AKADEMIA HR - Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy [forma zdalna lub stacjonarna]
AKADEMIA HR - Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy [forma zdalna lub stacjonarna]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane:
- właścicielom przedsiębiorstw, pełniącym funkcje kierownicze,
- wspólnikom, w tym partnerom, prowadzącym regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiącym korzyści finansowe,
- zespołom HR,
- pracownikom odpowiedzialnym za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerom i kandydatom na menadżerów.
Organizujemy warsztaty w formule zamkniętej dla konkretnego przedsiębiorstwa, dostosowując zakres tematyczny do realiów branży.
Zapraszamy do kontaktu!
http://www.bpws.pl/
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez Uczestnika kompetencji:- wsparcia kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo);
- wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy w rozwoju organizacji.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Opisanie mechanizmów i tendencji rynkowych kształtujących potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo). | Kryteria weryfikacji Wskazanie podstawowych założeń stojących za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo). | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w organizacji elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie korzyści i zagrożeń związanych z wykorzystaniem w organizacji elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik wymienia przepisy prawa regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienienie przepisów prawa regulujących właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - identyfikacja potrzeb kadry menedżerskiej i pracowników, wynikających z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Przedstawienie sposobu wsparcia przedstawicieli kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazanie sposobów wsparcia menedżerów w budowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno – prawnymi) do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego dopasowanego do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omówienie form i rozwiązań prawnych adekwatnych do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omówienie przykładów systemów umożliwiających monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omówienie przykładów systemów motywacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Studium przypadku - przygotowanie propozycji rozwiązań komunikacyjnych dostosowanych do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik informuje pracowników w organizacji o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Zadanie praktyczne - poinformowanie pracowników w organizacji o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Omówienie możliwych działań, które wspierają u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wraz ze zmieniającym się otoczeniem społeczno-gospodarczym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, zmieniają się również wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za kształtowanie polityki personalnej w organizacji oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Współczesny menadżer HR to lider, wizjoner, analityk, strateg, motywator, inspirator i koordynator, który zgodnie z koncepcją samodoskonalenia, jako podstawy rozwoju, powinien ciągle podnosić poziom umiejętności niezbędnych nie tylko dla osiągnięcia własnych celów, ale również dla realizacji strategii przedsiębiorstwa.
WDRAŻANIE NOWYCH MODELI I FORM ORGANIZACJI PRACY:
- mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy;
- elastyczne i partnerskie form świadczenia pracy;
- modele pracy zwinnej w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach;
- korzyści i zagrożenia związane w wykorzystaniem nowych form i modeli pracy;
- przepisy prawa regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy;
- potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy;
- wsparcie kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych modeli pracy;
- dopasowanie procesów rekrutacyjnych do (współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy (kontrakty, praca z freelancerami);
- monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy;
- systemy motywacyjne i rozwiązania komunikacyjne dostoswane do nowych modeli pracy;
- kooperacja, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy;
- koncepcja stałego samodoskonalenia się i nauki przez całe życie.
Program dostosowany do regulaminu projektu AKADEMIA HR:
- Przepis na rozwój - Akademia HR,
- Akademia HR - doskonalenie kompetencji kadry zarządzającej zasobami ludzkimi,
- UPSKILLING HR,
- Akademia HR - czas na zmiany,
- Akademia HR. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstw i ich pracowników,
- AKADEMIA HR – dostosuj firmę do wymagań jutra,
- NA WYŻSZYM POZIOMIE - KWALIFIKACJE DLA HR,
- Menadżer HR,
- AKADEMIA HR. Profesjonalne kadry HR kluczem do rozwoju przedsiębiorstw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 DZIEŃ I | Prowadzący Jacek Jóźwiak | Data realizacji zajęć 15-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 DZIEŃ II | Prowadzący Jacek Jóźwiak | Data realizacji zajęć 22-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 640,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 640,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto227,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto227,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jacek Jóźwiak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej,
- zaświadczenie o ukończeniu warsztatu pod warunkiem udziału w co najmniej 80% usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej pod warunkiem udziału w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
► wspieramy na każdym etapie pozyskiwania dofinasowania w ramach projektów oraz ich rozliczania;
► przygotujemy dokumenty aplikacyjne, zajmujemy się wszelkimi formalnościami i kontaktem z Operatorem;
► realizujemy warsztaty w małych grupach, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu Uczestnikowi tyle czasu, ile potrzebuje, pracować z Uczestnikiem na przykładach z jego doświadczenia zawodowego;
► dbamy o to, aby warsztat był nie tylko szansą do ćwiczenia umiejętności, ale również okazją do integracji pracowników.
Współpracujemy z Fundacją Instytut Bezpieczeństwa Informacji, chronimy dane osobowe.
Cieszymy się wysokimi opiniami Klientów!
Nasz profil w Google → https://g.page/r/CXxV_ZsoNwg6EAE
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet. Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt (komputer / laptop / smartfon): iOS 11 Windows: Windows 10 kompilacja 14393 Android: System operacyjny Android 5,0 Funkcje sieci Web. przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox komputerów Mac: MacOS 10,13.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".