Akademia HR. Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji- coaching
Akademia HR. Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji- coaching
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Coaching skierowany do pracowników mikro, małych,średnich oraz dużych przedsiębiorców. Główną grupę docelową stanowią zespoły HR, pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerowie lub kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji11-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Cel coachingu to rozwijanie świadomości pracowników na temat korzyści płynących z różnorodności w organizacji i stosowanych regulacji prawnych. Wsparcie w wykorzystywaniu różnorodności do zwiększenia innowacyjności, budowaniu kultury pracy opartej na równości i sprawiedliwości oraz rozwiązywaniu konfliktów międzykulturowych. Wdrażanie wartości poszanowania różnorodności i zapewnienie integracji pracowników z różnych środowisk.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozpoznawanie sposobów pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość w organizacji. | Kryteria weryfikacji Ocena udziału w szkoleniach dotyczących różnorodności, ewaluacja propozycji zmian w organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Identyfikacja podstawowych regulacji prawnych dotyczących równouprawnienia pracowników i wdrażanie rozwiązań ukierunkowanych na pozytywne wykorzystanie różnorodności. | Kryteria weryfikacji Analiza dokumentacji wewnętrznej organizacji, sprawdzenie wprowadzonych zmian zgodnie z przepisami prawnymi. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wykazywanie pozytywnego wpływu różnorodności i wielokulturowości na poziom lojalności i wydajności pracowników. | Kryteria weryfikacji Ankiety oceniające poziom lojalności i wydajności pracowników przed i po wprowadzeniu działań związanych z różnorodnością. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Rozpoznawanie specyfiki podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Obserwacja interakcji międzykulturowych w zespołach, ewaluacja umiejętności komunikacyjnych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Sprawne wykorzystywanie różnorodności i wielokulturowości pracowników do zwiększenia innowacyjności. | Kryteria weryfikacji Analiza nowych pomysłów i projektów generowanych przez zespoły z różnych kultur, ocena stopnia ich realizacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kształtowanie kultury pracy i rozwiązań wspierających równe traktowanie pracowników oraz sprawiedliwość organizacyjną. | Kryteria weryfikacji Ocena procedur rekrutacji, promocji i wynagradzania, badanie opinii pracowników na temat kultury organizacyjnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Budowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających dobrą komunikację i pełną integrację pracowników z różnych grup. | Kryteria weryfikacji Monitorowanie efektywności komunikacji w zespołach międzykulturowych, ocena stopnia integracji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy otwartej na współpracę z różnymi środowiskami oraz umożliwiającej rozwój potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Badanie opinii społecznej na temat wizerunku firmy, ocena wskaźników rozwoju zawodowego pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Sprawne identyfikowanie i rozwiązywanie wszelkich konfliktów związanych z różnicą stylów pracy osób z różnych grup kulturowych. | Kryteria weryfikacji Monitorowanie liczby i rodzaju konfliktów, analiza skuteczności zastosowanych rozwiązań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kształtowanie wśród pracowników wartości związanych z poszanowaniem i wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności. | Kryteria weryfikacji Ankietowanie pracowników w celu oceny ich postrzegania wartości organizacyjnych, obserwacja zachowań i postaw w miejscu pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wdrażanie rozwiązań gwarantujących przestrzeganie zasad i wartości przez wszystkich pracowników, niezależnie od ich cech. | Kryteria weryfikacji Ocena stopnia przestrzegania procedur i wartości organizacyjnych przez pracowników, ewaluacja działań korygujących w przypadku naruszeń. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Ułatwianie wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk. | Kryteria weryfikacji Analiza aktywności w programach coachingowych, ocena udziału w projektach zespołowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Tłumaczenie różnic w zakresie stylów funkcjonowania i potrzeb pracowników z różnych kultur. | Kryteria weryfikacji Testy sprawdzające wiedzę na temat różnic kulturowych w zakresie komunikacji i pracy w zespołach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Cel biznesowy
Celem naszego programu coachingowego jest umożliwienie organizacjom skutecznego zarządzania różnorodnością i wielokulturowością w miejscu pracy, co przekłada się na wzrost innowacyjności, wydajności oraz lojalności pracowników. Poprzez indywidualne wsparcie i praktyczne narzędzia, dążymy do tworzenia kultury organizacyjnej, która promuje równość, poszanowanie i pozytywne wykorzystanie różnorodności. Realizacja tego celu biznesowego pozwoli firmom na zwiększenie innowacyjności zespołów poprzez efektywne wykorzystanie unikalnych perspektyw i umiejętności pracowników z różnych środowisk. Podnoszenie wydajności i lojalności pracowników dzięki stworzeniu inkluzywnego środowiska pracy, które docenia i wspiera różnorodność. Wzmocnienie wizerunku firmy jako pracodawcy z wyboru, otwartego na współpracę z pracownikami z różnych środowisk i kultur. Minimalizacja ryzyka prawnego poprzez dokładne zrozumienie i przestrzeganie regulacji prawnych związanych z równouprawnieniem i różnorodnością. Poprawa komunikacji i współpracy między pracownikami z różnych grup, co przyczyni się do lepszej integracji i harmonii w zespole. Zapewnienie sprawiedliwości organizacyjnej poprzez wdrażanie polityk i procedur gwarantujących równe traktowanie wszystkich pracowników. W ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia programu coachingowego, organizacja będzie efektywniej zarządzać różnorodnością i wielokulturowością, co przyczyni się do wzrostu poziomu innowacyjności o 10% oraz wydajności o 5%. Rozwiązanie konfliktów związanych z różnicami kulturowymi i stylami pracy, co przyczyni się do stabilności i spójności zespołu. Promowanie wartości związanych z różnorodnością, co wzmocni etyczną i społeczną odpowiedzialność firmy. Ułatwienie wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, co zwiększy ich kompetencje i rozwój zawodowy. Zapewnienie zgodności działań pracowników z wartościami firmy, co wzmocni jej kulturę organizacyjną i strategiczne cele. Nasz program coachingowy nie tylko wyposaży organizacje w niezbędne kompetencje, ale także zapewni trwałe korzyści biznesowe poprzez budowanie bardziej dynamicznego, innowacyjnego i zrównoważonego środowiska pracy.Efekt usługi
Efekty uczenia się w ramach naszej usługi coachingowej będą widoczne w kilku kluczowych obszarach. Uczestnicy szkoleń będą rozpoznawać sposoby pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość, takich jak pochodzenie etniczne, wiek, płeć czy przekonania, w kontekście własnej organizacji. Weryfikacja tych umiejętności nastąpi poprzez testy pisemne oraz analizę studiów przypadków, gdzie uczestnicy wskażą i opiszą odpowiednie metody zastosowania tych czynników.
Będą także identyfikować podstawowe regulacje prawne związane z zapewnieniem równouprawnienia pracowników i wdrażania rozwiązań, które ukierunkowane są na pozytywne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości. Ta umiejętność zostanie zweryfikowana przez testy wielokrotnego wyboru oraz zadania praktyczne, w których uczestnicy wskażą i wyjaśnią kluczowe regulacje prawne.
Kolejnym efektem będzie wykazywanie pozytywnego wpływu różnorodności i wielokulturowości na poziom lojalności i wydajności pracowników. Projekty grupowe oraz prezentacje pozwolą uczestnikom przedstawić dowody na poprawę tych wskaźników w wyniku wdrażania polityki różnorodności.
Uczestnicy będą również rozpoznawać specyfikę podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur. Weryfikacja tej umiejętności nastąpi poprzez ocenę sytuacyjną oraz ćwiczenia praktyczne, podczas których uczestnicy zademonstrują umiejętność dostosowywania się do różnych podejść do pracy.
Dzięki naszemu coachingowi uczestnicy sprawnie wykorzystają różnorodność i wielokulturowość pracowników, aby zwiększyć poziom innowacyjności zespołów i całej organizacji. Warsztaty oraz projekty innowacyjne pozwolą na praktyczną ocenę tych umiejętności.
Kształtowanie kultury pracy oraz rozwiązań wspierających równe traktowanie pracowników i sprawiedliwości organizacyjnej będzie kolejnym efektem. Uczestnicy będą opracowywać plany i strategie, które zostaną ocenione pod kątem efektywności w tworzeniu sprawiedliwej kultury organizacyjnej.
