PDCA Group Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Charakterystyka działalności firmy
Ponad 15 lat doświadczenia w optymalizacji procesów, 100 zadowolonych klientów, kilkanaście tysięcy godzin szkoleniowych i doradczych – tak w telegraficznym skrócie można opisać PDCA Group. I chociaż te liczby z pewnością robią wrażenie, to nie do końca nas definiują. Dlaczego? Ponieważ w swojej pracy przedkładamy jakość nad ilość. Nie przyjmujemy więc wszystkich zleceń, ale jeśli już podejmiemy się jakiegoś wyzwania, to podchodzimy do niego w pełni profesjonalnie i indywidualnie. Naszym celem jest dostarczanie najwyższej jakości, a wiemy, że tylko wyjątkowe firmy na taką jakość zasługują.
Nasze główne obszary działalności to:
- Szkolenia w zakresie: kompetencje menedżerskie, kompetencje miękkie, metody i narzędzia doskonalenia procesów biznesowych;
- Szkolenia certyfikacyjne z obszaru Lean Management;
- Benchmark Tours (wizyty studyjne w przedsiębiorstwach);
- Strategie rozwoju dla organizacji;
- Audyty procesów biznesowych;
- Programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej i wykonawczej;
- Doradztwo w zakresie procesów biznesowych;
- Projektowanie szkoleń w tym gier szkoleniowych.
W PDCA Group Sp. z o.o. specjalizujemy się w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstw. Oferujemy usługi w zakresie generowania oszczędności, rozwoju liderów, strategii rozwoju, consultingu, studiów podyplomowych, szkoleń oraz wsparcia w doborze partnerów biznesowych. Posiadamy bogate doświadczenie w szkoleniach i doradztwie, a nasze usługi są cenione przez różnorodne przedsiębiorstwa.
Z ustalonej przez nas strategii wynikają cele i zadania dla wszystkich pracowników firmy PDCA Group Sp. z o.o. Cele strategiczne, które są ich podstawą, związane są przede wszystkim z budową wizerunku godnego zaufania i rzetelnego partnera i są to:
- ciągłe doskonalenie i podnoszenie jakości oferowanych przez nas usług,
- doskonalenie i optymalizacja realizowanych procesów oraz współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i dostawcami w celu zapewnienia Klientowi usług spełniających jego wymagania zawsze w terminie z nim ustalonym,
- spełnianie wymagań aktualnych przepisów prawa i norm,
- podnoszenie standardów obsługi Klientów w celu spełnienia stale rosnących oczekiwań zarówno obecnych, jak i przyszłych Klientów,
- stałe doskonalenie funkcjonowania SZJ, wprowadzanie nowatorskich rozwiązań w zakresie zarządzania, a tym samym usprawnianie procesów i rozwój firmy.
W imieniu całej Spółki deklaruję zaangażowanie w pracach nad utrzymaniem i ciągłym doskonaleniem skuteczności funkcjonującego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001: 2015 oraz przydzielenie środków niezbędnych dla realizacji celów oraz przyjętej Polityki Jakości.