Event Manager - studia online (Opole)
Event Manager - studia online (Opole)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do osób pragnących w przyszłości rozpocząć swoją karierę w branży eventowej i organizować wyjątkowe wydarzenia.
Dla uczestników mających już za sobą pierwsze doświadczenia przy planowaniu eventów kulturalnych i biznesowych program może być natomiast okazją do usystematyzowania swojej wiedzy, odnalezienia inspiracji i wartości oraz przede wszystkim nabycia nowoczesnych kompetencji liderskich.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi166
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest nabycie kompetencji w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami,oraz umiejętności skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami przy organizacji eventów.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:- Posiada wiedzę w zakresie planowania i zarządzania wydarzeniami, - Uczestnik poznał techniki negocjacyjne, - Zna etapy strategii promocji eventu. | Kryteria weryfikacji Student umie poprawnie przygotować harmonogram działań, budżet projektu i scenariusz eventu. Stosuje techniki negocjacyjne w rozmowach z potencjalnymi klientami i dostawcami. Tworzy i wdraża skuteczną strategię strategie promocji eventu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI:- Posiada umiejętność wystąpień publicznych, - Student posługuje się narzędziami wspierającymi pracę zespołu projektowego. | Kryteria weryfikacji Student umie radzić sobie ze stresem związanym z występami publicznymi. Przygotowuje efektywne wystąpienie i prezentacje. Korzysta z narzędzi wspierających pracę zespołu projektowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się SPOŁECZNE:- Kreowanie wizerunku menedżera, - Planuje działania w sytuacji kryzysowej, - Uczestnik współdziała i pracuje w grupie, przyjmując w niej różne role, - Dostosowuje się do zmian w projekcie i środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie budować proces utrzymywania określonego obrazu osoby zarządzającej w oczach innych ludzi, zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Jest świadomy swoich mocnych i słabych stron oraz stylu zarządzania. Umie rozwiązywać konflikty w zespole i planować działania w sytuacji kryzysowej. Umie zaprojektować i przeprowadzić skuteczny proces komunikacji. Organizuje prace zespołu projektowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Program zajęć na kierunku Event Manager:
Wprowadzenie
- Charakterystyka eventów (12 godz.)
- Kulisy pracy Event Managera (6 godz.)
Planowanie i organizacja wydarzeń
- Tworzenie oferty eventowej (8 godz.)
- Projektowanie wydarzeń (8 godz.)
- Organizacja wydarzeń online (5 godz.)
- Program i scenariusz eventu (8 godz.)
- Twórcze rozwiązywanie problemów (8 godz.)
- Kluczowe umiejętności negocjacyjne (8 godz.)
Podstawy zarządzania projektem
- Wiedza ogólna z zakresu zarządzania projektami (8 godz.)
- Planowanie i harmonogramowanie projektu eventowego (8 godz.)
- Finanse w praktyce eventowej (8 godz.)
- Zarządzanie zespołem i efektywne prowadzenie spotkań (8 godz.)
- Narzędzia wspomagające pracę zespołu (8 godz.)
Promocja wydarzeń
- Strategia promocji eventu (12 godz.)
- Content marketing i storytelling (8 godz.)
Public Relations w przedsięwzięciach eventowych
- Pojęcie, cele i funkcje PR (8 godz.)
- Sytuacje trudne i kryzysowe (8 godz.)
- Wystąpienia publiczne i sztuka prezentacji (8 godz.)
- Kreowanie wizerunku menedżera (5 godz.)
Prawo w eventach
- Najważniejsze aspekty prawne organizacji wydarzeń (8 godz.)
Seminarium (6 godz.)
Liczba godzin: 166 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 Zjazd I (sobota) | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 Zjazd I (niedziela) | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 Zjazd II (sobota) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 Zjazd II (niedziela) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 Zjazd III (sobota) | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 Zjazd III (niedziela) | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 Zjazd IV (sobota) | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 Zjazd IV (niedziela) | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 Zjazd V (sobota) | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 Zjazd V (niedziela) | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 Zjazd VI (sobota) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 Zjazd VI (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 Zjazd VII (sobota) | Data realizacji zajęć 22-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 Zjazd VII (niedziela) | Data realizacji zajęć 23-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 Zjazd VIII (sobota) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 Zjazd VIII (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 Zjazd IX (sobota) | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 Zjazd IX (niedziela) | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 Zjazd X (sobota) | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 Zjazd X (niedziela) | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 Zjazd XI (sobota) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto32,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto32,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Palak
Roksana Adamowska
Sebastian Drobczyński
Rafał Tabaczek
Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku.
Wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku.
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 23-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z w/w branż.
rzez wiele lat sprzedawał, doradzał i zarządzał w różnych firmach, dzięki temu jest wiarygodnym i przekonującym trenerem. Jako trener pracuje od przeszło 14 lat, w tym czasie w jego szkoleniach wzięło udział ponad 12 500 osób. To ponad 15 500 h szkoleniowych i przeszło 3000 h coachingowych. Wśród klientów między innymi: Alior Bank, PZU, LINK4, Konfederacja Lewiatan, Polwell, Puls Biznesu, PGE, Santander, Uniwersytet WSB Merito Amplus, BE Media, Pełka 360, Ever Cleaning, Home Asset, Bonus Nieruchomości, Multinieruchomości, Collegium Da Vinci, Ekspert Systemy Informatyczne, Tchibo, ESTO, Emiwo, NTI Polska, e-klimatyzacje, LockOn, Axell Logistic, Apro Investment Deweloper, Quercus, Stanro, BTC, Unikadr, Hisert, MTC Counsulting, DCC Grygorcewicz, Deer Spedycja, Sunday Polska, Xene Energie, Xene Biznes, Polkomtel, Praxeo, Rockwool, Dräger, w Punkt Nieruchomości i Finanse.
Katarzyna Zdulska
Współpracowała z wieloma agencjami reklamowymi, kieruje projektami finansowanymi ze źródeł wewnętrznych i zewnętrznych. Wielokrotnie kierowała kilku lub kilkunastoosobowym zespołem, z którym realizowała kompleksowe działania promocyjne i wizerunkowe, zawierające tworzenie kampanii do mediów tradycyjnych i internetowych, kreację treści graficznych i informacyjnych do narzędzi komunikacji z rozbudowanymi grupami odbiorców, eventy, czy też media relations i sponsoring. Planowała, wdrażała i rozliczała kampanie o zasięgu krajowym i międzynarodowym.
Od ponad 14 lat pracuje w obszarze marketingu, w tym od ponad 12 na stanowiskach kierowniczych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych należy:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.