Będą również budować i wdrażać rozwiązania zapewniające dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników oraz pełną ich integrację z firmą. Plany komunikacyjne i integracyjne opracowane przez uczestników będą oceniane pod kątem ich efektywności.
Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy otwartej na współpracę z pracownikami z różnych środowisk, zapewniającej wszystkim możliwości wykorzystania i rozwoju ich potencjału, będzie oceniane poprzez analizę działań PR i marketingowych uczestników.
Identyfikowanie i rozwiązywanie konfliktów związanych z różnicami stylów pracy osób z różnych grup kulturowych i wiekowych będzie weryfikowane poprzez symulacje i case studies, w których uczestnicy będą musieli skutecznie rozwiązać przedstawione konflikty.
Uczestnicy będą także kształtować wśród pracowników wartości związane z poszanowaniem i pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności. Ocena obejmie plany szkoleń i programów edukacyjnych promujących te wartości.
Wdrażanie rozwiązań gwarantujących przestrzeganie ważnych dla firmy zasad i wartości przez wszystkich pracowników, niezależnie od ich pochodzenia, płci, wieku czy przekonań, będzie oceniane poprzez analizę polityk i procedur firmowych opracowanych przez uczestników.
Ułatwianie wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk i kultur będzie weryfikowane przez ocenę programów mentoringowych i platform wymiany wiedzy stworzonych przez uczestników.
Na koniec, uczestnicy będą tłumaczyć różnice w zakresie stylów funkcjonowania i potrzeb pracowników z różnych kultur, co zostanie zweryfikowane poprzez prezentacje i raporty, w których szczegółowo wyjaśnią te różnice i zaproponują odpowiednie strategie zarządzania.
Nasza usługa coachingowa zapewni kompleksowe wsparcie, dostosowane do specyficznych potrzeb każdej organizacji, pomagając wdrożyć skuteczne strategie zarządzania różnorodnością i wielokulturowością. Współpracując z nami, firmy zyskają nie tylko wiedzę, ale również praktyczne narzędzia i rozwiązania, które przełożą się na realne korzyści biznesowe.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Efekty uczenia zostaną ocenione poprzez przeprowadzenie wywiadu końcowego z uczestnikami usługi coachingowej oraz testu wiedzy na temat aktualnej sytuacji i trendów na polskim rynku pracy. Produktem dostarczonym w ramach usługi będzie opracowanie możliwych rozwiązań oraz planu działań z zakresu zarządzania zmianami wynikającymi z przemian na rynku pracy, który zostanie dostosowany indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa. Plan będzie kompleksowym pakietem działań, który wskaże kierunek rozwoju firmy. Cały proces umożliwi stabilizację w instytucji oraz błyskawiczną reakcję na zmiany zachodzące na rynku pracy.
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Osobą prowadząca jest Magdalena Ryszka a osobą prowadząca walidacje usługi jest Sabina Tatarczyk
Program
Program
Podczas dwudniowego programu coachingowego, pierwszy dzień skupia się na diagnozie potrzeb i określeniu celów coachingowych. Następnie, uczestnicy uczą się rozpoznawać sposoby pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość, identyfikują podstawowe regulacje prawne oraz wykazują pozytywny wpływ różnorodności na poziom lojalności i wydajności pracowników. Sesje kontynuują się, koncentrując na specyfice podejścia do pracy osób z różnych kultur oraz na sprawnym wykorzystaniu różnorodności w celu zwiększenia innowacyjności, kształtowaniu kultury pracy i rozwiązań wspierających równoprawne traktowanie pracowników.
Drugi dzień rozpoczyna się od budowania i wdrażania rozwiązań zapewniających dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników. Następnie, skupia się na kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy jako otwartej na współpracę oraz na identyfikowaniu i rozwiązywaniu konfliktów związanych z różnicami kulturowymi i styli pracy. Sesje prowadzą również do kształtowania wartości związanych z poszanowaniem różnorodności oraz wdrażania rozwiązań gwarantujących przestrzeganie zasad i wartości przez wszystkich pracowników. Na zakończenie, coaching skupia się na ułatwianiu wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk i kultur, w tym na sesji dotyczącej adaptacji kulturowej.
