SSC jako Center of Excellence
Możliwość dofinansowania
SSC jako Center of Excellence
Numer usługi 2024/06/04/10940/2170063
3 075,00 PLN
brutto
2 500,00 PLNnetto
192,19 PLNbrutto/h
156,25 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- dyrektorów operacyjnych oraz dyrektorów zarządzających z sektora SSC/GBS/BPO
- menedżerów, kierowników i team liderów, specjalistów odpowiedzialnych za nadawanie kierunku i rozwój organizacji SSC.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "SSC jako Center of Excellence" przygotowuje uczestników do przekształcenia Centrum usług Współnych (SSC) w centrum doskonałości, poprzez dostarczanie usług na najwyższym poziomie oraz budowanie relacji z klientem - partnerem biznesowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie przekształcania Centrum Usług Współnych (SSC) w centrum doskonałości | Kryteria weryfikacji • definiuje dzisiejsze potrzeby klientów w zakresie outsourcingu• identyfikuje przeszkody/lęki klientów związane z outsourcingiem procesów • omawia założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w swojej pracy dostarcza usługi na najwyższym poziomie oraz buduje relacje z klientem - partnerem biznesowym | Kryteria weryfikacji • buduje mocną bazę i zarządza oczekiwaniami klienta• przeprowadza proces pozyskiwania klientów • poszukuje wartości dodanej • zarządza zmianą • przygotowuje się do przejęcia procesów — tranzycji • charakteryzuje się świadomością jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
PROGRAM
Dzień 1
- Czy SSC może być Centrum Doskonałości?
- Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu?
- Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów
- Dojrzałe SSC podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta
- Jak SSC może być partnerem w biznesie?
- Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC
- Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?
- Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz
- Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC
- Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki: budowa mocnej bazy i zarządzanie oczekiwaniami klienta
- Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?
- Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu
Dzień 2
- Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości
- Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy
- Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta?
- Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC?
- Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce
- Efektywna platforma współpracy między SSC a klientem
- „Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności
- Dostarczanie mierzalnego rezultatu
- Czym możemy zachwycić klienta?
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 20
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Czy SSC może być Centrum Doskonałości?; Jakie usługi i wartości może świadczyć SSC jako centrum doskonałości, czyli czego klient szuka w dzisiejszym outsourcingu? | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Ryzyko poufności i ryzyko utraty kontroli jako główne przeszkody/lęki klientów w outsourcingu procesów | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Dojrzałe SSC podstawą zaufania. Czego chcemy? Jaką organizacją mamy się stać, czyli nasze założenia co do procesów, przejęcia obsługi i wartości dodanej dla klienta | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Jak SSC może być partnerem w biznesie?; Kultura doskonalenia jako podstawowy aspekt istnienia SSC | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Fundamenty, czyli jak błędy popełnione na etapie założeń i budowy modelu operacyjnego wpływają na jakość świadczonych usług?; Pozyskiwanie klienta — kiedy widzę większy obraz | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Poznanie klienta — zbieranie wiedzy o kliencie — największe wyzwanie dla SSC; Przygotowanie do przejęcia procesów — tranzycja jako najważniejszy element układanki | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Poszukiwanie wartości dodanej — jak pogodzić potrzeby klienta z założeniami dotyczącymi spójności i jednolitych zasad obsługi procesów?; Zarządzanie zmianą: klucz do sukcesu | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Kultura osadzenia, czyli spójna kultura korporacyjna usług biznesowych — wyzwania na poziomie wspólnych wartości | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Ludzie — pożądane kompetencje, czyli kogo szukamy i jakich pracowników potrzebujemy | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Co ma wspólnego proces onboardingu z prawidłową obsługą procesów i jakością obsługi klienta? | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Efektywny pracownik, czyli jakie umiejętności są niezbędne pracownikom w dzisiejszych SSC? | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Jak poszerzać umiejętności zawodowe pracownika, czyli reskiling i upskilling w praktyce | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Efektywna platforma współpracy między SSC a klientem;„Zrównoważony outsourcing” — dzielenie odpowiedzialności | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Dostarczanie mierzalnego rezultatu; Czym możemy zachwycić klienta? | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Joanna Rapanicz
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego i Zarządzania Finansami Firmy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także Zastosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, a w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu i skutecznej komunikacji, które z powodzeniem realizują cele organizacji. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz praktyczne umiejętności w dziedzinie zarządzania zespołami.
Szkolenia z Joanną to warsztaty z trenerką, która posiada praktyczne doświadczenie w omawianych zagadnieniach.
Zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowane na potrzeby konkretnej grupy i realizujące wcześniej zdiagnozowane i określone założenia, a program jest na bieżąco modyfikowany i dopasowywany do konkretnych oczekiwań i możliwości uczestników.
Prywatnie i w wolnym czasie Joanna biega po górach i podróżuje. Tak wykorzystuje swój wolny czas na regenerację i poukładanie w głowie piętrzących się tematów.
Jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, a w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu i skutecznej komunikacji, które z powodzeniem realizują cele organizacji. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz praktyczne umiejętności w dziedzinie zarządzania zespołami.
Szkolenia z Joanną to warsztaty z trenerką, która posiada praktyczne doświadczenie w omawianych zagadnieniach.
Zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowane na potrzeby konkretnej grupy i realizujące wcześniej zdiagnozowane i określone założenia, a program jest na bieżąco modyfikowany i dopasowywany do konkretnych oczekiwań i możliwości uczestników.
Prywatnie i w wolnym czasie Joanna biega po górach i podróżuje. Tak wykorzystuje swój wolny czas na regenerację i poukładanie w głowie piętrzących się tematów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
al. Aleja Armii Ludowej 26
00-609 Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.
Kontakt
Kontakt
Rafał Rybarczyk
E-mail
rafal.rybarczyk@pl.ey.com
Telefon
(+48) 573 005 720