Transition Manager SSC
Możliwość dofinansowania
Transition Manager SSC
Numer usługi 2024/05/31/10940/2167065
3 075,00 PLN
brutto
2 500,00 PLNnetto
192,19 PLNbrutto/h
156,25 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- managerów obejmujących m.in. takie stanowiska jak: Transition Managerów, Team Leader, HR Manager
- managerów będących liderem zespołu doskonalącego procesy w SSC/BPO
- managerów chcących poznać metodyki prowadzenia projektów służących optymalizacji biznesu i transferu procesów w SSC/BPO
- managerów odpowiedzialnych za zarządzanie zespołem na poszczególnych etapach jego rozwoju w strukturach BPO/SSC.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji24-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Transition Manager SSC" przygotowuje uczestników do pełnienia funkcji Transition Managera, poprzez aktywny udział we wdrażaniu zmian w firmie oraz stosowanie kluczowych narzędzi analizy statystycznej procesu i narzędzi z obszaru zarządzania projektem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie pełnienia funkcji Transition Managera w SSC | Kryteria weryfikacji • definiuje dostępne metodyki prowadzenia projektów służących optymalizacji biznesu i transferu procesów w SSC/BPO• identyfikuje narzędzia wykorzystywane podczas prowadzenia dużych projektów służących standaryzacji i centralizacji procesów SSC/BPO • charakteryzuje czynniki, które mogą być utrudnieniem w realizacji celów projektowych przy migracji procesów SSC | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik pełni funkcję Transition Managera w SSC | Kryteria weryfikacji • mapuje i opomiarowuje procesy biznesowe w trakcie przygotowania do standaryzacji, usprawniania i migracji procesu do SSC• wskazuje procesy, od których należy rozpocząć usprawnienia i wskazuje obszary do zmiany • buduje zaangażowanie i wpływa na efektywność zespołu • charakteryzuje się świadomością wpływu podejmowanych przez niego działań na efektywność zespołu | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
PROGRAM
Dzień I
- Zasady efektywnego Transition Managera
- Definiowanie projektu i określanie zakresu
- WBS i harmonogramowanie w transferze centralizacji i standaryzacji procesów SSC/BPO
- Konstruowanie zespołu i planu komunikacji oraz zarządzanie ryzykami w projekcie
- Zarządzanie zmianą w zespole
- Zarządzanie procesem SSC/BPO i narzędzia Lean Six Sigma
- Standaryzacja procesów i opis
- Piramida procesowa i mapowanie procesu
- Definiowanie dashboardów i systemu SPC
- Dostępne narzędzia optymalizacji procesów
Dzień II
- Proces i praca procesowa, czyli w jaki sposób tworzy się zespół projektowy – naturalne etapy i fazy rozwoju zespołu
- Jak rozpoznawać fazy oraz w jaki sposób zarządzać zadaniami i członkami zespołu na poszczególnych etapach tranzycji procesów?
- Diagnozowanie dysfunkcji w zespole – jak rozpoznawać i jak radzić sobie z pięcioma dysfunkcjami?
- Style zachowań i zarządzanie odmiennością – jak dobrać osoby do zespołu i w jaki sposób poprowadzić go do celu?
- Jak zarządzać zespołem multigeneracyjnym?
- Dlaczego zmiany są potrzebne i jak radzić sobie z postawami pracowników wobec zachodzących zmian?
- Kiedy jest najlepszy moment na komunikowanie zmiany? W jaki sposób i kto powinien zmiany komunikować?
- Jak mówić, żeby być słyszanym, jak słuchać, żeby usłyszeć? Rola komunikacji w zarządzaniu zespołem
- Dlaczego zarządzanie doświadczeniami pracowników jest istotne w pracy projektowej?
- W jaki sposób transtion manager może kształtować normy i wartości w zespole?
- W jakiś sposób transition manager może wpływać na poziom zaangażowania członków zespołu?
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 18
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Zasady efektywnego Transition Managera; Definiowanie projektu i określanie zakresu | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 WBS i harmonogramowanie w transferze centralizacji i standaryzacji procesów SSC/BPO; Konstruowanie zespołu i planu komunikacji oraz zarządzanie ryzykami w projekcie | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Zarządzanie zmianą w zespole; Zarządzanie procesem SSC/BPO i narzędzia Lean Six Sigma | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Standaryzacja procesów i opis; Piramida procesowa i mapowanie procesu | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Definiowanie dashboardów i systemu SPC; Dostępne narzędzia optymalizacji procesów | Prowadzący Joanna Rapanicz | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Jak rozpoznawać fazy oraz w jaki sposób zarządzać zadaniami i członkami zespołu na poszczególnych etapach tranzycji procesów? | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Jak rozpoznawać fazy oraz w jaki sposób zarządzać zadaniami i członkami zespołu na poszczególnych etapach tranzycji procesów?; Diagnozowanie dysfunkcji w zespole | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Style zachowań i zarządzanie odmiennością; Jak zarządzać zespołem multigeneracyjnym? | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Dlaczego zmiany są potrzebne i jak radzić sobie z postawami pracowników wobec zachodzących zmian? | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Kiedy jest najlepszy moment na komunikowanie zmiany?; Jak mówić, żeby być słyszanym, jak słuchać, żeby usłyszeć? | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Dlaczego zarządzanie doświadczeniami pracowników jest istotne w pracy projektowej?; W jaki sposób transtion manager może kształtować normy i wartości w zespole? | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 W jakiś sposób transition manager może wpływać na poziom zaangażowania członków zespołu? | Prowadzący Krzysztof Swacha | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 075,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto192,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Joanna Rapanicz
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Kulturą Uniwersytetu Jagiellońskiego i Zarządzania Finansami Firmy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także Zastosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, a w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu i skutecznej komunikacji, które z powodzeniem realizują cele organizacji. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz praktyczne umiejętności w dziedzinie zarządzania zespołami.
