Handel i zarządzanie sprzedażą 2024/2025.
Handel i zarządzanie sprzedażą 2024/2025.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Docelowym kandydatem na studenta kierunku studiów podyplomowych Handel i zarządzanie sprzedażą jest osoba zawodowo związana ze sprzedażą i/lub handlem, poszukująca nowej wiedzy, kompetencji i umiejętności, których wykorzystanie będzie widoczne w codziennej praktyce zawodowej. Treści składające się na kierunek zostały zaplanowane w sposób odpowiadający na potrzeby przedstawicieli różnych branż, zarówno wytwórczych, jak i usługowych (w tym handlowych). Oferta jest adresowana w szczególności do osób pracujących w działach handlowych i działach marketingowych przedsiębiorstw. Kierunek spełni równocześnie oczekiwania przedsiębiorców, dla których wiedza sprzedażowa jest niezbędna w organizacji swojego biznesu i nadzorze nad pracownikami. Gwarancją uniwersalności i praktyczności przekazywanej wiedzy jest też dobór wykładowców, na których składają się specjaliści z zakresu handlu i marketingu, sprzedaży, merchandisingu, psychologii biznesu i prawa, w tym liczne grono trenerów i praktyków.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi180
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest wykształcenie ekspertów w zakresie nowoczesnych metod sprzedaży, uwzględniających współczesne tendencje w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Stanowią one odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie zgłaszane ze strony praktyki gospodarczej na profesjonalistów posiadających kwalifikacje i umiejętności dotyczące:• tworzenia od podstaw oraz reorganizacji działów handlowych,
• podnoszenia efektywności pracy handlowców,
• wprowadzania nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisane pod Programem | Kryteria weryfikacji Egzamin | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
LP | Nazwa przedmiotu | Godziny | ECTS |
1 | Organizacja i sztuka sprzedaży | 10 | 2 |
2 | Handel w gospodarce rynkowej | 10 | 2 |
3 | Współczesne instrumenty marketingu | 11 | 2 |
4 | Zarządzanie relacjami z klientem | 14 | 2 |
5 | Merchandising | 10 | 2 |
6 | Analiza i prognozowanie sprzedaży | 14 | 2 |
7 | Negocjacje handlowe i asertywność | 15 | 2 |
8 | Cyfrowa transformacja w sprzedaży B2B | 10 | 2 |
9 | Twórcze myślenie | 10 | 2 |
10 | Zarządzanie działem sprzedaży – zapobieganie stratom | 15 | 2 |
11 | Prawna ochrona konsumenta | 10 | 2 |
12 | Badania marketingowe w handlu | 14 | 2 |
13 | Projektowanie i organizacja służb sprzedaży | 17 | 2 |
14 | Współpraca z kluczowymi klientami | 10 | 2 |
15 | Przedmiot do wyboru | 10 | 2 |
SUMA: | 180 | 30 |
Symbol efektu uczenia się dla kierunku
Opis efektów uczenia się
Odniesienie do charakterystyk efektów uczenia się P_W (WIEDZA) Absolwent zna i rozumie:
HZS_W1
w pogłębionym stopniu teorie i koncepcje oraz zależności ekonomiczno–społeczne stanowiące zaawansowaną wiedzę z zakresu handlu i zarządzania sprzedażą właściwą dla studiowanego kierunku studiów podyplomowych.
P7S_WG
HZS_W2
w pogłębionym stopniu główne tendencje i kierunki zmian oraz rozwoju w obszarze handlu i zarządzania sprzedażą oraz otoczenia gospodarczego mającego wpływ na działalność organizacji funkcjonujących na rynku.
P7S_WG
HZS_W3
w pogłębionym stopniu funkcjonowanie podmiotów na rynku handlu i sprzedaży, transferu wiedzy i innowacji zarówno w odniesieniu do poziomu operacyjnego, jak i menedżerskiego, związanego z funkcjonowaniem rynków krajowych i międzynarodowych.
P7S_WG
HZS_W4
w pogłębionym stopniu proces zmian zachodzący w handlu i zarządzaniu sprzedażą m.in. w zakresie finansów i inwestycji w kontekście ich przyczyn, przebiegu i konsekwencji.
P7S_WG
HZS_W5
w pogłębionym stopniu prawne, organizacyjne i etyczne uwarunkowania wykonywania działalności zawodowej w ramach studiowanego kierunku studiów podyplomowych.
P7S_WK
HZS_W6
w pogłębionym stopniu kluczowe zasady i reguły tworzenia oraz rozwoju różnych form przedsiębiorczości w ramach działalności handlowej i sprzedażowej.
