Podnoszenie świadomości z zakresu zrównoważonego rozwoju
Możliwość dofinansowania
Podnoszenie świadomości z zakresu zrównoważonego rozwoju
Numer usługi 2024/04/24/7675/2134297
3 542,40 PLN
brutto
2 880,00 PLNnetto
110,70 PLNbrutto/h
90,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Firmy produkcyjne,jednostki sprawujące nadzór nad ochroną środowiska oraz wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia. Wytwórcy odpadów oraz firmy związane z gospodarką odpadami i recyklingiem, gospodarką wodno – ściekową, rolnicy, leśnicy, dostawcy usług turystycznych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podnoszenie świadomości z zakresu zrównoważonego rozwoju ma na celu uświadomienie ludziom konieczności troski o środowisko naturalne, społeczeństwo i gospodarkę, aby zapewnić dobre warunki życia dla obecnych i przyszłych pokoleń. Edukacja z zakresu zrównoważonego rozwoju ma za zadanie kształtowanie postaw proekologicznych, promowanie odpowiedzialności społecznej oraz zachęcanie do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska i poprawy warunków życia.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia znaczenie podstawowych pojęć z zakresu zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji własnymi słowami i przy pomocy przykładów przedstawia istotę koncepcji zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia wpływ trendów społecznych, gospodarczych i środowiskowych na kreowanie strategii w mikro i makroskali. | Kryteria weryfikacji podaje przykłady zmian w różnych aspektach życia, które obrazują kierunki aktywności w obszarze zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia interesariuszy działań biznesowych w powiązaniu z obszarami, na których skupia się idea zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji wymienia grupy interesariuszy oddziaływań pochodzących z wewnątrz i zewnątrz organizacji oraz tworzy ich persony. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady etyczne w biznesie zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji wymienia i uzasadnia znaczenie spójności między wartościami deklarowanymi i rzeczywistymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. | Kryteria weryfikacji uzasadnia znaczenie podejścia procesowego podczas wdrażania i utrzymania CSR w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje wytyczne tzw. agendy 2030 ONZ oraz ISO 26000 w procesie budowania strategii zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji wymienia obszary aktywności, generuje pomysły oraz przedstawia argumenty na rzecz kierunku rozwoju organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje działania wizerunkowe uwzględniające efektywną komunikację z interesariuszami działań CSR. | Kryteria weryfikacji generuje pomysły na rzecz budowania wizerunku organizacji i analizuje je przy użyciu modeli analizy strategii biznesowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia efektywność działań marketingowych oraz skuteczność komunikowania zaangażowania w zrównoważony rozwój organizacji. | Kryteria weryfikacji wymienia i omawia zasady skutecznej komunikacji z interesariuszami, pozyskiwania informacji zwrotnej oraz budowania pozytywnych doświadczeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje działania wizerunkowe w sposób wywołujący archetypowe skojarzenia u odbiorców. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje wpływ automatyzmu skojarzeń marki z jej wizerunkiem zgodnie z koncepcją archetypów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik omawia znaczenie odpowiedzialności każdego członka organizacji za relacje z otoczeniem biznesowym. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje czynniki wpływu na kształtowanie employer branding i uzasadnia wpływ wizerunku pracodawcy na rozwój organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Efekty uczenia się podzielone są na wiedzę, umiejętności oraz kompetencje społeczne nabyte
w procesie uczenia się.
w procesie uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Kryteria weryfikacji zostały określone jako jednoznaczne, realne oraz możliwe do zweryfikowania. Kryteria doprecyzowują efekty uczenia się, a podczas walidacji pomogą ocenić czy dany efekt został
osiągnięty.
osiągnięty.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
W ramach jednego dostawcy Zakładów Badań i Atestacji ZETOM im. prof. F. Stauba w Katowicach
Sp. z o.o. zapewniamy drugą osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia.
Osobą prowadząca jest Sabina Tatarczyk, a osobą prowadząca walidacje usługi jest Mariusz Malicki.
Sp. z o.o. zapewniamy drugą osobę do przeprowadzenia walidacji niż do procesu kształcenia.
Osobą prowadząca jest Sabina Tatarczyk, a osobą prowadząca walidacje usługi jest Mariusz Malicki.
Program
Program
- Podstawowe pojęcia i definicje z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.
- Wpływ kontekstu społecznego, gospodarczego i środowiskowego na zmianę priorytetów ekonomicznych na poziomie makro i mikroekonomicznym.
- Partnerstwo na rzecz realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Przykłady zaangażowania interesariuszy.
- Zasady etyki w biznesie zrównoważonego rozwoju.
- Tworzenie strategii rozwoju organizacji uwzględniającej wzrost ekonomiczny oraz cele nadrzędne i szczegółowe zrównoważonego rozwoju.
- Krajowe priorytety i wspólne działania. Wybrane rządowe działania i projekty strategiczne- case study.
- Przegląd norm, standardów i wytycznych jako punkt wyjścia do budowania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji
- Generowanie pomysłów na podejmowanie zaangażowanej aktywności w obszary CSR w oparciu o wytyczne ISO 26000
- Podstawy marketingu i zasad kształtowania relacji z otoczeniem.
