scenariusza rozmowy, jakich pytań nie należy zadawać (4 godz.)
- Wywiad kompetencyjny – behawioralny – Metoda STAR (4 godz.)
- Warsztaty praktyczne z prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych (20 godz.)
Analiza kompetencji kandydata
- Rodzaje testów i zadań wykorzystywanych w procesach rekrutacji (2 godz.)
- Testy kompetencji na różne poziomy stanowisk (6 godz.)
- Tworzenie testów wiedzy, zadań specjalnych na potrzeby procesów rekrutacji (8 godz.)
Projekt
Seminarium projektwe (8 godz.)
Liczba godzin: 172 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Zjazd I (sobota) | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Zjazd I (niedziela) | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Zjazd II (sobota) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Zjazd II (niedziela) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Zjazd III (sobota) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Zjazd III (niedziela) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Zjazd IV (sobota) | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Zjazd IV (niedziela) | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Zjazd V (sobota) | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Zjazd V (niedziela) | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Zjazd VI (sobota) | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Zjazd VI (niedziela) | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Zjazd VII (sobota) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Zjazd VII (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Zjazd VIII (sobota) | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Zjazd VIII (niedziela) | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Zjazd IX (sobota) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Zjazd IX (niedziela) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Zjazd X (sobota) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Zjazd X (niedziela) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Zjazd XI (sobota) | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Zjazd XI (niedziela) | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto34,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto34,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dział Studiów Podyplomowych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu Filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych należy:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie.
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.