Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników
Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szczególnie polecany dla:
- Mistrzowie, Brygadziści, Liderzy zespołów
- Właściciele, osoby zarządzające, menadżerowie
- Kierownicy
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi
- Wszystkie osoby które chcą polepszyć środowisko pracy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji31-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna
- Liczba godzin usługi2
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikowi osiągnięcia lepszej umiejętności oceny pracowników, identyfikacji kluczowych kompetencji, skutecznego coachowania oraz prowadzenia efektywnych rozmów, co ma przyczynić się do zwiększenia efektywności zarządzania zespołem i osiągania lepszych wyników organizacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik:Zna typowe naturalne błędy popełniane przy ocenie pracowników, szczególnie w kontekście kompetencji podwładnych. Charakteryzuje kompetencje jako trójelementowy zestaw wiedzy, umiejętności i postawy. Wdraża umiejętność rozpoznawania przejawów kompetencji poprzez konkretne zachowania pracowników | Kryteria weryfikacji Pomiar postępów uczenia się .Testy, praktyczne ćwiczenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna proces uczenia się osób dorosłych i potrafi wykorzystać efekt cyklu Kolba.Wdraża techniki coachowania oparte na modelu piramidy Dilts’a oraz modelu GROW. Potrafi prowadzić skuteczne rozmowy z podwładnymi, mające wpływ na rozwój ich umiejętności i zmiany zachowań | Kryteria weryfikacji Pomiar postępów uczenia się .Testy, praktyczne ćwiczenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie
Rola lidera w zarządzaniu i rozwijaniu kompetencji
Strategia uczenia się
Błędy poznawcze
Ćwiczenie – Slajdy
Błędy poznawcze – część 1-2
Ćwiczenie – Sprawdź się
Ćwiczenie – Rozpoznawanie błędów popełnianych podczas obserwacji
Jak dobrze rozumieć kompetencje?
Ćwiczenie – Czemu pracownik nie wykonał swojej pracy?
Jak dobrze rozumieć kompetencje? Część 1-2
Ćwiczenie – Rozpisz kompetencje
Ćwiczenie – Scenki
Jak uczą się osoby dorosłe?
Ćwiczenie – zastanów się i odpowiedz
Jak uczą się osoby dorosłe? Część 1-2
Formularz – Delegowanie zadań rozwojowych
Szef jako Coach
Szef jako Coach
Ćwiczenie – Co? kiedy? gdzie? ile? jak? i dlaczego?
Poziomy Dilts’a
Ćwiczenie – Sekwencję pytań coachingowych
Ćwiczenie – Praca z przekonaniami
Model GROW – Część 1-3
Ćwiczenie – Ustal cel
Ćwiczenie – Ustal możliwe opcje
Formularz – Nad jakim zagadnieniem rozwojowym chciałbyś popracować z Twoim pracownikiem
Ocena kompetencji
Ocena kompetencji – Część 1-2
Ćwiczenie – Opis kompetencji
Ćwiczenia – Ocena osoby czy zachowania
Ćwiczenie – Udziel informacji zwrotnej
Rozmowa oceniająca
Rozmowa oceniająca – Część 1-3
Ćwiczenie – Kanapka w rozmowie oceniającej
Ćwiczenie – Etapy rozmowy oceniającej
Formularz – przygotowanie do rozmowy oceniającej
Inne formy rozwoju
Formularz – zaplanuj rozwój kompetencji
Podsumowanie
Test wiedzy – Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto254,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto254,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto127,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto127,00 PLN
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- dostęp do e-lerningu na 12 miesięcy: wykłady, ćwiczenia, testy, formularze, quizy (mobilny dostęp 24/7)
- Ebook
- imienny certyfikat ukończenia
Informacje dodatkowe
Kurs zawiera wiedzę na temat naturalnych błędów, jakie popełniamy przy ocenie pracowników oraz jakie kompetencje są niezbędne do ich rozwoju. Uczestnicy poznają także metody coachowania oraz jak przeprowadzać skuteczne rozmowy z podwładnymi.Dzięki kursowi “Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników”, pracownicy będą mogli rozwinąć swoje umiejętności i zwiększyć swoją efektywność, co przełoży się na lepsze wyniki firmy.
Zachęcamy Cię do skorzystania z naszego e-learningu Zarządzanie kompetencjami i rozwojem pracowników
Oczywiście to nie wszystko co przygotowaliśmy dla Ciebie w tamacie Zarządzania kompetencjami i rozwojem pracowników zapraszamy Cię na naszą stronę, gdzie dostępnych jest wiele materiałów. https://constantgrowth.pl/
Podcast: Jak przetrwać zmiany i przeprowadzić przez nie zespół?
Artukuł: Zarządzanie konfliktami w firmie https: //constantgrowth.pl/zarzadzanie-konfliktami-w-firmie/
Video: Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Komputer, tablet lub telefon komórkowy z zainstlowaną przeglądarką internetową (np. Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari)
- Do komfortowego korzystania przyda się dostęp do stabilnego łącza internetowego.
- Instalacja dodatkowego oprogramowania nie jest wymagana.
- Uczestnik dostaje idywidualny dostęp do materiałów dydaktycznych poprzez zalogowanie się na indywidualnym koncie kursanta.