Sandler Training Polska Sp. z o.o.
Charakterystyka działalności firmy
Sandler Training Polska Sp. z o.o jest licencjonowanym partnerem światowego lidera w zakresie szkoleń dedykowanym siłom sprzedaży, jakim jest Sandler System Ltd. (właściciel marki Sandler Training).
Razem z 270 oddziałami w 27 krajach tworzymy największą na świecie organizację doradczo-szkoleniową nakierowaną na wsparcie klientów w ich procesach sprzedaży i zarządzania sprzedażą. Prowadzimy projekty rozwojowo - doradcze dla firm z niemal wszystkich sektorów polskiej gospodarki. Jednocześnie budujemy strukturę regionalnych biur Sandlera na terytorium Europy Centralnej pełniąc funkcję Master Franchisee. W Polsce funkcjonuje aktualnie pięć niezależnych centrów szkoleniowych Sandler Training (https://www.sandler-pl.com/znajdz-centrum-szkoleniowe-sandlera)
Filarem naszych działań jest System Sprzedaży Sandlera (Sandler Selling System), który jest innowacyjnym modelem prowadzenia działań handlowych, opartym o nowatorskie techniki i proces pracy z klientem, odmiennym niż tradycyjne podejście do roli i zadań sprzedawcy. Tym samym stwarza on szansę na pozytywne zaskoczenie, „złamanie” schematu tradycyjnej rozmowy handlowej - zarówno w kontekście etapów pracy handlowca, jak również technik perswazji i budowania relacji.
Nieprzerwanie od początku istnienia rankingu, programy szkoleniowe Sandler Training, klasyfikowane są jako Top 20 najlepszych programów z zakresu sprzedaży na świecie (według opiniotwórczego magazynu Training Industry).
PROGRAMY I PROPOZYCJE
S P R Z E D A Ż wg modelu Sandler Selling System®
Kluczowym filarem modelu Sandlera jest innowacyjna relacja handlowa (a także menedżerska) oparta na bardzo bezpośrednim podejściu w procesie komunikowania się z klientami (i podwładnymi).
Nie stosujemy typowej presji i argumentacji sprzedażowej, lecz budujemy wpływ w taki sposób, by klient sam „przejmował” inicjatywę w podejmowaniu decyzji o kolejnych krokach w procesie zakupowym. Zaskakująca niekiedy naturalność i łamanie schematu typowej rozmowy handlowej, w szczególności w kontekście kolejności (!) podejmowania poszczególnych kroków przez sprzedawcę, stosowane techniki sprzedaży, a także budowanie wizerunku handlowca to „recepta” na różnego rodzaju bolączki w obrębie sprzedaży i obsługi klienta; to nasza „recepta” na skuteczną sprzedaż.
Dostrajamy metodykę Sandlera do specyfiki sprzedaży – do klientów z sektora detalicznego, małych i średnich przedsiębiorstw, a także dużych klientów korporacyjnych. Uwzględniamy różnice w kontakcie z klientami nowymi, trudnymi, jednorazowymi i długofalowymi.
Sandler Training znalazła się na liście Top know-how (w obszarze merytorycznym: sprzedaż) na świecie wg prestiżowego portalu training industry.
Z A R Z Ą D Z A N I E wg modelu Sandler Management Solutions®
Wykorzystanie kluczowych narzędzi zarządzania sprzedażą dla menedżerów na różnych szczeblach zarządzania. Sprawdzone narzędzia stosowane przez liderów na świecie skoncentrowane na pracy z celami i KPI oraz na indywidualnym podejściu menedżera do sprzedawcy.
I M P R O V E R
Aplikacja Improver jest jednym z filarów najskuteczniejszych wdrożeń w ostatnich kilku latach. To mobilna aplikacja grywalizacyjna wykorzystująca najnowszą wiedzę z zakresu zaawansowanych mechanizmów motywowania uczestników do poszczególnych zadań, które są określane w specjalnie przygotowywanych misjach. Konstrukcja, grafika i zawartość misji jest przygotowywana wspólnie z klientem, co pozwala na precyzyjne dopasowanie do zakładanych celów i KPI.
STAP Institute
Podmiot w Grupie Sandler Training Polska, który specjalizuje się w szkoleniach kompetencyjnych, technicznych i produktowych dla branży automotive (www.stapinstitute.com)
S A L E S S E E K E R
Sales Seeker to kompleksowe narzędzie do analizy efektywności działań doradców z perspektywy dynamiki ich poruszania się po rynku klientów, jakości i liczby aktywności handlowych oraz osiąganej konwersji na poszczególnych etapach procesu sprzedaży. Narzędzie interpretacyjne dla menedżerów i ewaluacyjne w zakresie efektywności rozwoju menedżerów i doradców – jak zmienia się sposób działania doradców i kultura zarządzania w procesie nabywania osobistych kompetencji, jaki wpływ na efektywność działania zespołu ma konkretny projekt wsparcia (szkolenia, kompetencje). Działania raportowe nie przekraczają 60 sekund dziennie i są dostępne on-line przez przeglądarkę oraz w urządzeniach mobilnych. Narzędzie wizualizacji wyników i generowanie raportów wykorzystuje technologię QlikView.
M B T
Nietypowa formuła sesji mentoringowej prowadzonej na deskach teatru, z udziałem widzów, którzy doświadczają nie tylko przeżyć stricte artystycznych, ale przede wszystkim biorą udział w procesie osobistego rozwoju. Mentoring Theater nie jest jedynie spotkaniem aktora z widzem, lecz przede wszystkim mentora z mentee, które daje możliwość przyjrzenia się sobie samemu oraz własnym postawom i zachowaniom z „bezpiecznej perspektywy”, jaką jest perspektywa fotela teatralnego (www.milczarekbukowskitrio.pl).
Certyfikat SUS 2.0. wystawiony przez DEKRA Certification Sp. z o.o. potwierdzjący zgodność sposóbu zarządzania i realizacji usług ze Standardem Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS SUS 2.0.