Nowoczesny marketing - studia podyplomowe
Nowoczesny marketing - studia podyplomowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są zarówno dla osób, które planują rozpocząć karierę w marketingu, jak i tych, które posiadają już pierwsze doświadczenie i chcą usystematyzować wiedzę oraz poznać praktyczne metody budowania strategii marketingowej.
Studia będą świetnym wyborem dla wszystkich, których interesują zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji20-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi168
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania projektami marketingowymi, przygotowania i nadzorowania kampanii reklamowych oraz wykorzystania narzędzi internetowych wspierających realizację celów marketingowych.Zwiększysz swoje kompetencje i efektywność podczas aktywnych form nauczania tj.: case studies, burze mózgów, warsztaty tematyczne, gry i symulacje decyzyjne oraz miniprezentacje poparte dyskusjami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi przygotować i nadzorować kampanie reklamowe. | Kryteria weryfikacji Egzamin końcowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
liczbą godzin i uzyskaną liczbą punktów ECTS
sprawie dokumentów wydawanych w związku z przebiegiem lub ukończeniem studiów podyplomowych i kształcenia
specjalistycznego.
Program
Program
WPROWADZENIE DO MARKETINGU(24 godz.)
KOMPETENCJE SKUTECZNEGO MARKETINGOWCA(40 godz.)
MARKETING INTERNETOWY(56 godz.)
NARZĘDZIA MARKETINGOWE(48 godz.)
Liczba godzin: 168 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w sobotę i w niedzielę.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami, jakie zostały określone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 050,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto36,01 PLN
- Koszt osobogodziny netto36,01 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ilona Knapik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu może zostać każda osoba z wykształceniem wyższym(licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
UWAGA: W przypadku, gdy nie zbierze się odpowiednia ilość osób, Wykonawca zastrzega sobie prawo do odwołania studiów.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośeednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niebędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.
Adres
Adres
W obiektach znajdują się sale dydaktyczne i wykładowe, sale konferencyjne oraz pracownie komputerowe. Zapewniliśmy też wiele udogodnień, takich jak: kantyna, kiosk kawowy, punkt ksero, strefy relaksu i źródełka wody pitnej.
Zajęcia zdalne - prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami