Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - Nastawienie na rezultat- planowanie i organizowanie pracy (WDX, N-1)
Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - Nastawienie na rezultat- planowanie i organizowanie pracy (WDX, N-1)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do wdrożenia rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z realizacji celów firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ I
1. Czym jest proaktywność, a czym reaktywność w pracy i życiu codziennym?
2. Obszar wpływu i strefa zainteresowań.
3. Cykl zwiększania skuteczności OAPD – trening rozmów z pracownikami.
4. Jak wzmacniać proaktywność swoją i pracowników – wymiana dobrych praktyk.
CZĘŚĆ II
5. Nie da się, to niemożliwe, nie udało się… i co dalej?
6. Nie mam na to czasu – czy zarządzanie czasem jest możliwe?
7. Drivery, czyli o stylach naszej pracy – charakterystyka poganiaczy.
8. Mocne i słabe strony wewnętrznych poganiaczy. Konsekwencje dla zarządzania zespołem.
9. Ostrzenie piły – nawyk konieczny.
10. Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 CZĘŚĆ I | Prowadzący Kinga Czachowska | Data realizacji zajęć 07-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 CZĘŚĆ II | Prowadzący Elwira Kosnarewicz | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 902,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 902,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kinga Czachowska
swojej pracy korzysta z doświadczenia, wiedzy i umiejętności, które nabyła również jako psycholog.
Prowadzi projekty doradcze, szkolenia dla kadry zarządzającej oraz coachingi indywidualne dla
wyższej kadry menedżerskiej. We współpracy z organizacjami stosuje podejście systemowe i
procesowe. Zrealizowała ponad 2000 dni szkoleniowych, z czego około 300 dla top managementu.
Zapewnia koncepcyjne przygotowanie, koordynowanie i prowadzenie długofalowych,
kompleksowych projektów doradczo-szkoleniowych dla firm produkcyjnych. Opiera się w nich na
podejściu systemowym i procesowym oraz na ścisłej współpracy z klientem, zwłaszcza
specjalistami HR i inżynierami procesów. Jest współautorką diagnozy organizacji opartej na
metodach projekcyjnych i Extended DISC oraz pracy systemowej związanej z budowaniem (zmianą)
kultury organizacyjnej. Współtworzyła i realizuję autorski program rozwijający kompetencje
mentorskie w organizacji i budowanie kultury organizacji uczącej się.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Elwira Kosnarewicz
biznesowej organizacji przez wspólne z Klientem rozpoznawanie potencjału i obszarów
rozwojowych jej pracowników/ zespołów. W tych projektach często pełni rolę koordynatora
merytorycznego, jest autorem lub współautorem rozwiązań koncepcyjnych oraz koordynatorem prac
wdrożeniowych. Równolegle prowadzi projekty dotyczące doskonalenia kompetencji
menedżerskich. Korzysta wówczas z metody pracy warsztatowej oraz z takich metod jak
assessment center, development center, czy Extended DISC.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi