AKADEMIA HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy [forma zdalna lub stacjonarna]
AKADEMIA HR - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy [forma zdalna lub stacjonarna]
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest dedykowane:
- właścicielom przedsiębiorstw, pełniącym funkcje kierownicze,
- wspólnikom, w tym partnerom, prowadzącym regularną działalność w przedsiębiorstwie i czerpiącym korzyści finansowe,
- zespołom HR,
- pracownikom odpowiedzialnym za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi,
- menadżerom i kandydatom na menadżerów.
Organizujemy warsztaty w formule zamkniętej dla konkretnego przedsiębiorstwa, dostosowując zakres tematyczny do realiów branży.
Zapraszamy do kontaktu!
http://www.bpws.pl/
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji16-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Nabycie przez Uczestnika kompetencji:- tworzenia strategii procesów HR, ukierunkowanych na zrównoważony rozwój, w tym uwzględniający kwestie „zielonej gospodarki”;
- wrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji, oparty o analizę potrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych, reprezentowanych wśród pracowników, umożliwienie pracownikom czerpania korzyści z realizacji celów przedsiębiorstwa.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje założenia zrównoważonego rozwoju i potrafi je przełożyć na grunt własnej organizacji oraz założenia polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie opracowanych założeń zrównoważonego rozwoju z przełożeniem na grunt własnej organizacji oraz założeń polityki personalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje potrzeby rozwojowe organizacji i przekłada je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji Wskazanie potrzeb rozwojowych organizacji i przełożenie ich na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik formułuje wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Kryteria weryfikacji Wskazanie wyzwań polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik opisuje, jak wykorzystać aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Propozycja wykrozystania aktualnej sytuacji na rynku pracy i występujące na nim trendów do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wykonuje pełną diagnozę potrzeb różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR, włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie diagnozy potrzeb różnych grup interesariuszy w zakresie wykorzystania procesów HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju, wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Kryteria weryfikacji Określenie poziomu satysfakcji pracowników z programów i procesów HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje kompleksową strategię procesów HR, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Przygotowanie kompleksowej strategii procesów HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik monitoruje wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki, dostosowuje ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Wybranie wskaźników do monitorowania strategii HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik właściwie objaśnia planowane i wdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnienie planowanych i wdrażanych procesów rozwojowych z obszaru HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji (realizacja celów organizacji) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Opisanie sposobów łączenia efektywności organizacji (realizacja celów organizacji) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje firmowy kodeks etyczny, formułujący wartości ważne dla kultury organizacyjnej, przekładające się na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie propozycji firmowego kodeksu etycznego. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik kształtuje partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników z organizacji – w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Przedstawienie propozycji rozwiązań, które pozwolą kształtować partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników z organizacji. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozwija w organizacji poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazanie czynników wrażliwości proekologicznej, postaw odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik tłumaczy zasady zrównoważonego rozwoju w ramach organizacji, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Wytłumaczenie zasad zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Wraz ze zmieniającym się otoczeniem społeczno-gospodarczym mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, zmieniają się również wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za kształtowanie polityki personalnej w organizacji oraz zarządzanie zasobami ludzkimi. Współczesny menadżer HR to lider, wizjoner, analityk, strateg, motywator, inspirator i koordynator, który zgodnie z koncepcją samodoskonalenia, jako podstawy rozwoju, powinien ciągle podnosić poziom umiejętności niezbędnych nie tylko dla osiągnięcia własnych celów, ale również dla realizacji strategii przedsiębiorstwa.
PRZYGOTOWANIE ORGANIZACJI DO WYZWAŃ RYNKU PRACY:
- aktualna sytuacja i trendy występujące na rynku pracy;
- założenia zrównoważonego rozwoju i ich znaczenie dla polityki personalnej organizacji;
- wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń „zielonej gospodarki”;
- grupy interesariuszy polityki personalnej: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych;
- diagnoza potrzeb różnych grup interesariuszy w zakresie wykorzystania procesów HR;
- satysfakcja pracowników z programów i procesów HR - badanie poziomu, wyciąganie wniosków, wykorzystanie wyników do wdrażania nowych rozwiązań;
- kompleksowa strategia HR i jej ukierunkowanie na zróżnicowany rozwój kapitału ludzkiego w organizacji;
- wdrażanie strategii HR w oparciu o precyzyjne wskaźniki, monitoring i aktualizacja - dostosowanie do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy;
- objaśnianie planowanych i wdrażanych procesów rozwojowych z obszaru HR, pozyskiwanie wsparcie wszystkich grup interesariuszy;
- efektywność organizacji (realizacja celów organizacji) a konkretne korzyści dla pracowników;
- firmowy kodeks etyczny - ustalenie wartości ważnych dla kultury organizacyjnej, sformułowanie i wdrożenie firmowego kodeksu etycznego, długofalowy program kształcenia etycznego;
- zasady kształtowania partnerskich relacji między HR a głównymi grupami współpracowników z organizacji;
- wrażliwość proekologiczna, odpowiedzialność za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy.
Program dostosowany do regulaminu projektu AKADEMIA HR:
- