Szkolenie: Akademia Księgowości v.1
Szkolenie: Akademia Księgowości v.1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby planujące rozpocząć pracę w działach księgowości; osoby, które niedawno rozpoczęły pracę w działach księgowości; właściciele firm, które prowadzą rachunkowość; kierownicy jednostek na pełnej rachunkowości; osoby zainteresowane podstawami rachunkowości, podatków i działalności gospodarczej; pracownicy i kadra zarządzająca MŚP; osoby pracujące, które chcą zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne i będą wykonywać pracę lub pracują w działach finansowo-księgowych; księgowi/pracownicy biura księgowego specjalizujący się w obsłudze klientów MŚP; pracownicy biur rachunkowych, którzy chcą zgłębić i zaktualizować swoją wiedzę; osoby chcące przekwalifikować się i rozpocząć pracę w działach księgowych; osoby chcące zaktualizować swoją wiedzę, aby zapobiec utracie zatrudnienia; przedsiębiorcy rozpoczynający swoją działalność, pracownicy biur rachunkowych, absolwenci kierunków ekonomicznych; osoby poszukujące nowych możliwości zawodowych w obszarze księgowości.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji13-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: wykorzystywania technik mentalnych i mechanizmów wywierania wpływu w zawodzie księgowego/księgowej, stosowania reguł efektywnej komunikacji w pracy z klientem, rozumienia roli komunikacji, technik zarządzania emocjami, umiejętnego przekonywania i argumentowania, budowania własnej siły i skuteczności w relacjach biznesowych, komunikacji opartej na empatii, dokumentowania i ewidencjonowania, stosowania sprawdzonych rozwiązań w pracy w księgowości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu najnowszych trendów w zawodzie księgowej/księgowego | Kryteria weryfikacji Opisuje techniki mentalne przydatne w zawodzie, w księgowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa zasady rządzące budowaniem autorytetu księgowego w świecie dynamicznych zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje kompetencje i meta kompetencje w zawodzie księgowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje elementy wpływające na siłę wewnętrzną. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija kompetencje przydatne w zawodzie księgowej/księgowego | Kryteria weryfikacji Opisuje modele zachowań behawioralnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje kompetencje istotne w zawodzie księgowego/księgowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sztukę przekonywania i budowania argumentacji w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Opisuje efektywne komunikowanie się. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki zarządzania emocjami i odwoływania się do emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje możliwości osiągania porozumienia w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1. TRENING MENTALNY DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁU KSIEGOWEGO - JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ MENTALNĄ I RELACYJNĄ W PRACY W KSIĘGOWOŚCI
MODUŁ 1. Techniki mentalne przydatne w zawodzie w księgowości. Co to jest umysł skoncentrowany? Jak dbać o koncentrację w przebodźcowanym środowisku. Jak budować skuteczność w szybko zmieniających się warunkach? Co nam utrudnia słuchanie i „widzenie rzeczywistości” – pułapki naszego umysłu.
Moduł 2. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Koło wpływu w komunikacji. Podstawy efektywnej komunikacji - Forma i treść wypowiedzi. Umiejętność słuchania. Zadawanie pytań - jak, jakie, kiedy i dlaczego zadawać pytania? Słuchanie jako Twoja przewaga komunikacyjna. Wyrażanie zrozumienia - 5 zasad dobrego słuchacza. Od zrozumienia innych do bycia zrozumianym – jak rozumieć innych nie tracąc własnych poglądów. Strategiczne błędy w słuchaniu, które utrudniają/uniemożliwiają wejście w kontakt z drugim człowiekiem.
Moduł 3.Jakie kompetencje rozwijać, aby budować skuteczność w zawodzie w księgowości. Analiza zachowań behawioralnych. Kompetencje i metakompetencje. Kompetencje w zawodzie w księgowości - na czym budujemy naszą skuteczność.
Moduł 4. Emocje w sytuacjach trudnych w zawodzie księgowej/księgowego. Trening mentalny a emocje. Nasze przeświadczenia i przekonania. Techniki budowania jasności umysłu – gdy emocje przysłaniają nam rozwiązania i możliwość porozumienia się. Zarządzanie strachem i złością. Różnice międzypokoleniowe a podejście do pracy w księgowości. Księgowy/księgowa - skuteczna współpraca w zespole rozproszony. Zespół rozproszony - zasady skutecznej komunikacji. Reguły wpływu społecznego z uwzględnieniem zespołu rozproszonego.
DZIEŃ 2. PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM - PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA (dokumentowanie, ewidencjonowanie oraz rozliczanie podatku) Przywitanie, wprowadzenie w tematykę szkolenia.
MODUŁ 1. Podatek VAT w podstawie. Obowiązek, limity. Kto jest podatnikiem.
MODUŁ 2. Podatek VAT - WDT, WSTO, import usług.
MODUŁ 3. Podatek VAT MPP. Należyta staranność. Biała lista.
MODUŁ 4. Pozyskiwanie klientów w biurze rachunkowym.
Podsumowanie szkolenia.
Test
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 3osoby. Zajęcia stacjonarne są prowadzone w 1 sali, w 1 grupie (z możliwością podziału na mniejsze grupki podczas ćwiczeń/scenek). Każdy z uczestników otrzymuję indywidualne materiały i stanowisko przy biurku/stole.
Szkolenie trwa 20 godzin dydaktycznych (2 dni). Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Moduł 1.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Moduł 2.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Moduł 3.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Moduł 4.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Anna Nitkiewicz-Jankowska | Data realizacji zajęć 18-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Moduł 1.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Barbara Zapała | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Moduł 2.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Barbara Zapała | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Moduł 3.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Barbara Zapała | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Moduł 4.(ćwiczenie, współdzielenie ekranu, wykład, rozmowa, chat) | Prowadzący Barbara Zapała | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 680,00 PLN
- Koszt usługi netto4 680,00 PLN
- Koszt godziny brutto234,00 PLN
- Koszt godziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Nitkiewicz-Jankowska
Barbara Zapała
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez trenera, ankiety, testy.
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celu interakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia i nazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux