Jak prowadzić fanpage lub profil firmowy na portalu Facebook - poziom zaawansowany (możliwość formy zdalnej)
Jak prowadzić fanpage lub profil firmowy na portalu Facebook - poziom zaawansowany (możliwość formy zdalnej)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- przedsiębiorcy lub osoby zarządzające w firmie, które chcą wykorzystywac potencjał marketingowo - sprzedażowy Facebooka
- osoby oddelegowane przez pracodawcę do administrowania profilu firmowego na Facebooku, które posiadają już wiedzę i umiejętności z zakresu podstawowej obsługi profilu
- osoby, które chcą poznać zaawansowane funkcje jakie oferuje Facebook przy promocji i rozwijaniu fanpage'a oraz profilu firmowego
- UCZESTNICY PROGRAMÓW BONY ROZWOJOWE ( w tym Małopolski Pociąg do Kariery)
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji30-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie zaawansowanych sposobów na skuteczne prowadzenie fanpage'a lub profilu firmowego na Facebooku. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jakie treści są wspierane przez algorytm Facebooka, jak stworzyć posty, które wygenerują największą ilość odsłon/ odbiorców/ nowych fanów. Uczestnicy dowiedzą się, jak optymalizować kampanię reklamową na Facebooku by osiągnąć najlepsze efekty; odkryją potencjał Messengera, przeanalizują najbardziej skuteczne techniki promocji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności:- tworzenie angażujących postów w formatach wspieranych przez algorytm Facebooka - promowanie postów/ osiąganie efektów na www - korzystanie z mało znanych funkcji Facebooka - optymalizowanie kampanii reklamowych pod kontem odbiorców, formatu reklam, treści, budżetu - odkrywanie potencjału Messengera - organizowanie konkursów z uwzględnieniem korzyści marketingowych oraz zasad Facebooka oraz korzyści płynących | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie:- samodzielnie tworzyć posty spójne z wizją jego profilu firmowego/ fanpage'a - wykorzystywać wszystkie narzędzia dostępne do administrowania profilu, - zna mało znane funkcje wspierające docieranie do nowych odbiorców - umie optymalizować kampanię reklamową - optymalizować swój profil firmowy/ fanpage w zależności od grupy odbiorców - umie zwiększyć zaangażowanie na Facebooku przez konkretne działania - np. zadawanie pytań, używanie stylu konwersacyjnego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza:- świadomość różnic w komunikowaniu się z odbiorcami przez Facebook, a przez inne media - znajomość algorytmów Facebooka wspierających działania twórców - znajomość zaawansowanych narzędzi menagera reklam - znajomość zaawansowanych narzędzi Messengera | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie:- jakie są korzyści analizowania wyników optymalizacji swojego profilu oraz wszystkich działań marketingowych prowadzonych przy jego pomocy - zna narzędzia Facebooka pomagające zwiększyć rozpoznawalność jego profilu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Facebook i inne media społecznościowe
- Facebook na tle innych platform społecznościowych
- Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube
- działania płatne i organiczne
- Algorytm Facebooka
- jakie posty Facebook wyświetla, a jakich nie pokazuje
- jak spowodować, żeby system zawsze i bezpłatnie pokazywał odbiorcom wszystkie treści
- częstotliwość i godziny publikacji
- Jak tworzyć angażujące posty
- optymalne formaty
- możliwości dodawania przycisków CTA przez system reklamowy
- posty z dodatkowym wyróżnieniem
- gdzie szukać zdjęć i czym je przerabiać
- Promowanie angażujących postów
- możliwość wyboru jednego z trzech (czasem czterech) celów reklamowych
- różnice w efektach - test trzech kampanii
- jak ocenić kampanię płatną i jej rezultaty
- Osiąganie efektów na stronie www
- tworzenie bezpłatnych postów przez menedżera reklam
- mało znane formaty poprawiające efektywność i zmniejszające koszty
- dwuetapowa formuła kampanii
- pixel, cel konwersje i konwersje niestandardowe
- optymalizacja wyników
- Mało znane mechanizmy kampanii na Facebooku
- akcje pozwalające zbierać kontakty do potencjalnych klientów, nawiązywać z nimi rozmowę w Messengerze, odbierać telefony, kierować ich poprzez nawigację do punktu sprzedaży. przykłady zastosowania dla uczestników.
- Jak zwiększyć liczbę fanów
- czy warto płacić za pozyskanie fanów?
- odpowiedni format reklamowy i przykłady postów radykalnie rozbudowujących społeczność
- post "ponadczasowy" - idea i pomysły na przykładach
- Optymalne grupy docelowe
- które grupy docelowe dają najlepsze efekty w działaniach na Facebooku i na Instagramie
- najczęstsze błędy w targetowaniu reklam
- jak optymalnie wykorzystać wszystkie niestandardowe grupy docelowe
- weryfikacja liczby osób aktywnych i nieaktywnych
- jak "ożywić" fanów?
- Optymalizacja kampanii
- budżet, miejsca wyświetlania reklam, metoda optymalizacji, testy porównawcze
- co ma znaczenie, a co jest drugorzędne dla osiągnięcia oczekiwanych rezultatów
- metoda na przyśpieszenie tworzenia kampanii reklamowych
- Jak zwiększyć zaangażowanie na Facebooku
- dlaczego wartościowa treść, zadawanie pytań i znajomość swojej grupy docelowej nie wystarczy, żeby zbudować zaangażowanie i społeczność na fanpage ‘u
- styl informacyjny vs. styl konwersacyjny
- przykłady i zastosowanie na stronach uczestników.
- Potencjał Messengera
- Messenger jako skuteczniejsza wersja e-mailingu, sposób na dalsze zwiększenie zasięgu i zaangażowania
- możliwość częściowej automatyzacji procesu obsługi klienta na Facebook ‘u (boty).
- Konkursy i statystyki
- jakie konkursy można, a jakie warto organizować
- prowadzenie konkursów
- monitorowanie statystyk fanpage ‘a
- sposób na zweryfikowanie skuteczności działań, w zestawieniu z konkurencją
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Sposoby na optymalne wykorzystanie potencjału Facebooka | Prowadzący Arkadiusz Michalik | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Odkrywanie mało znanych funkcji Facebooka/ Skuteczne sposoby na rozwój konta firmowego | Prowadzący Arkadiusz Michalik | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Arkadiusz Michalik
Specjalizuje się w:
- projektowaniu i prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych w ekosystemie Facebook Ads (Facebook, Instagram, Messenger).
- tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych
W swoim portfolio ma ponad 130 firm z ok. 25 branż w tym m.in.:
Xtreme Fitness Gyms – sieć polskich siłowni i klubów fitness (Polska)
Xtreme Kids – sale zabaw i sportu dla dzieci (Polska)
Blachodach – producent pokryć dachowych (Polska)
Hornval – producent systemów dachowych i rynnowych (Europa)
Naomi Fitness Design – producent klatek do treningu funkcjonalnego (Polska, Europa, Azja, Ameryka Północna, Ameryka Południowa)
Grupa Zicom – budowa sieci szerokopasmowych (Polska)
Polmark - producent osprzętu elektroinstalacyjnego (Polska)
Zeto – operator internetowy (Polska)
Forpa – producent opakowań ekologicznych (Polska, Niemcy, Słowacja)
Prowadził kampanie reklamowe zarówno w Polsce (lokalne i ogólnopolskie) jak i za granicą.
Miłośnik marketingu i sprzedaży online, CEO agencji marketingowej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Zapraszamy do udziału w kursach dofinansowanych – zarówno dla uczestników indywidualnych jak i przedsiębiorców i ich pracowników– nawet do 80% dofinansowania.
W Fundacji Edumocni od wielu lat wspieramy naszych kursantów nie tylko w nauce, ale także w zdobywaniu środków finansowych. Służymy pomocą na każdym etapie ubiegania się o dofinansowanie, a także podczas rozliczania się z tych środków. Jako dostawca usług rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) bierzemy udział w projektach finansowanych przez Fundusze Europejskie.
Zapraszamy do udziału w programach skierowanych uczestników indywidualnych oraz bonów rozwojowych dla przedsiębiorstw MŚP.
Istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie zdalnej.
Możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie firmy.
W przypadku zainteresowania usługą prosimy o kontakt - istnieje możliwość dopasowania terminu realizaji szkolenia do Państwa usług.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami