AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ W NIERUCHOMOŚCIACH
AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ W NIERUCHOMOŚCIACH
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele
- menedżerowie sprzedaży
- pracownicy zatrudnieni na kierowniczym stanowisku
- pracownicy, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji05-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program Rozwojowy AKADEMIA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ pozwoli uczestnikowi nabyć kluczowe umiejętności menedżerskie w zakresie zarządzania zespołem i sprzedażą, komunikacji, motywowania czy rozwijania zespołu oraz zatrudniania pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się zrozumienie członków zespołu, poznanie ich motywatorów i nauczenie się pracy z nimi, aby przynosili firmie najlepsze możliwe rezultaty; | Kryteria weryfikacji znajomość podstawowych zasady bycia menedżerem; rozpoznawanie różnych typów współpracowników i sposobów dotarcia i zbudowania samodzielność w działaniu | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się zbudowanie trwałych relacji biznesowych z podległym zespołem; zarządzanie wynikiem finansowym; | Kryteria weryfikacji znajomość zasad współpracy menedżera z jego ludźmi, aby były fundamentem relacji na lata; umiejętność stawiania celów, weryfikacji i planowania aktywności, które mają służyć ich realizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się opanowanie technik komunikacyjnych, które pozwolą zespołowi działać regularnie i bardziej autonomicznie, bez czekania na instrukcje od menedżera; | Kryteria weryfikacji znajomość prowadzenia spotkań okresowych z członkami zespołu; motywatorów zwiększających ich zaangażowanie; poprawy komunikacji z podopiecznymi; jakich błędów unikać, jak dawać informację zwrotną. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się zwiększenie efektywności pracy ludzi, rozwinięcie ich umiejętności sprzedażowych i menedżerskich, aby zwolnić własne moce przerobowe. | Kryteria weryfikacji znajomość sposobów delegowania; pilnowania postępów w jego wykonaniu, a także jak rozliczyć współpracownika z wykonania powierzonego mu zadania; zasad wprowadzania zmiany, komunikowania ich do zespołu, aby zostały możliwie dobrze przyjęte | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się rekrutacja do zespołu według określonych zasad i kryteriów, unikanie rozpoczynania współpracy „na czuja” i ograniczenie do minimum kosztownych pomyłek rekrutacyjnych; | Kryteria weryfikacji znajomość zasad budowania profili kompetencyjny, które będą wyznaczać podstawy do przyjmowania ludzi do pracy, kiedy i jak wyznaczać granice, aby zakończyć nieudaną współpracę; w jaki sposób przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną, na co szczególnie warto zwrócić uwagę; jak rekrutować po postawie, a nie po kompetencjach. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
W ramach oferty programu rozwojowo-szkoleniowego „Akademia Zarządzania” prowadzonej według metodologii Sandler Training oferowane są następujące elementy:
- Uczestnictwo w łącznie 8-dniowym programie szkoleniowo-rozwojowym, 1-dniowe sesje. Spotkania odbywają się w kameralnych kilkunastoosobowych grupach;
- Samodzielną, indywidualną pracę między zajęciami nakierowaną na wdrożenie prowadzonych w trakcie sesji technik i elementów zarządzania. W trosce o jakość wdrożenia, uczestnicy otrzymają każdorazowo po sesji specjalne zadanie wdrożeniowe, które będzie monitorowane przez trenera prowadzącego.
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową
RAMOWY PROGRAM USŁUGI
Zarządzanie zespołem
- Jakie są podstawowe zasady bycia menedżerem? Czy warto zarządzać przykładem? - Z kim pracujemy na co dzień? Jak rozpoznać różne typy współpracowników i jak do nich dotrzeć? - Jak zbudować samodzielność i sprawczość ludzi, z którymi pracujemy?
Zarządzanie sprzedażą
- Jak ustalić zasady współpracy menedżera z jego ludźmi, aby były fundamentem relacji na lata? - W jaki sposób stawiać cele, aby nasze plany nie były tylko marzeniami? - Jak weryfikować cele i planować aktywności, które mają służyć ich realizacji?
Komunikacja i motywacja
- Jak i jak często prowadzić spotkania okresowe z członkami zespołu? Jaka ma być ich struktura? - Co motywuje moich ludzi? Jak dotrzeć do ich motywatorów, żeby zwiększyć ich zaangażowanie? - Jak właściwie komunikować, żeby rozwinąć relację z naszymi podopiecznymi?
Wzmacnianie menedżera i zespołu
- Na co zwrócić uwagę w komunikacji z zespołem? Jakich najczęstszych błędów unikać? - Jak dawać informację zwrotną? - Co ma wspólnego styl zachowań poszczególnych współpracowników z komunikacją menedżera?
Rozwijanie pracowników
- Z jakich stylów przywództwa może korzystać menedżer? Jak dobrze dopasować je do sytuacji? - Jak rozwinąć naszych podopiecznych? Jakie techniki mogą w tym pomóc? - W jakich sytuacjach można wpłynąć na rozwój naszych ludzi? Jak się do nich przygotować?
Rekrutacja
- Kogo szukamy do pracy? Z kim chcemy się rozwijać? - Jak zachęcić do współpracy właśnie z nami i jak dostosować przekaż do odpowiedniego pokolenia? - W jaki sposób przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną? Na co szczególnie warto zwrócić uwagę?
Sala szkoleniowa z dostępem do światła dziennego i infrastruktury (toalety) oraz możliwością aranzacji stołow i krzeseł, z rzutnikiemmultimedialnym i flipchartem.
Usługa jest realizowana w godzinach lekcyjnych. Przerwy: 1,5 h/sesję nie są wliczone do czasu szkolenia.
Warunki niezbędne do spełnienia przez uczestników usługi, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu: aktywność nazajęciach, wymagana obecność na min. 80% zajeć.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Zarządzenie zespołem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Zarządzanie sprzedażą | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Komunikacja i motywacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Wzmacnianie menedżera i zespołu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Rozwijanie współpracownika | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Delegowanie zadań | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Rekrutacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Rekrutacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto11 685,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto9 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,58 PLN
- Koszt osobogodziny netto148,44 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Materiały do samodzielnej, indywidualnej pracę między zajęciami nakierowaną na wdrożenie prowadzonych w trakcie sesji technik i elementów zarządzania. W trosce o jakość wdrożenia, uczestnicy otrzymają każdorazowo po sesji specjalne zadanie wdrożeniowe, które będzie monitorowane przez trenera prowadzącego.
- Podręcznik na licencji Sandler Training, zawierający pełny materiał merytoryczny poruszany w trakcie szkoły oraz specjalnie opracowane materiały wspierające program (m.in. usprawniające indywidualną pracę wdrożeniową).
Informacje dodatkowe
Rabaty:
- Jednorazowa wpłata, 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia - 5% rabatu
- Przy zgłoszeniu 2 uczestników - 10% zniżki dla każdego,
- Przy zgłoszeniu 3 uczestników i więcej - 15% zniżki dla każdego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami