Skuteczna komunikacja interpersonalna w branży hotelarsko - gastronomicznej
Możliwość dofinansowania
Brak ocen dla tego dostawcy
Skuteczna komunikacja interpersonalna w branży hotelarsko - gastronomicznej
Numer usługi 2024/05/28/5615/2164462
150,00 PLN
brutto
150,00 PLNnetto
9,38 PLNbrutto/h
9,38 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących w branży hotelarsko-gastronomicznej, chcących doskonalić wykorzystywane w zawodzie kompetencje komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników9
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji02-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji. Uczestnicy poznają wyznaczniki precyzyjnego komunikatu oraz techniki wspierające jego skuteczność. Szkolenie będzie również pomocne w uświadomieniu uczestnikom ich głównych trudności komunikacyjnych oraz wskaże im metody zwiększające ich efektywność komunikacyjną.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wzrost świadomości w zakresie własnych ograniczeń i możliwości komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać swoje mocne i słabe strony w kontekście procesu komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wie, jakie są rodzaje komunikacji oraz jakie funkcje pełnią | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wzrost umiejętności w zakresie wykorzystania technik aktywnego słuchania i asertywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik zna techniki skutecznej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać elementy aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna techniki asertywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie przekazywania skutecznej informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi zastosować model FUKO w komunikacji z innymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wzrost umiejętności w zakresie wykorzystania zdobytej wiedzy w pracy zawodowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać metody, jakie wykorzystałby w konkretnych sytuacjach w swojej pracy zawodowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, certyfikat zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, certyfikat potwierdza rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I JEJ ROLA W CODZIENNEJ PRACY
- Rodzaje i funkcje komunikacji
- Komunikacja niewerbalna i jej znaczenie
- Składniki komunikacji niewerbalnej
- Sztuka rozpoznawania komunikatów niewerbalnych
- Znaczenie spójności komunikatów werbalnych z niewerbalnymi
- Komunikacja jednostronna vs dwustronna – kiedy stosować?
- Odpowiednia komunikacja a efektywne funkcjonowanie organizacji
FILARY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
- Znaczenie precyzyjnego przekazywania informacji
- Rola empatii poznawczej i emocjonalnej w komunikacji
- Konstruktywna informacja zwrotna
- Zasady formułowania informacji zwrotnej
- Różnica między krytyką konstruktywną i destruktywną
- Znaczenie odpowiedniego feedbacku
- Rola komunikatu „ja” w przekazywaniu informacji
- Rola skutecznego przepływu informacji – komunikacja pośrednia vs bezpośrednia, metody przekazywania informacji oraz ich wady i zalety
- Sztuka formułowania i odbierania asertywnych komunikatów
- Asertywność w komunikacji
- Zasady formułowania asertywnych komunikatów
- Słyszenie -> słuchanie -> aktywne słuchanie
- Wyznaczniki aktywnego słuchania
- Rola aktywnego słuchania w budowaniu relacji w zespole oraz z klientem
KOMUNIKACJA W SYTUACJACH TRUDNYCH
- Rozpoznawanie barier komunikacyjnych i sposoby radzenia sobie z nimi
- Główne style zachowań klientów i właściwe sposoby reagowania na nie
- Umiejętne przyjmowanie krytyki
- Metoda zdartej płyty
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 11
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Komunikacja interpersonalna i jej rola w codziennej pracy - część 1 | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Komunikacja interpersonalna i jej rola w codziennej pracy - część 2 | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Filary skutecznej komunikacji - część 1 | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 16-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Filary skutecznej komunikacji - część 2 | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Komunikacja w sytuacjach trudnych - część 1 | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Komunikacja w sytuacjach trudnych - część 2 | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto150,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto9,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto9,38 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Sandra Rona
Psycholog, trener. Zawodowo związana z Agencją Analiz i Doradztwa Personalnego PSG, gdzie oprócz działalności trenerskiej zajmuję się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowo-doradczych.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyłam m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak" oraz Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego.
W pracy trenerskiej specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, min. współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zasobami ludzkimi, autoprezentacji.
W pracy szkoleniowej staram się łączyć teorię z praktyką, kładąc nacisk na aktywizację uczestników podczas specjalnie dobranych ćwiczeń szkoleniowych.
Posiadam ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników zarówno przedsiębiorstw komercyjnych jak i instytucji publicznych.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyłam m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak" oraz Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego.
W pracy trenerskiej specjalizuję się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, min. współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zasobami ludzkimi, autoprezentacji.
W pracy szkoleniowej staram się łączyć teorię z praktyką, kładąc nacisk na aktywizację uczestników podczas specjalnie dobranych ćwiczeń szkoleniowych.
Posiadam ponad 12-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników zarówno przedsiębiorstw komercyjnych jak i instytucji publicznych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma drukowane materiały szkoleniowe oraz certyfikat uczestnictwa.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 16 godzin dydaktycznych, czyli 16x45minut.
Adres
Adres
Bydgoszcz
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Sandra Rona
E-mail
sandra.rona@psg.edu.pl
Telefon
(+48) 601 832 653