Akademia HR. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
Możliwość dofinansowania
Akademia HR. Zarządzanie procesami technologicznego wsparcia pracy.
Numer usługi 2024/06/04/7675/2169726
1 800,00 PLN
brutto
1 463,41 PLNnetto
180,00 PLNbrutto/h
146,34 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do Przedsiębiorców i ich pracowników, zespołow HR, pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy oraz menadżerów lub kandydatów na menadżerów w przedsiębiorstwach oraz wszystkich osób zainteresowanych tym tematem.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zrozumienie i wykorzystanie procesu automatyzacji oraz technologicznego wsparcia pracy z uwzględnieniem perspektywy różnych grup interesariuszy (wiek, doświadczenia pracowników,posiadane kompetencje etc.). Budowanie programów ukierunkowanych na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości (upskilling)
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje korzyści związane z różnymi formami technologicznego wsparcia pracy we własnej firmie i pokazuje, jak je wzmacniać poprzez odpowiednie projekty / procesy HR. | Kryteria weryfikacji Wskaźniki efektywności działań HR, takie jak wzrost produktywności, satysfakcji pracowników, redukcja kosztów, czy też zwiększenie zaangażowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje kompetencje potrzebne pracownikom firmy w najbliższej przyszłości związane z rozwojem technologicznych form wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Spójność identyfikowanych kompetencji z obserwowanymi trendami branżowymi i technologicznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje poziom przygotowania różnych grup pracowników do pracy wspieranej różnymi formami technologicznymi. | Kryteria weryfikacji Ocena poziomu umiejętności technologicznych w różnych grupach pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża programy szkoleniowo-rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do pracy z nowymi technologiami. | Kryteria weryfikacji Stopień uczestnictwa pracowników w szkoleniach, ocena efektywności programów szkoleniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji z uwzględnieniem nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Kryteria weryfikacji Liczba zgłoszonych innowacyjnych pomysłów, ocena stopnia implementacji innowacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami w zakresie technologii. | Kryteria weryfikacji Aktywność w udzielaniu i otrzymywaniu wsparcia, współpraca międzydziałowa. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie kompetencji przyszłości. | Kryteria weryfikacji Zmiany w poziomie kompetencji pracowników po ukończeniu programów szkoleniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza i upowszechnia platformy / narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Uczestnictwo pracowników w platformach edukacyjnych, wykorzystanie narzędzi do rozwoju zawodowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtuje pozytywne postawy pracowników względem nowych rozwiązań technologicznych. | Kryteria weryfikacji Zmiana w postawach pracowników, ocena poziomu adaptacji do zmian technologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wzmacnia wśród pracowników potrzebę stałego podnoszenia własnych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Zwiększone zainteresowanie szkoleniami, rozmowy rozwojowe z pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Efekty uczenia się podzielone są na wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne nabyte w procesie uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Kryteria weryfikacji zostały określone jako jednoznaczne, realne oraz możliwe do zweryfikowania. Kryteria doprecyzowują efekty uczenia się, a podczas walidacji pomogą ocenić czy dany efekt został osiągnięty.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
W ramach jednego dostawcy Zakładów Badań i Atestacji ZETOM im. prof. F. Stauba w
Katowicach Sp. z o.o. zapewniamy drugą osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia. Osobą prowadzącą jest Sabina Tatarczyk a osobą prowadzącą walidację usługi jest Mariusz Malicki
Katowicach Sp. z o.o. zapewniamy drugą osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia. Osobą prowadzącą jest Sabina Tatarczyk a osobą prowadzącą walidację usługi jest Mariusz Malicki
Program
Program
- Diagnoza potrzeb organizacyjnych w zakresie technologicznego wsparcia pracy.
- Analiza korzyści wynikających z różnych form technologicznego wsparcia pracy.
- Określenie kluczowych kompetencji przyszłościowych dla pracowników.
- Identyfikacja poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy z nowymi technologiami.
- Planowanie programów szkoleniowo-rozwojowych uwzględniających potrzeby związane z automatyzacją i nowymi narzędziami IT.
- Wdrażanie programów szkoleniowych poprawiających gotowość pracowników do pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości.
- Wspieranie innowacyjności pracowników i zespołów poprzez dedykowane programy rozwojowe.
- Organizacja platform i narzędzi umożliwiających stałe uczenie się pracowników.
- Rozwijanie wymiany wiedzy między pracownikami poprzez intermentoring i programy współpracy.
- Budowanie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji przyszłościowych (upskilling).
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Diagnoza potrzeb organizacyjnych w zakresie technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Analiza korzyści wynikających z różnych form technologicznego wsparcia pracy. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Określenie kluczowych kompetencji przyszłościowych dla pracowników. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Identyfikacja poziomu przygotowania różnych grup pracowników do pracy z nowymi technologiami | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Przerwa | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Planowanie programów szkoleniowo-rozwojowych uwzględniających potrzeby związane z automatyzacją i nowymi narzędziami IT. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Wdrażanie programów szkoleniowych poprawiających gotowość pracowników do pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Wspieranie innowacyjności pracowników i zespołów poprzez dedykowane programy rozwojowe. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Organizacja platform i narzędzi umożliwiających stałe uczenie się pracowników. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Rozwijanie wymiany wiedzy między pracownikami poprzez intermentoring i programy współpracy. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Budowanie programów ukierunkowanych na rozwój kompetencji przyszłościowych (upskilling). | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 26-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 463,41 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto146,34 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Sabina Tatarczyk
Zarządzanie, komunikacja, rozwój osobisty, coaching, optymalizacja, efektywność. Specjalista w zakresie zarządzania projektami w tym o charakterze B+R. Trener. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń miękkich i coachingu dla środowiska biznesu, kadry samorządowej, pracowników instytucji publicznych, liderów/ek społecznych, pracowników/czek organizacji non-profit. W okresie ostatnich dwóch lat przeprowadziła ponad 350 h szkoleń/warsztatów między innymi z zarządzania zasobami ludzkimi, budowania relacji między pracownikami, rozwiązywania konfliktów, kultury organizacyjnej, w tym co najmniej 120 h szkoleń/warsztatów z zakresu-zarządzania procesami technologicznego wsparcia pracy, wdrożenia równości szans oraz niedyskryminacji i transparentności. Posiada doświadczenie w zakresie: motywowania pracowników, zarządzania zespołem, zarządzania relacjami z klientem, kształtowaniem wizerunku- orientacja strategiczna, marketingu i sprzedaży w gospodarce cyfrowej, negocjacje, budowanie modelu biznesu w oparciu o założenia zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (ISO 26000).
Wieloletnie doświadczenie zawodowe w organie inspekcyjnym, w tym jako audytor wewnętrzny oraz zastępca kierownika ds. zarządzania jakością (PN-EN ISO/IEC 17020). Nauczyciel akademicki, Inspektor ochrony danych osobowych , Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO/IEC 27001. wykształcenie wyższe II stopnia: mgr socjologii
Wieloletnie doświadczenie zawodowe w organie inspekcyjnym, w tym jako audytor wewnętrzny oraz zastępca kierownika ds. zarządzania jakością (PN-EN ISO/IEC 17020). Nauczyciel akademicki, Inspektor ochrony danych osobowych , Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO/IEC 27001. wykształcenie wyższe II stopnia: mgr socjologii
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. godzina lekcyjna= 45 minut.
Warunkiem uzyskania zaświaczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu przyrostu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu technologicznego wsparcia pracy i ich wpływu na politykę HR – minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru
Adres
Adres
ul. ks. bpa Herberta Bednorza 17
40-384 Katowice
woj. śląskie
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Odrobińska
E-mail
agnieszka.odrobinska@zetom.eu
Telefon
(+48) 882 062 292