Szkolenie Akademia Efektywnego Lidera - grupa 2
Szkolenie Akademia Efektywnego Lidera - grupa 2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierownicy i menedżerowie: osoby na stanowiskach kierowniczych, które są odpowiedzialne za zarządzanie zespołami i projektami z wykształceniem co najmniej średnim ogólnym/zawodowym.
Pracownicy, którzy niedawno zostali awansowani na stanowiska kierownicze i potrzebują wsparcia w rozwijaniu umiejętności liderskich z wykształceniem co najmniej średnim ogólnym/zawodowym.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do optymalizowania procesów komunikacyjnych, zarządzania czasem, zadaniami oraz organizacją pracy własnej, jak i zespołowej. Dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom uczestnicy będą mogli skuteczniej organizować pracę swoich zespołów, redukować chaos komunikacyjny, stres, skutecznie planować, organizować i wykorzystywać czas, w celu zwiększenia efektywności pracy zespołu i własnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje pojęcie skutecznej komunikacji, wskazując na jej kluczowe elementy i znaczenie we współpracy zespołu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje style myślenia i style działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje narzędzia skutecznej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia w praktyce biznesowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje znaczenie różnych modeli komunikacji w budowaniu efektywnego zespołu | Kryteria weryfikacji Różnicuje role i odpowiedzialności w zespole, podkreślając znaczenie efektywnej komunikacji wewnętrznej dla zapewnienia wysokiej jakości współpracy i rozwiązywania sytuacji trudnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Różnicuje modele komunikacji ich wpływ na budowanie zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Usprawnia komunikację bezpośrednią i współpracę | Kryteria weryfikacji Komunikuje się w jasny, zrozumiały sposób | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Nazywa swoje oczekiwania i potrzeby | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wzmacnia zaangażowanie podczas wykonywania obowiązków | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje umiejętności komunikacyjne do zarządzania potencjałem zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje wartości budujące zaangażowanie i odpowiedzialność pracy w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje organizację codziennej pracy | Kryteria weryfikacji Analizuje i przygotowuje plany działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyznacza i nazywa cele | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zmiany, jakie należy wprowadzić by zespół działał efektywniej i był skuteczniejszy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje skuteczne strategie planowania, priorytetyzacji zadań oraz eliminacji marnotrawienia czasu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Optymalizuje efektywność własną i zespołu | Kryteria weryfikacji Analizuje dane dotyczące czasu wykonania zadań, koncentracji, czasu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje techniki i narzędzia optymalizujące efektywność | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje metody budowania autorytetu | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje metody budowania autorytetu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje na własnym przykładzie cechy sprzyjające budowaniu autorytetu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje expose dla zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Różnicuje style radzenia sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji Wskazuje style radzenia sobie ze stresem i ich główne cechy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje własny styl radzenia sobie ze stresem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody radzenia sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje min. 3 metody radzenia sobie ze stresem, które może zastosować w pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I - prowadząca Marta Żurowska
Moduł 1 Jak różne style myślenia wpływają na jakość naszych relacji oraz codzienną komunikację i współpracę - prezentacja i mini wykład.
Moduł 2 4 style Myślenia – 4 sposoby na osiągnięcie tego samego celu. O sztuce komunikowania oczekiwań i intencji we współpracy - praca na wcześniej przygotowanych flipchartach (do uzupełnienia przez uczestników), z kartami FRIS oraz ćwiczenie grupowe (2 grupy).
Moduł 3 Narzędzia komunikacji OK-OK – Komunikat JA, parafraza, klaryfikacja - mini wykład z moderowaną dyskusją, case study z każdego narzędzia, scenka - praca w parach.
Moduł 4 Współpracuj – nie walcz – zarządzanie konfliktem w pracy zespołowej - ćwiczenie grupowe (2 grupy), scenki w parach.
Dzień II - prowadząca Marta Żurowska
Moduł 5 Style radzenia sobie ze stresem – diagnoza, szanse i zagrożenia - mini wykład z prezentacją.
Moduł 6 Efektywne funkcjonowanie w stresie a zarządzanie zespołem i zadaniami - praca na flipchartach - zadania w parach, wspólne zadanie grupowe.