P7S_WK
HZS_W7
w pogłębionym stopniu zastosowanie praktyczne wiedzy z zakresu handlu i zarządzania sprzedażą w działalności zawodowej związanej z kierunkiem studiów podyplomowych.
P7S_WG
HZS_W8
w pogłębionym stopniu zasady ochrony własności przemysłowej, intelektualnej i prawa autorskiego.
P7S_WK P_U (UMIEJĘTNOŚCI) Absolwent potrafi:
HZS_U1
wykorzystać posiadaną wiedzę do twórczego formułowania i rozwiązywania złożonych oraz niestandardowych problemów związanych z funkcjonowaniem handlu i zarządzania sprzedażą oraz do wdrażania innowacyjnych rozwiązań.
P7S_UW
HZS_U2
prawidłowo interpretować i wyjaśniać zjawiska oraz procesy w odniesieniu do zagadnień związanych z funkcjonowaniem handlu i zarządzaniem sprzedażą.
P7S_UW
HZS_U3
dobierać i stosować właściwe metody i narzędzia, w tym zaawansowane techniki informacyjno – komunikacyjne oraz informatyczne do rozwiązywania pojawiających się problemów w zakresie realizowanego kierunku studiów.
P7S_UW
HZS_U4
przystosować istniejące rozwiązania lub tworzyć nowe rozwiązania w odniesieniu do problemów związanych z handlem i zarządzaniem sprzedażą.
P7S_UW
HZS_U5
komunikować się na tematy związane z funkcjonowaniem handlu i zarządzaniem sprzedażą ze zróżnicowanym kręgiem odbiorców.
P7S_UK
HZS_U6
kierować pracą zespołu, współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych przyjmując postawę lidera, motywować i inspirować członków zespołu do aktywności.
P7S_UO
HZS_U7
samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie oraz ukierunkowywać innych w tym zakresie.
P7S_UU P_K (KOMPETENCJE SPOŁECZNE) Absolwent jest gotów do:
HZS_K1
uznawania znaczenie wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych dotyczących zjawisk społeczno-ekonomicznych w obszarze handlu i zarządzania sprzedażą.
P7S_KK
HZS_K2
wypełniania zobowiązań społecznych oraz inspirowania i organizowania działalności na rzecz środowiska społecznego.
P7S_KO
HZS_K3
myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy, kreatywny, innowacyjny w zakresie handlu i zarządzania sprzedażą.
P7S_KO
HZS_K4
krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści w szczególności z zakresu handlu i zarządzania sprzedażą.
P7S_KK
HZS_K5
odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych i organizacyjnych, w tym do podtrzymywania odpowiedniego etosu zawodu.
P7S_KR
Objaśnienia oznaczeń w symbolach dotyczących kierunku studiów podyplomowych:
HZS– kierunek studiów podyplomowych Handel i zarządzanie sprzedażą
• W – kategoria wiedzy
• U – kategoria umiejętności
• K – kategoria kompetencji społecznych
• 1, 2, 3 i kolejne – numer efektu uczenia się
Objaśnienia oznaczeń w odniesieniach do charakterystyk efektów uczenia się
• P – poziom Polskiej Ramy Kwalifikacji (PRK)
• P7S – charakterystyka drugiego stopnia poziomu 7 PRK
P7U_W – charakterystyka uniwersalna (WIEDZA):
• P7S_WG – charakterystyka drugiego stopnia (zakres i głębia)
• P7S_WK – charakterystyka drugiego stopnia (kontekst)
P7U_U – charakterystyka uniwersalna (UMIEJĘTNOŚCI):
• P7S_UW – charakterystyka drugiego stopnia (wykorzystanie wiedzy)
• P7S_UK – charakterystyka drugiego stopnia (komunikowanie się)
• P7S_UO – charakterystyka drugiego stopnia (organizacja pracy)
• P7S_UU – charakterystyka drugiego stopnia (uczenie się)
P7U_K – charakterystyka uniwersalna (KOMPETENCJE SPOŁECZNE):
• P7S_KK – charakterystyka drugiego stopnia (oceny/krytyczne podejście)
• P7S_KO – charakterystyka drugiego stopnia (odpowiedzialność)
• P7S_KR – charakterystyka drugiego stopnia (rola zawodowa)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto33,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto33,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Sebastian Brańka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały na stronie wewnętrznej Uczelni.
Warunki uczestnictwa
Ukońcozne studia wyższe.
Informacje dodatkowe
Szczegółowy opis kierunku dostępny na stronie: www.ksb.uek.krakow.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi