Zarządzanie transformacją cyfrową w placówce szkoleniowo-edukacyjnej
Możliwość dofinansowania
Brak ocen dla tego dostawcy
Zarządzanie transformacją cyfrową w placówce szkoleniowo-edukacyjnej
Numer usługi 2024/05/09/5615/2145095
4 800,00 PLN
brutto
4 800,00 PLNnetto
150,00 PLNbrutto/h
150,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla osób zarządzających oraz pełniących funkcje administracyjne w placówkach edukacyjnych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kwalifikacji w zakresie skutecznego wprowadzania zmian związanych z transformacją cyfrową w placówce edukacyjnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznaje własne ograniczenia i możliwości w zakresie korzystania z narzędzi AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje swoje mocne i słabe strony w kontekście korzystania ze sztucznej inteligencji w codziennej pracy | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą na temat przygotowania organizacji do cyfrowej transformacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady zarządzania zmianą w kontekście cyfrowej transformacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje opór przed zmianą wśród pracowniów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik rozróżnia techniki radzenia sobie z oporem przed zmianą | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie narzędzi cyfrowych wspierających organizację i zarządzanie w placówce | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje kluczowe programy cyfrowe wykorzystywane w komunikacji wewnętrznej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje min. jeden program cyfrowy wykorzystywany w procesie rekrutacji i selekcji pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia min. jedno narzędzie online wykorzystywane w procesie planowania i organizacji czasu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, certyfikat zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, certyfikat potwierdza rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
1. AI w edukacji i szkoleniach: Kompleksowe wprowadzenie
- Podstawy sztucznej inteligencji: od neuronów do sieci neuronowych.
- Przegląd zastosowań AI w edukacji: personalizowane ścieżki uczenia się, systemy oceny
i inne rozwiązania. - Etyczne i społeczne implikacje AI w edukacji i szkoleniach: odpowiedzialne wykorzystanie danych i AI.
2. Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji
- Jak przygotować zespół do zmian technologicznych?
- Podstawy zarządzania zmianą i radzenie sobie z oporem przed zmianą związaną z wdrażaniem nowych technologii.
- Wdrażanie zmian związanych z cyfrową transformacją krok po kroku.
- Wybór liderów zmian i ich rola.
- Zarządzanie zespołem w kontekście cyfrowej transformacji.
3. Automatyzacja organizacji pracy placówki edukacyjno-szkoleniowej
- Narzędzia AI wspierające efektywne planowanie i organizację czasu pracy.
- Analiza i optymalizacja obciążenia pracą z wykorzystaniem AI.
- Programy do budowania systemu komunikacji wewnętrznej.
- Rola narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w rekrutacji i selekcji personelu edukacyjnego.
- AI a wspieranie zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników: monitoring i dostosowywanie obciążeń.
4. Wykorzystanie narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w zarządzaniu projektami
- Programy i systemy wspierające zarządzanie projektami.
- Możliwości i ograniczenia związane z wykorzystaniem AI w zarządzaniu projektem
- Dobre praktyki i trendy związane z planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem projektów z wykorzystaniem AI
Proces walidacji i certyfikacji
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 20
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 AI w edukacji i szkoleniach: Kompleksowe wprowadzenie - część 1 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 AI w edukacji i szkoleniach: Kompleksowe wprowadzenie - część 2 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji - część 1 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji - część 2 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Przygotowanie organizacji do cyfrowej transformacji - część 3 | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 przerwa | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Zarządzanie zespołem z kontekście cyfrowej transformacji | Prowadzący Remigiusz Koc | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Narzędzia AI wspierające efektywne planowanie i organizację czasu pracy. | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Programy do budowania systemu komunikacji wewnętrznej. | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 AI a rekrutacja i selekcja personelu | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 AI a wspieranie zdrowia psychicznego i dobrostanu pracowników | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Programy i systemy wspierające zarządzanie projektami | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 przerwa | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Dobre praktyki i trendy związane z planowaniem, wdrażaniem i monitorowaniem projektów z wykorzystaniem AI | Prowadzący Sandra Rona | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 800,00 PLN
- Koszt usługi netto4 800,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Sandra Rona
Psycholog, trener. Zawodowo związana z Agencją Analiz i Doradztwa Personalnego PSG, gdzie oprócz działalności trenerskiej zajmuje się realizacją i koordynacją projektów szkoleniowo-doradczych.
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak", Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego oraz studia podyplomowe z marketingu internetowego na SGH.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, min. współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zasobami ludzkimi, autoprezentacji i budowania wizerunku.
Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników przedsiębiorstw komercyjnych i instytucji publicznych.
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończyła m.in. Kurs Trenerski "Rozviyak", Studium Socjoterapii i Treningu Interpersonalnego oraz studia podyplomowe z marketingu internetowego na SGH.
W pracy trenerskiej specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń i warsztatów z zakresu rozwoju kompetencji miękkich, min. współpracy w zespole, komunikacji interpersonalnej, zarządzania zasobami ludzkimi, autoprezentacji i budowania wizerunku.
Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w realizacji szkoleń dla pracowników przedsiębiorstw komercyjnych i instytucji publicznych.
2 z 2
Remigiusz Koc
Psycholog społeczny, politolog. Założyciel PSG. Trener i konsultant z pasją i blisko 20-letnim doświadczeniem. Zajmuje się doradztwem personalnym i organizacyjnym dla firm i instytucji spoza biznesu. Wykładowca uczelni wyższych, w tym m.in. Wyższej Szkoły Gospodarki, Uniwersytetu WSB Merito.
Specjalizuje się przede wszystkim w projektach szkoleniowych i doradczych dotyczących rozwoju kompetencji kierowniczych, zarządzania zespołem, kierowania wybranymi procesami na terenie organizacji. W swojej pracy trenerskiej dąży do optymalnego połączenia innowacyjnych metod pracy szkoleniowej z rzetelną i potwierdzoną naukowo wiedzą psychologiczną.
Specjalizuje się przede wszystkim w projektach szkoleniowych i doradczych dotyczących rozwoju kompetencji kierowniczych, zarządzania zespołem, kierowania wybranymi procesami na terenie organizacji. W swojej pracy trenerskiej dąży do optymalnego połączenia innowacyjnych metod pracy szkoleniowej z rzetelną i potwierdzoną naukowo wiedzą psychologiczną.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzymuje drukowane materiały szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
Szkolenie zakłada godziny dydaktyczne: 1h dydaktyczna = 45 minut
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie w formie zdalnej odbędzie się za pomocą platformy MS Teams. Kazdy z uczestników powinien posiadać połączenie internetowe i stabilne łącze internetowe.
Adres
Adres
Bydgoszcz
Bydgoszcz
woj. kujawsko-pomorskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Wiechecka
E-mail
agnieszka.wiechecka@psg.edu.pl
Telefon
(+48) 601 832 653