- Pakiet kluczowych kompetencji z perspektywy kadry menadżerskiej. Kluczowe kompetencje i wartości jako punkt wyjścia do budowania przewagi konkurencyjnej
- Wizja organizacji jako opis sposobu realizacji misji i modelu organizacji przyszłości.
- Kluczowi interesariusze organizacji – stosunki z klientami, udziałowcami, pracownikami, kontrahentami, konkurencją.
- Polityka zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu, a powiązania z władzami lokalnymi i społecznościami.
- Wartości w organizacji – warsztaty
- Działania wizerunkowe dopasowane do specyfiki i profilu działalności organizacji.
- Strategia komunikacji z interesariuszami organizacji. Komunikacja językiem grupy docelowej – warsztaty -
- Podejście procesowe podczas realizacji wdrażania i utrzymania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji.
- Wpływ komunikowania informacji o zrównoważonym rozwoju na wizerunek przedsiębiorstwa i pracodawcy.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 18
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Podstawowe pojęcia i definicje z zakresu zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Wpływ kontekstu społecznego, gospodarczego i środowiskowego na zmianę priorytetów ekonomicznych na poziomie makro i mikroekonomicznym. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Partnerstwo na rzecz realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Przykłady zaangażowania interesariuszy. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Zasady etyki w biznesie zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Tworzenie strategii rozwoju organizacji uwzględniającej wzrost ekonomiczny oraz cele nadrzędne i szczegółowe zrównoważonego rozwoju. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Podstawy marketingu i zasad kształtowania relacji z otoczeniem. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 20-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Krajowe priorytety i wspólne działania. Wybrane rządowe działania i projekty strategiczne- case study. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Przegląd norm, standardów i wytycznych jako punkt wyjścia do budowania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Generowanie pomysłów na podejmowanie zaangażowanej aktywności w obszary CSR w oparciu o wytyczne ISO 26000. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 21-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Pakiet kluczowych kompetencji z perspektywy kadry menadżerskiej. Kluczowe kompetencje i wartości jako punkt wyjścia do budowania przewagi konkurencyjnej. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Wizja organizacji jako opis sposobu realizacji misji i modelu organizacji przyszłości. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Kluczowi interesariusze organizacji – stosunki z klientami, udziałowcami, pracownikami, kontrahentami, konkurencją. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Polityka zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu, a powiązania z władzami lokalnymi i społecznościami. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Wartości w organizacji – warsztaty | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 22-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Działania wizerunkowe dopasowane do specyfiki i profilu działalności organizacji. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Strategia komunikacji z interesariuszami organizacji. Komunikacja językiem grupy docelowej – warsztaty. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Podejście procesowe podczas realizacji wdrażania i utrzymania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Wpływ komunikowania informacji o zrównoważonym rozwoju na wizerunek przedsiębiorstwa i pracodawcy. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 23-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 542,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto110,70 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Sabina Tatarczyk
Zarządzanie, komunikacja, rozwój osobisty, coaching, optymalizacja, efektywność. Specjalista w zakresie zarządzania projektami w tym o charakterze B+R. Trener. Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń miękkich i coachingu dla środowiska biznesu, kadry samorządowej, pracowników instytucji publicznych, liderów/ek społecznych, pracowników/czek organizacji non-profit. W okresie ostatnich trzech lat przeprowadziła ponad 350 h szkoleń/warsztatów między innymi z motywowania pracowników, zarządzania zespołem, zarządzania relacjami z klientem, kształtowaniem wizerunku- orientacja strategiczna, marketingu i sprzedaży w gospodarce cyfrowej, negocjacje, budowanie modelu biznesu w oparciu o założenia zrównoważonego rozwoju oraz społecznej odpowiedzialności biznesu (ISO 26000).
Wieloletnie doświadczenie zawodowe w organie inspekcyjnym, w tym jako audytor wewnętrzny oraz zastępca kierownika ds. zarządzania jakością (PN-EN ISO/IEC 17020). Nauczyciel akademicki, Inspektor ochrony danych osobowych , Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO/IEC 27001. wykształcenie wyższe II stopnia: mgr socjologii Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie doradczo-szkoleniowym oraz obsługa małych i średnich przedsiębiorstw
Wieloletnie doświadczenie zawodowe w organie inspekcyjnym, w tym jako audytor wewnętrzny oraz zastępca kierownika ds. zarządzania jakością (PN-EN ISO/IEC 17020). Nauczyciel akademicki, Inspektor ochrony danych osobowych , Audytor wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg ISO/IEC 27001. wykształcenie wyższe II stopnia: mgr socjologii Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie doradczo-szkoleniowym oraz obsługa małych i średnich przedsiębiorstw
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe w formie skryptu
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkoleniowe są godzinami dydaktycznymi tzn 1h dydaktyczna = 1h lekcyjna( 45 min)
Harmonogram zawiera przerwy.
Przerwy ustalne zgodnie z potrzebą Uczestników.
Adres
Adres
ul. Józefa Piłsudskiego 85B/-
34-600 Limanowa
woj. małopolskie
Kontakt
Kontakt
Agnieszka Odrobińska
E-mail
agnieszka.odrobinska@zetom.eu
Telefon
(+48) 882 062 292