Moduł 7 Zaangażowanie, czyli o tym dlaczego stres pomaga stawać na wysokości zadania - case study i scenki w parach na podstawie omawianego case study.
Moduł 8 Jak radzić sobie z doświadczaniem zmian i niepewnością? - prezentacja, pozytywne i negatywne case study z obszaru zmiany w organizacji, dyskusja.
Moduł 9 Budowanie odporności psychicznej własnej i współpracowników - prezentacja, indywidualne ćwiczenie.
Walidacja I części usługi, tj. zrealizowanych modułów od 1 do 9 (realizowanych w dniach 17.07 oraz 08.08) prowadzona przez Katarzynę Czajkowską.
Dzień III - prowadząca Katarzyna Czajkowska
Moduł 10 Ja jako lider - czym jest budowanie autorytetu w kontekście zarządzania zespołem? - mini wykład z prezentacją.
Moduł 11 Styl komunikacji a sytuacje – poznanie mechanizmów postrzegania i rozumienia zjawisk wpływu społecznego w relacjach przełożony-podwładny - indywidualna praca na handoutach + prezentacja przed grupą.
Moduł 12 Sztuka autoprezentacji. W jaki sposób budować silny autorytet wśród pracowników? Co powinno zawierać expose szefa, by było skuteczne? Jak konstruktywnie krytykować, aby jeszcze bardziej zmotywować pracownika do poprawy i rozwoju? - prezentacja, ćwiczenie indywidualne (expose szefa) z prezentacją przed grupą.
Dzień IV - prowadząca Katarzyna Czajkowska
Moduł 12 Efektywne zarządzanie czasem i pracą – jak to właściwie jest? - prezentacja, moderowana dyskusja, praca z flipchartami (mapowanie czynników mających wpływ na zarządzanie czasem i pracą).
Moduł 13 Techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie - prezentacja z przeglądem technik, case study z wykorzystaniem technik.
Moduł 14 Ustalanie celów jako klucz do osiągnięcia wspólnego sukcesu - mini gra szkoleniowa, ćwiczenie indywidualne.
Moduł 15 Cele zespołowe vs. cele indywidualne - moderowana dyskusja, ćwiczenie w parach.
Moduł 16 Praca na postawach, wartościach, przekonaniach i emocjach jako determinant skutecznej realizacji działań i celów - ćwiczenie indywidualne, prezentacja, przedstawienie zadania wdrożeniowego po szkoleniu.
Walidacja II części usługi, tj. zrealizowanych modułów od 10 do 16 (realizowanych w dniach 19.09 oraz 25.10) prowadzona przez Martę Żurowską.
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
- Trenerki Marta Żurowska oraz Katarzyna Czajkowska pełnią jednocześnie funkcję trenera i osoby prowadzącej walidację. Marta Żurowska prowadzi moduły od 1 do 9, których efekty uczenia się waliduje Katarzyna Czajkowska. Katarzyna Czajkowska prowadzi moduły od 10 do 16, których efekty uczenia się waliduje Marta Żurowska.
- Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatowej, metodami interaktywnymi i aktywizującymi, tj. praca z case study, handouty, ćwiczenia grupowe, scenki, praca z flipchartami, kartami FRIS, prezentacją, mini gra szkoleniowa.
- Wyposażenie sali szkoleniowej i warunki organizacyjne: sala wyposażona jest w stoły i krzesła z możliwoscią ich przestawiania na czas zadań grupowych lub indywidualnych. Posiada przestrzeń na ścianach do przyczepienia przygotowanych przez trenera flipchartów (które zostaną wykorzystane do ćwiczeń). Wyposażona jest w rzutnik (potrzebny na czas prezentacji) oraz przestrzeń do prezentowania zadań przez uczestników przed grupą.
