Social Media Marketing, copywriting, budowanie wizerunku w sieci - poziom podstawowy ze szkoleniem praktycznym (możliwość formy zdalnej)
Social Media Marketing, copywriting, budowanie wizerunku w sieci - poziom podstawowy ze szkoleniem praktycznym (możliwość formy zdalnej)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby wyznaczone przez właścicieli do prowadzenia działań marketingowych i budowania wizerunku firmy/ marki poprzez zindywidualizowane działania w sieci
- osoby zainteresowane zdobyciem nowych kompetencji zawodowych z zakresu zarządzania Social Mediami
- osoby chcące uporządkować zdobytą wiedzę i wykorzystywać ją w praktyce
- UCZESTNICY PROGRAMÓW BONY ROZWOJOWE ( w tym Małopolski Pociąg do Kariery)
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji26-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy będą znali najważniejsze zasady funkcjonowania wybranych kanałów Social Media (Facebook, Instagram) oraz sposoby ich administrowania. Będą wiedzieli w jaki sposób, w oparciu o reguły copywriting'u tworzyć angażujące treści oraz skuteczne kampanie marketingowe. Poznają sposoby budowania wizerunku przy wykorzystaniu mediów społecznościowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętności:- tworzenie angażujących treści w oparciu o narzędzia dostępne na danej platformie social media - dopasowywanie publikowanych treści do kanałów social media - tworzenie treści z wykorzystaniem zasad copywritingu - korzystanie z narzędzi reklamowych oferowanych przez poszczególne platformy komunikacji sm - tworzenie strategii reklamowych w oparciu o narzędzia biznesowe oferowane przez poszczególne platformy - planowanie publikacji w oparciu o wyznaczone cele - analizowanie wyników swoich działań i wyciąganie z nich wnioski do dalszej pracy - budowanie spójnego wizerunku marki/ firmy w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie:- tworzyć treści reklamowe w oparciu o zasady funkcjonowania poszczególnych kanałów social media, - tworzyć treści w oparciu o zasady copywritingu - tworzyć kampanie reklamowe i analizować ich efekty - tworzyć spójny wizerunek marki/firmy - planować treści w perspektywie krótko i długoterminowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się WiedzaUczestnik: - posiada wiedzę na temat funkcjonowania wybranych kanałów social media - ma świadomość wpływu social mediów na budowanie wizerunku - wie, jakie są zasady tworzenia treści na social media - zna podstawowe zasady tworzenia tekstów w oparciu o zasady copywritingu - zna narzędzia biznesowe oferowane przez wybrane kanały informacyjne sm | Kryteria weryfikacji Uczestnik:- zna najważniejsze cechy poszczególnych platform social media - zna zasady tworzenia treści na social media | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wprowadzenie do zagadnień z zakresu Social Media Marketingu i Copywritingu
- Czym jest social media marketing i dlaczego jest tak ważny w budowaniu wizerunku?- omówienie zagadnienia
- Przegląd najważniejszych kanałów social media - Facebook, Instagram - omówienie ich cech (różnic i podobieństw)
- Czym są angażujące treści i jak je pisać? Omówienie tematu z uwzględnieniem elementów copywritingu
- Omówienie kwestii odpowiedniego doboru hasztagów do publikowanych treści
- Kim jest odbiorca treści - omówienie tematu
- Czy treść istnieje bez obrazu? - omówienie tematu z uwzględnieniem trendów graficznych
- Zalety planowania treści w perspektywie krótko i długoterminowej - omówienie tematu z uwzględnieniem zabiegów pomagających budować wizerunek w sieci
Modele wchodzenia w reakcję z odbiorcą treści
- Omówienie sposobów komunikowania się z odbiorcą poprzez wiadomości, komentarze, odpowiedzi publiczne
- Sposoby budowania relacji z odbiorcami
Sposoby rozwiązywania problemów -
Omówienie wyzwań i problemów z jakimi wiąże się tworzenie contentu firmy/marki oraz omówienie sposobów rozwiązywania problemów
- Tworzenie treści marketingowych na platformy Social Media - część praktyczna
- Wyznaczenie celów marketingowych i określenie odbiorców treści
- Praktyczna nauka tworzenia angażujących treści
- Nauka dobierania materiałów graficznych
- Nauka planowania i różnicowania treści
- Nauka różnicowania teści w zależności od wybranego kanału informacyjnego
Narzędzia biznesowe w Social Mediach - część praktyczna
- Nauka korzystania z narzędzi biznesowych poszczególnych platroform
- Tworzenie kampanii reklamowych - podstawy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Wprowadzenie do Social Mediów/ Omówienie wyznaczników skutecznego marketingu w Social Mediach | Prowadzący Radosław Jaźwiec | Data realizacji zajęć 05-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Tworzenie angażujących treści / Tworzenie kampanii reklamowych | Prowadzący Radosław Jaźwiec | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 440,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Radosław Jaźwiec
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizatorzy przygotowują materiały wkorzystywane podczas szkolenia.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie zdalnej.
Zapraszamy do udziału w kursach dofinansowanych – zarówno dla uczestników indywidualnych jak i przedsiębiorców i ich pracowników– nawet do 80% dofinansowania.
W Fundacji Edumocni od wielu lat wspieramy naszych kursantów nie tylko w nauce, ale także w zdobywaniu środków finansowych. Służymy pomocą na każdym etapie ubiegania się o dofinansowanie, a także podczas rozliczania się z tych środków. Jako dostawca usług rozwojowych dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) bierzemy udział w projektach finansowanych przez Fundusze Europejskie.
Zapraszamy do udziału w programach skierowanych uczestników indywidualnych oraz bonów rozwojowych dla przedsiębiorstw MŚP.
Adres
Adres
Istnieje możliwość przeprowadzenia usługi w formie zdalnej.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami