Specjalista ds. mediów społecznościowych Kod zawodu: 243110
Specjalista ds. mediów społecznościowych Kod zawodu: 243110
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
- osób chcących zdobyć umiejętności i kompetencje potrzebne do prowadzenia profili społecznościowych,
- freelancerów i osób pracujących w działach marketingu i na samodzielnych stanowiskach,
- osób mających świadomość potrzeby ciągłego rozwoju i samodoskonalenia, gdyż jest to bardzo dynamicznie zmieniający się obszar,
- pracodawców, którzy chcą podnosić kompetencje pracowników i oddelegowywać im nowe zadania,
- początkujących i średnio zaawansowanych.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników50
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi26
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończeniu naszego programu rozwojowego kursanci zdobędą możliwość odbycia stażu w najlepszych Agencjach, umiejętność prezentowania się podczas rozmów kwalifikacyjnych, wiedzę na temat budowania marki osobistej w social mediach, wsparcie w poszukiwaniu pracy i rozwoju swojej kariery poprzez działania w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Będziesz tworzyć własną usługę i oferować ją klientom, dowiesz się jak wykorzystywać sztuczną inteligencję, aby jeszcze skuteczniej prowadzić działania i zwiększyć swoją produktywność, otrzymasz wiedzę i narzędzia do zarabiania większych pieniędzy, a dzisiaj to ważne, aby budować przewagę na tak konkurencyjnym rynku pracy”. | Kryteria weryfikacji Zadajesz pytania prowadzącym oraz rozwiązujesz test. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęSmart Brand Joanna Ceplin
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoSmart Brand Joanna Ceplin
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Usługa o charakterze zawodowym
- Kształcenie KKZA.35. - Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji
Program
Program
Syllabus
Dostęp do nagrań i materiałów dodatkowych przez 12 miesięcy.
Terminy wykładów mogą ulec nieznacznym zmianom.
Zajęcia odbywają się na żywo online w godzinach 19.00-21.00.
Materiały na platformie: Wprowadzenie + informacje organizacyjne
17.09.2024 - Analiza potrzeb biznesowych i strategia działań w social media.
24.09.2024 - Strategia cz. II i zasięgi organiczne
01.10.2024 - Platforma Facebook (ekosystem Meta)
03.10.2024 - Platforma Instagram (ekosystem Meta)
08.10.2024 - Platforma TikTok
15.10.2024 - Platforma Youtube
17.10.2024 - Obsługa klienta: dobre praktyki oraz zarządzanie kryzysami
22.10.2024 - Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia contentu na social media
24.10.2024 - Sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
29.10.2024 - Współpraca z influencerami
07.11.2024 - Formaty i strategie kampanii płatnych
14.11.2024 - Platforma LinkedIn
19.11.2024 - Przygotowanie do egzaminu + sesja Q&A
28.11-30.11.2024 - Egzamin Specjalista ds. mediów społecznościowych
12.12-14.12.2024 - Egzamin II tura
Nasi wykładowcy:
Joanna Ceplin - Przedsiębiorca digital, bizneswoman. Założycielka & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Specjalizuje się w strategii marki i online marketingu. Z sukcesami doradza jak efektywnie wykorzystywać siłę mediów społecznościowych do budowania relacji i komunikacji.
Agnieszka Macioszek - Paid Social Specialist w Webmetro. Pasjonatka marketingu i specjalistka od kampanii płatnych w mediach społecznościowych w agencji Webmetro. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, a później także Asystentka w Katedrze Marketingu, współorganizatorka CRASH Mondays w Gdyni.
Kamil Bolek - Ekspert w zakresie influencer marketingu oraz YouTube, psycholog. Były CMO grupy LTTM (największej w CEE agencji influencerskiej i sieci partnerskiej YouTube). PR-owiec wyspecjalizowany w komunikacji B2B, marketer, psycholog, wykładowca MBA, arbiter Komisji Etyki Reklamy, mówca, autor badań, opracowań, etc.
Kacper Zamojski - Autor e-booka „AIsystent”, ekspert wdrożeń sztucznej inteligencji. Od pięciu lat zajmuje się biznesowymi zastosowaniami sztucznej inteligencji. Jest autorem e-booka „AIsystent”-przewodnika, który wyjaśnia najbardziej istotne tematy związane z modelami językowymi takimi jak ChatGPT i uczy jak zamienić AI w swojego wirtualnego asystenta.
Aleksandra Sidorowska - Założycielka agencji kreatywnej Precious Content. Miłośniczka mediów społecznościowych, video i fotografii. Zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych dzieli się poradami i tipami, które pomagają twórcom rozwijać swoje SM i sprzedawać.
Wojtek Żywolt - Social Media &Ads Specialist, Trener, Wykładowca. Absolwent mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Był prelegentem podczas wiosennej edycji konferencji I love Marketing&Technology 2023. Wykładowca w TEB Edukacja, Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytecie Pedagogicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK.
Radek Ceplin - Ekspert komunikacj i i marketingu online. Założyciel & CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału Organizacji i Zarządzania. Od 2016 roku współtworzy Akademię Smart Brand. Ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu online.
Wiktoria Drozd - Właścicielka firmy Digital Heart, wykładowca. Wspiera firmy w starcie i wzroście, w 2023 i 2021 roku została Strong Woman in IT. Od ponad dekady zajmuje się projektowaniem i tworzeniem treści, zbierała doświadczenie jako koordynator projektów oraz experience designer. W Digital Heart jako founderka dba, by koszty pozyskania klientów były niskie, a konwersje wysokie i podpowiada, jak edukować odbiorców, by byli gotowi, by zostać klientami. Zanim została przedsiębiorczynią, wdrażała też kompleksowe strategie wzrostu MŚP oraz startupów dla produktów B2C, SaaS, kursów online, fintech i aplikacji mobilnych.
Karol Decka - Content Marketing Team Leader - Jako marketer z niemal dziesięcioletnim stażem zna świat social mediów i szeroko pojętego contentu od podszewki. W Digital Heart pełni rolę menadżera projektu i zajmuje się kompleksową obsługą klienta. Realizuje strategie marketingowe, wykorzystując mailing, content w social mediach, kampanie performance Facebook Ads i Google Ads. Dba również o wizerunek agencji dzięki działaniom contentowym i wspieraniu zespołu we współtworzeniu materiałów marketingowych firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Analiza potrzeb biznesowych i strategia działań w social media. | Prowadzący Joanna Ceplin | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Strategia cz. II i zasięgi organiczne | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Platforma Facebook (ekosystem Meta) | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Platforma Instagram (ekosystem Meta) | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Platforma TikTok | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Platforma Youtube | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Obsługa klienta: dobre praktyki oraz zarządzanie kryzysami | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia contentu na social media | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Współpraca z influencerami | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Formaty i strategie kampanii płatnych | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Platforma LinkedIn | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Przygotowanie do egzaminu + sesja Q&A | Prowadzący Wykładowca podany w harmonogramie zajęć | Data realizacji zajęć 19-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 900,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto188,46 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Ceplin
Radosław Ceplin
Wykładowca podany w harmonogramie zajęć
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zajęcia odbywają się za pośrednictwem platformy streamingowej ZOOM lub ClickMeeting. Materiały dedykowane wraz z nagraniami wideo umieszczone sa w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl Dostęp do zajęć ważny jest przez 12 miesięcy. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie https://imok.edu.pl/specjalista-do-spraw-mediow-spolecznosciowych/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy ZOOM. Materiały dydaktyczne wraz z nagraniami wideo umieszczone są w dedykowanej platformie szkoleniowej pod adresem https://platforma.imok.edu.pl
2. Minimalne wymgania sprzętowe, jakie musi spełniać komuter Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: komputer z procesorem Intel Pentium 4 lub nowszy, obsługujący SSE2, 2 GB pamięci RAM, zainsalowany jeden z systemów operacyjnych Windows 7,8,10, macOS 10.9 lub nowszy. Dodatkowo wbudowany lub zewnętrzny mikrofon, opcjonalnie kamera video. ( Do obsługi wideo w jakości HD wymagany jest procesor Intel drugiej generacji i3/i5/i7 2,2 GHz, odpowiednik firmy AMD lub lepszy). Abdroid z systemem 5.0 lub nowszy/iPhone z systemem iOS 11.0 lub nowszy.
3. Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować uczestnik: https://support.google.com/a/answer/1279090
4. Niezbędene oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Przeglądarka Google Chrome lub Mozilla Firefox, Adobe Reader, Pakiet biurowy np Libre Office, Open office lub Microsoft office.
5. Linki do zajęć ważne są PRZEZ 12 miesiecy od daty zakupu.
6. Więcej informacji o szkoleniu, kadrze oraz rekomendacjach znajduje się na stronie:
https://imok.edu.pl/specjalista-do-spraw-mediow-spolecznosciowych/