- Program szkoleniowy jest dostosowany do określonej w karcie grupy docelowej, celu usługi i czasu jej trwania.Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatowej, jest metodami interaktywnymi i aktywizującymi, tj. praca z case study, handouty, ćwiczenia grupowe, scenki, praca z flipchartami, kartami FRIS, prezentacją, mini grą szkoleniową.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 Moduł 1 Jak różne style myślenia wpływają na jakość naszych relacji oraz codzienną komunikację i współpracę | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 Moduł 2 4 style Myślenia – 4 sposoby na osiągnięcie tego samego celu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 Moduł 3 Narzędzia komunikacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 Moduł 4 Współpracuj – nie walcz | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 Moduł 5 Style radzenia sobie ze stresem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 Moduł 6 Efektywne funkcjonowanie w stresie a zarządzanie zespołem i zadaniami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 Moduł 7 Zaangażowanie, czyli o tym dlaczego stres pomaga stawać na wysokości zadania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 Moduł 8 Jak radzić sobie z doświadczaniem zmian i niepewnością? | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 Moduł 9 Budowanie odporności psychicznej własnej i współpracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 Walidacja I części usługi, tj. zrealizowanych modułów od 1 do 9 (realizowanych w dniach 17.07 oraz 08.08) prowadzona przez Katarzynę Czajkowską | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 08-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 Moduł 10 Ja jako lider | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 Przerwa | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 Moduł 11 Styl komunikacji a sytuacje | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 Przerwa | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 Moduł 12 Sztuka autoprezentacji. W jaki sposób budować silny autorytet wśród pracowników? | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 Przerwa | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 Moduł 12 Sztuka autoprezentacji. W jaki sposób budować silny autorytet wśród pracowników? | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 Moduł 12 Efektywne zarządzanie czasem i pracą – jak to właściwie jest? | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 Moduł 13 Techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 Przerwa | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 Moduł 14 Ustalanie celów jako klucz do osiągnięcia wspólnego sukcesu | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 Moduł 15 Cele zespołowe vs. cele indywidualne | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 Przerwa | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 Moduł 16 Praca na postawach, wartościach, przekonaniach i emocjach jako determinant skutecznej realizacji działań i celów | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 Przerwa | Prowadzący KATARZYNA CZAJKOWSKA | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 Walidacja II części usługi, tj. zrealizowanych modułów od 10 do 16 (realizowanych w dniach 19.09 oraz 25.10) prowadzona przez Martę Żurowską | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 396,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto199,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
KATARZYNA CZAJKOWSKA
2019 w Mowach Inspirujących. W latach 2019-2020 była pomysłodawcą i współorganizatorem poznańskiej Pracowni Lidera, gdzie uczyła zarządzania i postawy liderskiej poznańskich menedżerów i sympatyków zarządzania.
Fascynuje się metaforą jako formą przekazu, co przerodziło się w pasję do clean coachingu. Jest jednym z nielicznych coachów tego nurtu w kraju z certyfikacją clean coaching. W 2014 roku została praktykiem metody Points Of You, wspierającej metaforą proces komunikacji i coachingu zespołowego, a w 2019 stworzyła własne narzędzie metaforyczne- karty Arofatem. W swojej pracy pomaga menedżerom odkryć potencjał drzemiący w zespole, znaleźć jego mocne strony, zmotywować i zachęcić do działania.
Posiada ponad 200h godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich pięciu latach (60 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu:
- materiały szkoleniowe : skrypt, prezentację, ćwiczenia, notes, długopis, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, certyfikat.
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej.
- Udział w walidacji usługi.
- Przynależność do grupy docelowej, tj. Kierownicy i menedżerowie: osoby na stanowiskach kierowniczych, które są odpowiedzialne za zarządzanie zespołami i projektami z wykształceniem co najmniej średnim ogólnym/zawodowym. Pracownicy, którzy niedawno zostali awansowani na stanowiska kierownicze i potrzebują wsparcia w rozwijaniu umiejętności liderskich z wykształceniem co najmniej średnim ogólnym/zawodowym.
Informacje dodatkowe
- Forma prowadzenia zajęć: 4-dniowe szkolenie o charakterze warsztatowym.
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
- Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie warsztatowej, metodami interaktywnymi i aktywizującymi, tj. praca z case study, handouty, ćwiczenia grupowe, scenki, praca z flipchartami, kartami FRIS, prezentacją, mini gra szkoleniowa.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi