Nowoczesny Menedżer Branży Reklamy Wizualnej
Nowoczesny Menedżer Branży Reklamy Wizualnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest dla menedżerów przedsiębiorstw branży reklamy wizualnej, którzy chcą podnieść swoje kompetencje w zakresie nowoczesnego i skutecznego zarządzania kapitałem ludzkim oraz optymalizowania procesów. Do usługi zapraszamy także osoby, które chcą podnieść swoje dotychczasowe kompetencje, aby uzyskać awans na stanowisko kierownicze/menedżerskie.
- Minimalna liczba uczestników14
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji07-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest zdobycie kompetencji w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim, które przejawiać się będą w:- pozyskaniu wiedzy teoretycznej oraz praktyczniej dotyczącej narzędzi, technik i metodyk skutecznego zarządzania zespołem
- umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi budowania efektywnych zespołów pracowniczych
- umiejętności analizy procesów organizacyjnych oraz ich optymalizacji
- umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
- umiejętność pracy z klientami
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W1: Zdobycie podstawowej wiedzy na temat zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji oraz optymalizacji swoich procesów. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią właściwie dobrać oraz zastosować odpowiednie metody, techniki oraz narzędzia, aby w sposób skuteczny optymalizować swoje procesy, budować i kierować zespołami w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W2: Zdobycie wiedzy na temat możliwości wykorzystania odpowiednich metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w procesie zarządzania ludźmi i optymalizacji procesów. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią dopasować odpowiednią metodę, technikę i/lub narzędzie optymalizacji procesów z zależności od sytuacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się U1: Umiejętność posługiwania się technikami i narzędziami w celu skutecznego budowania i zarządzania zespołem. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią odpowiednio dobrać zespół do skutecznego działania | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się U2: Umiejętności poszukiwania możliwości skutecznej optymalizacji w celu poprawy efektywności działań organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią rozwiązać problem z zakresu optymalizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się K1: Umiejętność budowania zespołu i utrzymywania relacji | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią odpowiednio dobrać zespół do danej sytuacji problemowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się K2: Umiejętność budowania i rozwijania kultury organizacyjnej | Kryteria weryfikacji Uczestnicy potrafią identyfikować kluczowe wartości kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program ramowy usługi został opracowany w oparciu o sprawdzone metody i techniki metodyczne wykorzystywane podczas prowadzenia szkoleń i kursów. Tematyka niniejszego szkolenia obejmuje aspekty związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim, rozwojem umiejetności przełożonych, jak również podstawowe narzędzia i kulturę Lean Management, które przyczynia się do wdrożenia procesów mających na celu optymalizację przedsiebiorstwa. W trakcie realizacji usługi, uczestnicy mają możlilwość zdobycia dodatkowo dwóch certyfikatów - Lean Elementary oraz People Management Foundation
Lp. | Temat | Liczba godzin |
1. | Podstawy zarządzania zespołem | 8 |
2. | Narzędziownik przełożonego - delegowanie, motywowanie, egzekwowanie, rozwiązywanie konfliktów, aspekty prawne | 8 |
3. | Obsługa reklamacji | 8 |
4. | Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta biznesowego | 16 |
5. | Podstawy zarządzania projektami | 8 |
6. | Podstawy Lean Management | 8 |
7. | Skuteczne planowanie produkcji | 8 |
Usługa rozwojowa kończy się testem teoretycznym jednokrotnego wyboru, który zostanie oceniony przez osobę walidującą usługę.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Podstawy Lean Management | Prowadzący Marek Krasiński | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Podstawy zarządzania zespołem | Prowadzący Krystian Olek | Data realizacji zajęć 15-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta biznesowego | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Skuteczna sprzedaż i obsługa klienta biznesowego | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Narzędziownik przełożonego - delegowanie, motywowanie, egzekwowanie, rozwiązywanie konfliktów | Prowadzący Krystian Olek | Data realizacji zajęć 06-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Skuteczne planowanie produkcji | Prowadzący Aneta Grossy | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Obsługa reklamacji | Prowadzący Monika Wojtysiak | Data realizacji zajęć 17-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Podstawy zarządzania projektami | Prowadzący Mariusz Duszyński | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,63 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krystian Olek
Marek Krasiński
Posiada certyfikaty PDCA Group Lean Trainer, OpEx Six Sigma Green Belt, PRINCE2® Foundation, DTMethod® Foundation, Audytor Wewnętrzny 5S, Management 3.0. Współzałożyciel Stowarzyszenia Lean Management Polska, Kierownik Menedżerskich Studiów Podyplomowych Lean Management, Lean Services, Six Sigma, Transformacja Lean Six Sigma, Master of Lean Management, Zarządzanie dla Inżynierów.
Monika Wojtysiak
Szkolenia z kompetencji miękkich m.in. sprzedażowe, związane z komunikacją, asertywnością oraz budowaniem skutecznych zespołów , zarządzaniem sobą w czasie etc ponad 3500 h.
Jest wieloletnim praktykiem i była dyrektorem najlepszych zespołów sprzedażowych w Polsce. Od lat coachingowo i mentoringowo oraz trenersko wspiera rozwój managerów oraz pomaga w budowaniu efektywnych zespołów. Jako trener biznesu wspiera korporacje oraz małych i średnich przedsiębiorców w nabywaniu nowych kompetencji i umiejętności poprzez szkolenia z kompetencji miękkich.
Akredytowany Coach PCC ICF, Certyfikowany Trener Biznesu, Certyfikowany Coach Zespołowy i Grupowy, Certyfikowany Facylitator Clean Coachingu, InnerSpace, Clean Space, Clean Coaching dla zespołów, Trener VCC, Trainer of Bussines IES, Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku : "Psychologia Zarządzania" oraz "Coaching"
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu i coach, oraz coach zespołowy pomagający innym w rozwoju kompetencji. Prowadzi również warsztaty dla trenerów i coachów.
Mariusz Duszyński
Teolog i filozof, który z czasem zmienił kierunek zainteresowań. Ukończył Aplikacje Komputerowe na Politechnice Wrocławskiej, a następnie studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Projektami IT na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Lean Management – studia menadżerskie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Ponadto posiada certyfikaty z zakresu: Certified in the field of Thinking Processes (TOCICO); Kurs TOC+ Jonah (Instytut Zarządzania Ograniczeniami TOC+); Managament 3.0 License (Managament 3.0); Project Manager IT (Octigo).
Przez ponad 20 lat Mariusz w branży IT. W tym czasie zarządzał serwisem informatycznym i wdrażał metodykę ITIL© w świadczeniu usług informatycznych, prowadził projekty informatyczne z zakresu budowy infrastruktury IT oraz wytwarzania oprogramowania. Obecnie pracuje jako doradca i konsultant, pomagając przedsiębiorcom w pokonywaniu ograniczeń i zmianie paradygmatów myślenia.
Aneta Grossy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują większość materiałów w wersji elektronicznej. Materiały wykorzystywane do case studies i ćwiczeń podczas usługi rozwojowej zostaną przekazane uczestnikom w formie papierowej.
Informacje dodatkowe
Ogólne warunki świadczenia uslugi
Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją ogólnych warunków świadczenia usługi (OWU), które dostępne są pod adresem https://pdca.org.pl/wp-content/uploads/2024/01/owu.pdf
Podatek VAT
Usługa szkoleniowa (nd doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczane jest 23% VAT
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 roz. Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w spr.zwolnień od podatku od towarów i usług (...) (Dz.U. z 2018 r., poz. 701)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami