Dialog motywujący
Dialog motywujący
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla:
- dla osób, których celem i główną aktywnością zawodową jest kontakt z drugim człowiekiem ze szczególnym uwzględnieniem procesu towarzyszenia ludziom w zmianie
- dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, psychoterapeutów, dietetyków, fizjoterapeutów, pielęgniarek
- dla pracowników socjalnych, kuratorów sądowych i wszystkich tych, którzy chcą skutecznie pomagać i wychowywać
- dla pracowników służby więziennej
- dla pracowników działów HR
- dla menedżerów średniego i wyższego szczebla, chących zwiększyć motywację swojego zespołu
- Minimalna liczba uczestników14
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi144
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dialog Motywujący to jedna z najdynamiczniej rozwijających się metod pracy psychologicznej na świecie. Znajduje zastosowanie w każdym obszarze pracy z drugim człowiekiem, także w biznesie. To styl rozmowy służący umocnieniu u rozmówcy jego własnej motywacji i zobowiązania do zmiany, którego wysoka skuteczność poparta jest wynikami licznych badań klinicznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie nagrania 20 minutowego rozmowy zgodniej z zasadami i duchem Dialogu Motywującego, | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów podyplomowych Dialog motywujący
MODUŁ I
Wprowadzenie do Dialogu Motywującego – 32 godz.
- Podstawy teoretyczne. Duch Dialogu Motywującego(16 godz.)
- Zasady Dialogu Motywującego (8 godz.)
- Narzędzia DM (8 godz.)
MODUŁ II
Procesy Dialogu Motywującego (48 godz.)
- Angażowanie (12 godz.)
- Kierunkowanie (12 godz.)
- Wywoływanie (12 godz.)
- Planowanie (12 godz.)
MODUŁ III
Praktyczny trening umiejejętności Dialogu Motywującego (48 godz.)
- Superwizja szkoleniowa nr 1 (16 godz.)
- Superwizja szkoleniowa nr 2 (16 godz.)
- Superwizja szkoleniowa nr 3 (16 godz.)
MODUŁ IV
Podsumowanie wiedzy i umiejętności z zakresu stosowania Dialogu Motywującego (16 godz.)
- Praktyczne wykorzystanie umiejętności z zakresu DM w życiu (8 godz.)
- Praktyczne wykorzystanie umiejętności z zakresu DM w biznesie (8 godz.)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Zjazd I (sobota) | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Zjazd I (niedziela) | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Zjazd II (sobota) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Zjazd II (niedziela) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Zjazd III (sobota) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Zjazd III (niedziela) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Zjazd IV (sobota) | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Zjazd IV (niedziela) | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Zjazd V (sobota) | Data realizacji zajęć 15-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Zjazd V (niedziela) | Data realizacji zajęć 16-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Zjazd VI (sobota) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Zjazd VI (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Zjazd VII (sobota) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Zjazd VII (niedziela) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Zjazd VIII (sobota) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Zjazd VIII (niedziela) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Zjazd IX (sobota) | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Zjazd IX (niedziela) | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto34,72 PLN
- Koszt osobogodziny netto34,72 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Ewa Kosowska-Korniak
„Moim celem jest inspirowanie innych do pracy nad sobą i swoimi relacjami z otoczeniem. Do rozwoju i zmiany która rozpoczyna się w nas samych...”
Dr nauk prawnych, wykładowca akademicki, kierownik studiów podyplomowych „Mediacje sądowe i pozasądowe” w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i Uniwersytecie WSB Merito Opole oraz „Dialog motywujący” w Uniwersytecie WSB Merito Opole. Prezes Wojewódzkiego Centrum Arbitrażu i Mediacji w Opolu. Trenerka Dialogu Motywującego, Praktyk Dialogu Motywującego, Trenerka kompetencji psychospołecznych z rekomendacją trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy po każdych zajęciach otrzymują zestaw materiałów dydaktycznych przygotowanych przez wykładowcę. Są to opracowania autorskie, akty prawne, konspekty oraz zadania do samodzielnego rozwiązania.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie.
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Laptop, dostęp do internetu.
Realizacja zajęć w formie hybrydowej - część zjazdów w formie stacjonarnej, część zdalnie (online, w czasie rzeczywistym).
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystując czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub aplikację mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- parking