Dzień 1:
- 8:00 - 9:00: Diagnoza potrzeb i określenie celów coachingowych
- 9:00 - 10:00 Rozpoznawanie sposobów pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość.
- 10:00- 11:00 Identyfikacja podstawowych regulacji prawnych dotyczących równouprawnienia pracowników i wykorzystania różnorodności.
- 11:00 - 12:00 Wykazywanie pozytywnego wpływu różnorodności i wielokulturowości na poziom lojalności i wydajności pracowników.
- 12:00 - 12:15 Przerwa
- 12:15 - 13:15: Rozpoznawanie specyfiki podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur.
- 13:15 - 14:15 Sprawne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości pracowników w celu zwiększenia innowacyjności.
- 14:15 - 15:15 Kształtowanie kultury pracy i rozwiązań wspierających równoprawne traktowanie pracowników.
Dzień 2:
- 8:00 - 9:00: Budowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników.
- 9:00- 10:00: Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy otwartej na współpracę i rozwój pracowników z różnych środowisk.
- 10:00- 11:00 Sprawne identyfikowanie i rozwiązywanie konfliktów związanych z różnicami kulturowymi i styli pracy.
- 11:00 - 12:00 Kształtowanie wartości związanych z poszanowaniem i pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności.
- 12:00 -12:15 Przerwa
- 12:15- 13:15 Wdrażanie rozwiązań gwarantujących przestrzeganie zasad i wartości przez wszystkich pracowników.
- 13:15 - 14:15 Ułatwianie wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk i kultur.
- 14:15 - 15:15 Sesje Coachingowe dotyczące Adaptacji Kulturowej: Pomoc pracownikom w adaptacji do różnych kulturowo kontekstów pracy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Diagnoza potrzeb i określenie celów coachingowych | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Rozpoznawanie sposobów pozytywnego wykorzystania społecznych i gospodarczych czynników kształtujących różnorodność i wielokulturowość. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Identyfikacja podstawowych regulacji prawnych dotyczących równouprawnienia pracowników i wykorzystania różnorodności. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Wykazywanie pozytywnego wpływu różnorodności i wielokulturowości na poziom lojalności i wydajności pracowników. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Przerwa | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Rozpoznawanie specyfiki podejścia do pracy i współpracy osób z różnych kultur. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Sprawne wykorzystanie różnorodności i wielokulturowości pracowników w celu zwiększenia innowacyjności. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Kształtowanie kultury pracy i rozwiązań wspierających równoprawne traktowanie pracowników. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 12-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Budowanie i wdrażanie rozwiązań zapewniających dobrą komunikację między różnymi grupami pracowników. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy otwartej na współpracę i rozwój pracowników z różnych środowisk. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Sprawne identyfikowanie i rozwiązywanie konfliktów związanych z różnicami kulturowymi i styli pracy. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Kształtowanie wartości związanych z poszanowaniem i pozytywnym wykorzystaniem wewnętrznej różnorodności. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Wdrażanie rozwiązań gwarantujących przestrzeganie zasad i wartości przez wszystkich pracowników. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Ułatwianie wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami z różnych środowisk i kultur. | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Sesje Coachingowe dotyczące Adaptacji Kulturowej: Pomoc pracownikom w adaptacji do różnych kulturowo kontekstów pracy | Prowadzący Magdalena Ryszka | Data realizacji zajęć 13-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 390,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 382,11 PLN
- Koszt osobogodziny brutto385,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto313,01 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Magdalena Ryszka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały do realizacji usługi coachingowej.
Informacje dodatkowe
Warunkiem uzyskania zaświaczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania 80% punktów z testu przyrostu wiedzy na temat rozwiązań z zakresu Zarządzanie różnorodnością i wielokulturowością w organizacji– minimum 10 pytań jednokrotnego wyboru.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i usługi doradczej-coachingu od walidacji.
Dokument zawiera opis efektów uczenia się.
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Osobą walidującą usługę doradczą-coaching jest Pani Sabina Tatarczyk.