Zarządzanie zmianą – kompendium wiedzy
Zarządzanie zmianą – kompendium wiedzy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- menedżerów projektujących proces zmiany w firmie
- menedżerów odpowiedzialnych za przygotowanie i wdrożenie zmian w swoich zespołach
- specjalistów (np. HR Business Partnerów, specjalistów w zakresie komunikacji wewnętrznej) wspierających menedżerów w procesie zmian w firmie.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Zarządzanie zmianą - kompendium wiedzy" przygotowuje uczestników do zarządzania zmianą w organizacji, poprzez wykorzystanie zasad wdrażania zmian, narzędzi motywowania pracowników do zmiany oraz skutecznego planowania i organizowania procesu wdrażania zmian organizacyjnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje wiedzę w zakresie zarządzania zmianą w organizacji | Kryteria weryfikacji • definiuje zasady wdrażania zmian• charakteryzuje metody komunikowania zmian • omawia metody zaangażowania zespołu w zmianę | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik przeprowadza proces wprowadzania zmian w organizacji | Kryteria weryfikacji • planuje i organizuje proces wdrażania zmian organizacyjnych• stosuje argumentację niezbędną w wyjaśnianiu zachodzących zmian w organizacji • odpowiada na trudne pytania związane z wdrażaną zmianą organizacyjną • tworzy wykaz trudnych pytań na temat zmian wraz z przydatnymi odpowiedziami • charakteryzuje się postawą otwartą na zmiany | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody i narzędzia wprowadzania zmian | Kryteria weryfikacji • wykorzystuje narzędzia motywowania pracowników do zmiany zakresu i metod pracy• wdraża metody oddziaływania na postawy pracowników wobec zmian • dobiera środki i formy przekazu w komunikowaniu zmian w podległych zespołach | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program
- Jak zadbać o jednoznaczność zasad, roli i odpowiedzialności tak, by praca w zespole rozproszonym była efektywna?
- Zapewnienie niezbędnego wsparcia organizacyjnego (komu, jakie i na jakim etapie pracy?)
- W jaki sposób zapewnić kompetencje niezbędne do działania w systemie pracy rozproszonej?
- Motywatory i demotywatory związane z pracą w zespole rozproszonym?
- Jak (i w jakich obszarach) zaprojektować system przepływu informacji zwrotnej w pracy zdalnej na poziomie pracownika, zespołu i stałego doskonalenia?
- Menedżer zarządzający zespołem zdalnym: wiedza, umiejętności, postawy
Zarządzanie procesem zmian organizacyjnych
Zmiana – wyzwania dla menedżera
- Zmiana — rewolucja czy ewolucja?
- Czym grozi autonomizacja celów poszczególnych części instytucji i brak myślenia systemowego w zarządzaniu zmianą?
- Najczęściej popełniane błędy w procesie planowania i realizacji zmian. Kilka słów o tym, jak im zapobiegać
- Efektywność organizacji w procesie zmian
Proces wdrożenia zmian organizacyjnych
- Organizacja procesu wdrożenia zmian – co należy wziąć pod uwagę?
- Czynniki sprzyjające wdrożeniu zmian organizacyjnych w zespole i hamujące proces ich realizacji
- Jaki rodzaj stylu kierowania zniechęca pracowników do aktywnego udziału w procesie zmian organizacyjnych?
Psychospołeczne bariery wdrażania zmian
- Rodzaje oporu wobec zmian i sposoby przezwyciężania negatywnych postaw pracowników wobec zmian
- Analiza grup nacisku przy wdrażaniu zmiany organizacyjnej
- Redukowanie napięć i konfliktów w sytuacji zmiany
Motywowanie do przestrzegania nowych norm i zasad organizacji wewnętrznej
- Metody wzmacniania postaw sprzyjających zmianom
- Rola menedżera w budowaniu spójnego zespołu nastawionego na osiąganie celów strategicznych
- Angażowanie w realizację zmian, czyli jak stworzyć otoczenie, które pozwoli pracownikom znaleźć motywację do aktywnej i twórczej pracy w sytuacji zmiany?
Zmiana kulturowa i jej konsekwencje dla efektywności wdrażania zmian
- Dostosowanie kultur organizacyjnych – moda czy konieczność?
- Mapa kultury organizacyjnej
- Budowanie kultury organizacyjnej sprzyjającej zmianom
Komunikowanie zmian
System komunikacji o zmianach – co to oznacza w praktyce?
- Dlaczego powinniśmy mówić o zmianach jednym głosem? O koniecznej spójności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na temat zmian organizacyjnych
- Kiedy i jak informować pracowników o zmianach organizacyjnych?
- Komunikowanie zmian w poszczególnych etapach zmiany
O naturze informacji
- Kilka słów na temat wiarygodnej formy informacji, która pomoże nam zbudować przekonujący przekaz o zmianach
- Efekt „świeżości”, „pierwszeństwa”, „halo”… i inne prawa, które rządzą światem informacji
- Pułapki myślenia według Daniela Kahnemana. Jak ich unikać w skutecznym komunikowaniu zmian?
Tworzenie strategii komunikacji na temat zmian
- Liczy się tekst czy podtekst? Jak zadbać o interpretację informacji zgodną z naszą intencją?
- Wzmacnianie siły argumentacji – praktyczne metody. Wykorzystanie słów eksperta, porównania i innych przydatnych narzędzi
- Co obniża wiarygodność informacji?
- Przygotowanie argumentacji wyjaśniającej zachodzące zmiany
Trudne pytania na temat zmian. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?
- Mechanizmy psychologiczne utrudniające akceptację zmiany
- „Trudny” rozmówca i „trudne sytuacje”. Co to właściwie oznacza w komunikowaniu zmian?
- Zasady przekazywania negatywnych informacji. Efekt Spence’a i jego znaczenie dla komunikowania trudnych do zaakceptowania informacji
- Radzenie sobie z negatywnymi reakcjami rozmówców. Czego unikać, żeby niepotrzebnie nie podgrzać atmosfery?
Wypracowanie modeli komunikowania trudnych decyzji
- Skuteczne przekazywanie informacji na temat niekorzystnych dla pracownika zmian związanych ze stanowiskiem pracy (odmowa awansu, odebranie przywilejów, odmowa podwyżki, degradacja)
- Komunikowanie zmian związanych z zakresem zadań pracownika (zlecanie dodatkowej pracy, odebranie części zadań)
- Informowanie o zwolnieniu. Jak pomóc pracownikowi pogodzić się z niepowodzeniem?
Człowiek w zmianie
Zmiany – moda czy konieczność?
- Po co nam zmiany?
- Nowy świat pracy. Tendencje zmian organizacyjnych i ich przyczyny
- Dynamika zmian. Jak być elastycznym?
Postawy wobec zmian
- Dlaczego część ludzi obawia się zmian?
- Zmiana i emocje. Krzywa przemiany emocjonalnej w sytuacji zmiany
Automotywacja jako klucz do kreatywnego myślenia, pokonywania trudności zawodowych i skutecznej realizacji zadań
- Umiejętności motywowania siebie do założonych działań – źródła automotywacji
- Przeciwdziałanie rutynie w działaniach zawodowych
- Praktyczne metody pobudzenia indywidualnej kreatywności
Zmiana w firmie… i co dalej?
- Wyzwania w zarządzaniu zespołem w sytuacji zmiany
- Skuteczność i popularność menedżera zespołu w procesie zmian — czy to się da pogodzić?
- Jaki zespół łatwiej przechodzi przez zmianę?
- Zarządzanie zespołem w zmianie
Tworzenie postaw innowacyjnych
- Kreatywność wspomagana – techniki wspierania innowacyjności zespołu
- Jak przygotować grunt pod kreatywne myślenie zespołowe?
- Działania doraźne — zastosowanie narzędzi psychospołecznych w sytuacjach spadku energii zespołu i braku motywacji do twórczego myślenia
- Zasady uławiające twórcze myślenie
- Jak uniknąć syndromu grupowego myślenia?
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania:
Szkolenie trwa 24 godziny dydaktyczne (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Zmiana – wyzwania dla menedżera- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Proces wdrożenia zmian organizacyjnych- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Psychospołeczne bariery wdrażania zmian- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Motywowanie do przestrzegania nowych norm i zasad organizacji wewnętrznej- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Zmiana kulturowa i jej konsekwencje dla efektywności wdrażania zmian- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 System komunikacji o zmianach – co to oznacza w praktyce?- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 O naturze informacji- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Tworzenie strategii komunikacji na temat zmian- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Trudne pytania na temat zmian. Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Wypracowanie modeli komunikowania trudnych decyzji- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 12-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Zmiany – moda czy konieczność?- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Postawy wobec zmian- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Automotywacja jako klucz do kreatywnego myślenia, pokonywania trudności zawodowych i skutecznej realizacji zadań- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Zmiana w firmie… i co dalej?- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Przerwa | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Tworzenie postaw innowacyjnych- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący Ewa Opolska | Data realizacji zajęć 13-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 305,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto179,38 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Opolska
Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i Polskim Radiu jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich.
Ewa odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii. Przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Posiada duże doświadczenie w prowadzeniu szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe) wspierające konkretne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest uczenie praktycznego zastosowania narzędzi budowania współpracy w firmie i technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Przeprowadziła ponad 10 000 godzin szkoleń. Specjalizuje się w tematach z zakresu zarządzania zmianą, komunikacji i współpracy w zespole, budowania autorytetu oraz technik kreatywnego rozwiązywania problemów.
Jest współautorką książki „Po co nam praca?”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.