Zarządzanie zmianą w SSC
Zarządzanie zmianą w SSC
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
-
liderów i menedżerów na różnych poziomach hierarchicznych, którzy pracują w sektorze Shared Services Centers (SSC) i Business Process Outsourcing (BPO)
-
dyrektorów SSC, kierowników zespołów, specjalistów ds. transformacji, tranzycji procesowej, zarządzania zmianą lub kadrami (HRBP)
- wszystkie osoby, które mają wpływ na efektywność operacyjną i funkcjonowanie organizacji w kontekście zmian w obszarze SSC/BPO.
-
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji08-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Zarządzanie zmianą w SSC" przygotowuje uczestników do zarzadzania zmianą w organizacji, poprzez wykorzystanie właściwych dla obszaru SSC/BPO narzędzi zrządzania zmianą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie zarządzania zmianą w Centrum Usług Wspólnych SSC | Kryteria weryfikacji • definiuje unikatowość w zarządzaniu zmianą w SSC/BPO• identyfikuje obszary w SSC kluczowe dla osiągnięcia celów biznesowych • omawia koła zarządzania zmianą w SSC i wpasowywuje w nie podejście projektowe | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik zarządza zmianą w swojej organizacji | Kryteria weryfikacji • koreluje zmiany w SSC z planem biznesowym• zarządza rotacją pracowników jako elementem planu zmiany • stosuje wyzwalacze zmian związane z rozwojem technologicznym, modelami biznesowymi, automatyzacją, lokalizacjami, ESG i rynkiem pracy • buduje lokalne sieci transmisyjne dotyczące zmiany | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik komunikuje zmiany w SSC | Kryteria weryfikacji • przeprowadza dwufazową komunikację między SSC a Core Businesses• charakteryzuje się postawą otwartą na zmiany | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Dzień 1:
Moduł 1: Zarządzanie zmianą vs Zarządzanie zmianą w SSC
- Jakie są najważniejsze różnice?
- Co z zagadnień zarządzania zmianą sprawdzi się w SSC, a co jest zbędne?
- Dlaczego zmiana w SSC/BPO to proces stały?
- Zmiana rozwojowa, zmiana tranzycyjna, zmiana transformacyjna
Moduł 2: Planowanie zmiany w SSC z uwzględnieniem Core Business siedziby głównej
- Identyfikację obszarów w SSC, które mają kluczowe znaczenie dla osiągnięcia celów biznesowych, tak aby zapewnić spójność między strategią biznesową a zmianami wprowadzanymi w ramach SSC
- Inicjatorzy zmiany. Jeśli zmiana wychodzi z SSC jak skorelować ją ze OGSM biznesu?
- Planowanie zmian w SSC a planowanie zmian w BPO – jakie są wyzwania?
- Rotacja pracowników – czy to stały element przy uwzględnianiu planu zmiany? Jak wyliczać rotację, jak ją zmniejszyć?
Moduł 3: Jak skutecznie zarządzić wyzwalaczami zmiany w SSC/BPO w aktualnym otoczeniu biznesowym?
- Związane z rozwojem technologicznym, rozwojem modelów biznesowych oraz automatyzacją
- Związane z lokalizacjami (onshore, nearshore i offshore)
- ESG jako tryger zmiany
- Rozwijający się elastyczny rynek pracy
Moduł 4: Ustalanie ról w procesie zmiany w SSC
- Managerowie zmian „Transmission Change Managers” – jak znaleźć ich w zespole? Czy wymagane jest dodatkowe FTE? – jeśli tak, w jakich sytuacjach?
- Budowa lokalnych sieci transmisyjnych z Change Agents na czele we współpracy z Change Management Team
- Rola stakeholedrów w zarządzaniu zmianą w SSC – jak wybrać ich poprawnie i nadzorować ich pracę?
Dzień 2:
Moduł 5: Różnica między Zarządzaniem zmianą a Zarządzaniem projektem
- Jakie jest koło zarządzania zmianą w SSC i jak wpasować w to koło zarządzanie projektowe?
- Główne błędy i niepowodzenia wynikające z podejście typowo projektowego– omówienie case studies
- Zarządzanie zmianą jako proces ciągły
Moduł 6: Komunikacja zmiany w SSC
- Jak zbudować plan komunikacji zmiany w SSC?
- Kreowanie rozwiązania Hands on
- Dwufazowa komunikacja (SSC do Core Businesses oraz Core Business do SSC)
- Etapy wdrażania pracowników, biorąc pod uwagę cztery fazy adaptacji do zmiany oraz ustalanie odpowiedzialności
Moduł 7: Adaptacja pracowników SSC/BPO do zmian
- Jak prowadzić politykę otwartości na zmiany, które są ciągłym aspektem w SSC?
- Adaptacja do zmiany już w procesie Onboardingu – dlaczego warto wdrażać od samego początku?
- Jak rekrutować pracowników z myślą o ciągłej zmianie w SSC
Moduł 8: Analiza case studies oraz błędów zarządzania zmianą w SSC/BPO
- Przykładowe case studies sukcesów i porażek w aspekcie zarządzania zmianą w SSC/BPO
- Sesja Q&A.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Moduł 1: Zarządzanie zmianą vs Zarządzanie zmianą w SSC | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Moduł 2: Planowanie zmiany w SSC z uwzględnieniem Core Business siedziby głównej | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Moduł 3: Jak skutecznie zarządzić wyzwalaczami zmiany w SSC/BPO w aktualnym otoczeniu biznesowym? | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Moduł 4: Ustalanie ról w procesie zmiany w SSC | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Moduł 5: Różnica między Zarządzaniem zmianą a Zarządzaniem projektem | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Moduł 6: Komunikacja zmiany w SSC | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Moduł 7: Adaptacja pracowników SSC/BPO do zmian | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Moduł 8: Analiza case studies oraz błędów zarządzania zmianą w SSC/BPO | Prowadzący Emilia Sędziak | Data realizacji zajęć 11-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 198,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto199,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Emilia Sędziak
Od 2019 r. wspiera polskich przedsiębiorców oraz ich pracowników w działaniach biznesowych w Polsce oraz na arenie międzynarodowej, rozwija umiejętności negocjacyjne oraz komunikacyjne uwzględniające różnice kulturowe. Jako Negocjator Do Wynajęcia negocjuje kontrakty, umowy i warunki handlowe w imieniu swoich klientów.
Na sesjach konsultacyjnych pomaga przedsiębiorcom w osiąganiu celów biznesowych i pokazuje schematy, triki i techniki negocjacyjne, które są wykorzystywane w negocjacjach z kontrahentami jak również wewnątrz firmy z innymi współpracownikami. Regularnie prowadzi szkolenia zamknięte i otwarte z zagadnień biznesowych. Według testu Talent Dynamics jest Deal Maker’em, czyli urodzonym negocjatorem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.