Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling - studia online (Opole)
Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling - studia online (Opole)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia skierowane są do marketerów i marketerek, którzy chcą uporządkować i uzupełnić swoją wiedzę na temat wykorzystania treści w działaniach marketingowych. To także intensywna nauka dla tych, którzy są otwarci na nową wiedzę, nowe narzędzia i nie boją się z pomocą metody naukowej weryfikować swoich założeń biznesowych. Na zajęcia dobrze odnajdą się w szczególności osoby z branży marketingowej:
- z doświadczeniem i widzą, która wymaga ciągłego uzupełniania,
- na początku drogi, którzy chcą się szybko uczyć i porządkować nabytą wiedzę z zakresu marketingu treści,
- współpracujący z działami sprzedaży i wspierający działania sprzedażowe dla większej efektywności i synergii działań
- Minimalna liczba uczestników25
- Maksymalna liczba uczestników36
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi171
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest wyposażenie marketerów i marketerki z różnych branżw wiedzę z zakresu strategicznego i analitycznie zorientowanego wykorzystywania treści. Program studiów został opracowany tak, aby słuchacze i słuchaczki przeszli całą drogę – od umiejętności strategicznego wkomponowywania treści w działania marketingowe po wykorzystanie narzędzi AI w różnych formatach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posiada wiedzę z zakresu strategicznego i analitycznie zorientowanego wykorzystywania treści. | Kryteria weryfikacji Potrafi analizować treści w kontekście strategii marketingowych. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Posada wiedzę z zakresu planowania i komponowania treści marketingowych. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Efektywnie współpracuje w zespole i z klientami. | Kryteria weryfikacji Współpracuje zespołowo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Nawiązuje długotrwałe relacje z klientami biznesowymi | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Zarządza treściami marketingowymi z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i metod. | Kryteria weryfikacji Strategicznie planuje i tworzy treści. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia AI w tworzeniu i analizie treści. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Program zajęć na kierunku Data Driven Content Marketing & Digital Storytelling:
DATA-DRIVEN CONTENT MARKETING WPROWADZENIE
- Content Marketing I jego miejsce w strategii marketingowej firmy (4 godz.)
- Filozofia customer centric I projektowanie propozycji wartości (4 godz.)
- Warsztat tworzenia strategii Content Marketingowej. (6 godz.)
- Mapowanie treści w content marketingu – Modele RACE, See Think Do Care, AIDA (8 godz.)
PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY ZACHOWAŃ KONSUMENTA W SIECI
- Psychologia zachowań konsumenta – aspekty przetwarzania i konsumowania treści (4 godz.)
- Psychologiczne aspekty transmisji społecznej – treści wirusowe (2 godz.)
- Warsztat tworzenia treści wirusowych (4 godz.)
- Psychografia i narzędzia opisywania grupy docelowej w content marketingu (4 godz.)
PRAWNE ASPEKTY REALIZACJI STRATEGII CONTENT MARKETINGOWEJ
- Prawne aspekty współpracy z twórcami treści (4 godz.)
- Prawne aspekty tworzenia treści – kultura remiksu, memy, satyra (4 godz.)
- Współpraca z agencjami content marketingowymi i influencer marketingowymi (4 godz.)
PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA DATA DRIVEN CONTENT MARKETING
- Strategia Inbound Marketingu – wstęp do wykorzystania treści w praktyce (4 godz.)
- Treści własne – blog (4 godz.)
- Warsztat copywritingu (4 godz.)
- Warsztat kreatywnego pisania (6 godz.)
- Strategie wykorzystania AI w badaniach treści i tworzeniu treści (6 godz.)
- Facebook Ads, treści na Facebooku i analityka na FB (8 godz.)
- Instagram Ads, treści na Instagramie i analityka na Instagramie (12 godz.)
- You Tube i strategia tworzenia treści Video (6 godz.)
- Tik Tok i strategia tworzenia treści (6 godz.)
- E-mail marketing (6 godz.)
- Micro-copy i web writing (4 godz.)
- Warsztat tworzenia treści wizualnych (4 godz.)
ANALITYKA I BADANIA MARKETINGOWE
- Google Analytics (8 godz.)
- Konfiguracja Google Analytics (4 godz.)
- Data Driven Content Marketing I Data Storytelling (8 godz.)
- Projektowanie eksperymentów i testów w internecie (4 godz.)
- Ilościowe badania marketingowe (8 godz.)
- Jakościowe badania marketingowe (8 godz.)
- Badania neuromarketingowe (4 godz.)
PROJEKT
- Seminarium projektowe (8 godz.)
Liczba godzin: 171 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Bucki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych należy:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.