Szkolenia z Joanną to warsztaty z trenerką, która posiada praktyczne doświadczenie w omawianych zagadnieniach.
Zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowane na potrzeby konkretnej grupy i realizujące wcześniej zdiagnozowane i określone założenia, a program jest na bieżąco modyfikowany i dopasowywany do konkretnych oczekiwań i możliwości uczestników.
Prywatnie i w wolnym czasie Joanna biega po górach i podróżuje. Tak wykorzystuje swój wolny czas na regenerację i poukładanie w głowie piętrzących się tematów.
Jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, a w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu i skutecznej komunikacji, które z powodzeniem realizują cele organizacji. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami organizacyjnymi oraz praktyczne umiejętności w dziedzinie zarządzania zespołami.
Szkolenia z Joanną to warsztaty z trenerką, która posiada praktyczne doświadczenie w omawianych zagadnieniach.
Zajęcia są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowane na potrzeby konkretnej grupy i realizujące wcześniej zdiagnozowane i określone założenia, a program jest na bieżąco modyfikowany i dopasowywany do konkretnych oczekiwań i możliwości uczestników.
Prywatnie i w wolnym czasie Joanna biega po górach i podróżuje. Tak wykorzystuje swój wolny czas na regenerację i poukładanie w głowie piętrzących się tematów.
2 z 2
Krzysztof Swacha
Z wykształcenia jest prawnikiem. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji UMCS, Wyższej Szkoły Działalności Gospodarczej – kierunek Zarządzanie Menedżerskie oraz Polsko–Amerykańskiego Centrum Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Ma ponad 18 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. Pełnił funkcję likwidatora w spółkach prawa handlowego, dyrektora handlowego, członka zarządu, trenera oraz coacha. Od 2010 r. posiada doświadczenie w pracy za granicą w krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. W latach 2009 – 2017 przeszkolił ponad 2000 uczestników, w tym członków zarządów, dyrektorów zarządzających, dyrektorów działów, kierowników w branży produkcyjnej, przemysłowej, sprzedażowej, administracyjnej, bankowej, informatycznej, a także pracowników jednostek administracji państwowej i samorządowej w Polce i za granicą.
W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.
Celem przygotowywanych przez Krzysztofa warsztatów jest przedstawienie systemowego podejścia do zarządzania procesami oraz tworzenie kultury zarządzania procesami w ramach struktury organizacji. rzysztof prowadzi również kierunkowe warsztaty dla wybranych osób – liderów procesów biorących udział w mapowaniu i optymalizacji. Zajmuje się też audytem zmapowanych procesów. Doradza przy tworzeniu profili osobowych dla właścicieli procesów oraz opracowuje ścieżki rozwoju w kulturze zarządzania procesami.
Ma ponad 18 letnie doświadczenie zawodowe z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania procesowego. Pełnił funkcję likwidatora w spółkach prawa handlowego, dyrektora handlowego, członka zarządu, trenera oraz coacha. Od 2010 r. posiada doświadczenie w pracy za granicą w krajach Europy oraz Bliskiego Wschodu. W latach 2009 – 2017 przeszkolił ponad 2000 uczestników, w tym członków zarządów, dyrektorów zarządzających, dyrektorów działów, kierowników w branży produkcyjnej, przemysłowej, sprzedażowej, administracyjnej, bankowej, informatycznej, a także pracowników jednostek administracji państwowej i samorządowej w Polce i za granicą.
W EY Academy of Business Krzysztof odpowiada za przygotowanie i prowadzenie zajęć z zakresu zarządzania procesami.
Celem przygotowywanych przez Krzysztofa warsztatów jest przedstawienie systemowego podejścia do zarządzania procesami oraz tworzenie kultury zarządzania procesami w ramach struktury organizacji. rzysztof prowadzi również kierunkowe warsztaty dla wybranych osób – liderów procesów biorących udział w mapowaniu i optymalizacji. Zajmuje się też audytem zmapowanych procesów. Doradza przy tworzeniu profili osobowych dla właścicieli procesów oraz opracowuje ścieżki rozwoju w kulturze zarządzania procesami.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
al. Aleja Armii Ludowej 26
00-609 Warszawa
woj. mazowieckie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.
Kontakt
Kontakt
Rafał Rybarczyk
E-mail
rafal.rybarczyk@pl.ey.com
Telefon
(+48) 573 005 720