Nowe technologie cyfrowe w placówkach edukacyjno-szkoleniowych – ryzyka i możliwości
Możliwość dofinansowania
Agencja Analiz i Doradztwa Personalnego Psychological Solutions Group Remigiusz Koc
Brak ocen dla tego dostawcy
Nowe technologie cyfrowe w placówkach edukacyjno-szkoleniowych – ryzyka i możliwości
Numer usługi 2024/05/16/5615/2152459
3 400,00 PLN
brutto
3 400,00 PLNnetto
141,67 PLNbrutto/h
141,67 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca i pracownicy administracyjni w placówkach edukacyjno-szkoleniowych
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji01-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli na zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania różnych narzędzi edukacyjnych opartych na technologiach cyfrowych. Uczestnicy dowiedzą się w jakich sytuacjach można wykorzystywać sztuczną inteligencję w placówce edukacyjno-szkoleniowej oraz jak zadbać przy tym o cyberbezpieczeństwo.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat dostępnych na rynku platform i narzędzi opartych na AI, które mogą być wykorzystane w celach edukacyjno-szkoleniowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje darmowe i płatne platformy internetowe wykorzystywane w celach edukacyjno-szkoleniowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie cyberbezpieczeństwa w placówkach szkoleniowo-edukacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia kluczowe cyberzagrożenia w placówkach szkoleniowo-edukacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik dobiera odpowiednie narzędzia, aby zabezpieczyć siebie i firmę przed atakami cybernetycznymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie możliwości wykorzystania narzędzi AI w placówce edukacyjno-szkoleniowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje obszary działalności placówki szkoleniowo-edukacyjnej, w których możliwe jest wykorzystanie narzędzi AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia wybrane narzędzia wykorzystujące technologię AI, które mogą być stosowane w praktyce placówki szkoleniowo-edukacyjnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik korzysta z wybranych narzędzi opartych na technologii AI. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje AI w kreowaniu inkluzywności placówki szkoleniowo-edukacyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia narzędzia AI wspierające uczniów z różnymi potrzebami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje AI w dostosowywaniu oferty i materiałów edukacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
1. Cyberbezpieczeństwo w Edukacji
- Strategie zapobiegania cyberatakowi: podstawy bezpieczeństwa sieciowego i rozwijanie świadomości na temat istniejących zagrożeń.
- Zarządzanie kryzysowe: reagowanie na incydenty bezpieczeństwa cyfrowego i odzyskiwanie danych po atakach.
- Szyfrowanie i bezpieczeństwo danych: metody zabezpieczania informacji cyfrowych i ich przechowywania.
- Zarządzanie dostępem i kontrola: systemy autoryzacji i uwierzytelniania w placówkach edukacyjnych.
- AI w monitorowaniu sieci: wykrywanie i zapobieganie atakom przy użyciu inteligentnych systemów.
- Analiza zachowań w sieci przy użyciu AI: identyfikacja nietypowych wzorców ruchu sieciowego.
- Automatyzacja aktualizacji bezpieczeństwa i zarządzanie łatami oprogramowania.
2. Wykorzystanie AI w zarządzaniu wizerunkiem placówki edukacyjno-szkoleniowej
- Obszary, w których można wykorzystywać AI do poprawy wizerunku (m.in. jak analiza sentymentu, tworzenie i personalizacja treści, automatyzacja procesów marketingowych, rozpoznawanie obrazów i dźwięku).
- Praktyczne wprowadzenie do różnych narzędzi i platform AI dostępnych na rynku, które mogą być wykorzystywane do wsparcia procesów związanych z budowaniem wizerunku firmy.
- Praktyczne ćwiczenia, case studies, symulacje.
3. Sztuczna inteligencja w Edukacji: Od Teorii do Praktyki
- Od teoretycznych konceptów do współczesnych aplikacji.
- Studia przypadku: sukcesy i wyzwania implementacji AI w różnych kontekstach edukacyjnych.
- Przyszłość AI w edukacji: trendy, prognozy i potencjalne ścieżki rozwoju.
4. AI dla Nauczycieli i szkoleniowców: Nowe Narzędzia, Nowe Możliwości
- Wprowadzenie do narzędzi AI w nauczaniu: jak technologie mogą wspierać procesy kształcenia.
- Praktyczne zastosowania AI w klasie i na sali szkoleniowej: interaktywne tablice, systemy oceniania, gry edukacyjne.
5. Inkluzywność dzięki AI: Dostosowywanie Technologii dla Wszystkich Uczniów
- AI w edukacji specjalnej: narzędzia wspierające uczniów z różnorodnymi potrzebami.
- Dostosowanie interfejsów i materiałów dydaktycznych dla osób z niepełnosprawnościami.
- Strategie integracji technologii AI w celu promowania inkluzywności i dostępności.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 15
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Cyberbezpieczeństwo w edukacji - część 1 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Cyberbezpieczeństwo w edukacji - część 2 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Cyberbezpieczeństwo w edukacji - część 3 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Wykorzystanie AI w zarządzaniu wizerunkiem placówki edukacyjno-szkoleniowej | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Wykorzystanie AI w zarządzaniu wizerunkiem placówki edukacyjno-szkoleniowej - część 2 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Sztuczna inteligencja w Edukacji: Od Teorii do Praktyk | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 AI dla Nauczycieli i szkoleniowców | Prowadzący Krzysztof Kraszkiewicz | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 przerwa | Prowadzący Krzysztof Kraszkiewicz | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 AI dla Nauczycieli i szkoleniowców - część 2 | Prowadzący Krzysztof Kraszkiewicz | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 przerwa | Prowadzący Krzysztof Kraszkiewicz | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Inkluzywność dzięki AI: Dostosowywanie Technologii dla Wszystkich Uczniów | Prowadzący Krzysztof Kraszkiewicz | Data realizacji zajęć 22-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto141,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto141,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Remigiusz Koc
.
2 z 2
Krzysztof Kraszkiewicz
.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma prezentację oraz materiały w wersji drukowanej.
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkoleniowa to godzina dydaktyczna: 1h = 45min.
Adres
Adres
Bydgoszcz
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Wiechecka
E-mail
biuro@psg.edu.pl
Telefon
(+48) 601 832 653