Uniwersalne kompetencje menadżerskie - szkolenie
Uniwersalne kompetencje menadżerskie - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracodawców chcących wzmocnić kompetencje swoich pracowników oraz dla wszystkich osób, które chcą zwiększyć swoje kompetencje motywacji, zarządzania oraz rozwiązywania problemów w pracy, ale także podwyższenia kwalifikacji w zakresie skutecznych negocjacji. Adresatem szkolenia są więc zarówno pracownicy dużych korporacji jak i pracownicy małych a nawet jednoosobowych firm.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników50
- Data zakończenia rekrutacji05-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa " Uniwersalne kompetencje menadżerskie- szkolenie" przygotowuje do samodzielnego rozplanowania i lepszego zorganizowania czasu pracy pracowników, poprzez nabycie umiejętności inspiracji oraz budowania zaangażowania, jak i umiejętności poprawnego motywowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę ze skutecznych negocjacji, motywowania pracowników, skutecznej negocjacji oraz efektywnego planowania. | Kryteria weryfikacji test oceniający wiedzę uczestnika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Zdobędą umiejętność jak odpowiednio rozmawiać z pracownikami, aby ich zmotywować oraz wesprzeć oraz z efektywnej organizaci czasem. | Kryteria weryfikacji ocena umiejętności praktycznego wykorzystywania zdobytej wiedzy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje:Uczestnicy szkolenia nabędą kompetencje praktyczne w nawiązywaniu relacji z klientem. | Kryteria weryfikacji ocena umiejętności praktycznego wykorzystywania zdobytej wiedzy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa ma cel edukacyjny i prowadzi do podniesienia kompetencji. Grupy szkoleniowe liczą do 20 osób.Dla przyswojenia wiedzy po szkoleniu odbywa się ankieta walidacyjna, która podsumowuję zdobytą wiedzę. Świadczona usługa odbywa się w formie zdalnej w oparciu o miarę godzin lekcyjnych.
W trakcie szkolenia wykorzystane zostaną liczne przykłady, symulacje i ćwiczenia.
Poniżej zares tematyczny:
1. Skuteczne negocjacje – struktura, wybór strategii, techniki negocjacji:
- rodzaje negocjacji – konfrontacja, współpraca, wycofanie,
- co negocjuje – zakup, kontrakt czy wykonanie kontraktu,
- techniki negocjacji – wybierz najlepszą dla obu stron,
- przygotowanie do negocjacji, skuteczne narzędzia – OHZ, (2 I), BATNA,
- wywieranie wpływu w negocjacjach – szansa czy zagrożenie,
- manipulacja – jak się przed nią bronić,
- najczęstsze style negocjacyjne trudnych klientów – jak je wykorzystać.
2. Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji dnia:
- cele długo- i krótkoterminowe,
- analiza SWOT narzędziem pomocnym w definiowaniu celów,
- analiza SWOT narzędziem pomocnym w definiowaniu celów,
- kryteria właściwie zdefiniowanego celu (np. metoda SMART),
3 Pozytywne myślenie o sobie–podstawa radzenia sobie ze stresem:
- pozytywne myślenie o sobie – praca z monologiem wewnętrznym,
- zapobieganie negatywnemu myśleniu o sobie – reagowanie na krytykę i pochwały,
- informacja zwrotna – mój wpływ na relacje z innymi,
- moje mocne strony – autoanaliza.
4. Motywacja pracowników - budowanie zespołu do pracy i osiągania celów
- wartości życiowe - określenie kluczowych wartości swoich i zespołowych
- samokoncept - budowanie poczucia wartości, określanie mocnych i słabych stron, obszarów do pracy,
samoświadomość siebie. - efektywne techniki twórczego myślenia
5. Planowanie – jego istota w efektywnym zarządzaniu sobą w czasie:
- skuteczność a efektywność w działaniu – różnice,
- analiza własnej aktywności w ciągu dnia,
- gospodarowanie czasem, czyli eliminowanie tzw. złodziei czasu,
- budowanie zaangażowania pracowników
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Negocjacje w biznesie - zapoznanie się z zagadnieniem , struktura negocjacji, cechy oraz cele | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Podstawy negocjacji - parametry, taktyki oraz wzbudzenie zaufania. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Psychologia procesu negocjacji - podstawowe prawa. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Wyznaczenie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji dnia - wykład, rozmowa, chat, ćwiczenia. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 08-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Ustalenie priorytetów, a właściwe podejmowani e decyzji. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Wartości życiowe - określenie kluczowych wartości swoich i zespołowych. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Techniki i metody zarządzania czasem. Planowanie - jego istota w zarządzaniu sobą w czasie. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Podsumowani e całego szkolenia. Rozmowa - pytania i odpowiedzi. | Prowadzący Ksenia Buglewicz | Data realizacji zajęć 09-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ksenia Buglewicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w formie pdf oraz prezentacje PowerPoint w wersji elektronicznej na podany adres e-
mail uczestnicy szkolenia mogą otrzymać po zgłoszeniu chęci ich otrzymania usługodawcy.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy.
Informacje dodatkowe
Zajęcia będą realizowane w oparciu o miarę godziny lekcyjnej wynoszącej 45 min.
Szkolenie będzie realizowane w formie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym
W zależności od czasu, potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety i inne.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona
będzie usługa: Microsoft Teams
Wymagania sprzętowe:
Procesor: Minimum 1,1 GHz lub szybszy, dwa rdzenie
Pamięć 4,0 GB RAM
Dysk twardy 3,0 GB wolnego miejsca na dysku
Wyświetlana rozdzielczość ekranu 1024 x 768
Karta graficzna: System operacyjny Windows: Sprzętowa akceleracja grafiki wymaga DirectX 9 lub
nowszego, z WDDM 2.0 lub nowszym dla Windows 10 (lub WDDM 1.3 lub nowszym dla Windows 10
Fall Creators Update)
System operacyjny Windows 11, Windows 10 (z wyłączeniem Windows 10 LTSC dla aplikacji
komputerowej Teams), Windows 10 na ARM, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server
2016, Windows Server 2012 R2. Uwaga: zalecamy korzystanie z najnowszej wersji systemu Windows i
dostępnych poprawek zabezpieczeń.
Wersja .NET Wymaga środowiska .NET 4.5 CLR lub nowszego
Wideo Kamera wideo USB 2.0
Urządzenia: Standardowa kamera, mikrofon i głośniki w laptopie
Łącze sieciowe:
Firma Microsoft zaleca minimalną prędkość pobierania 1,5 Mb/s i prędkość wysyłania 1,5 Mb/s w
przypadku rozmów jeden na jednego w aplikacji Teams. W przypadku grupowych rozmów wideo
zalecana prędkość pobierania i wysyłania wynosi 4 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i
materiałów: nie dotyczy
Okresu ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: spotkanie trwa do czasu
zakończenia przez organizatora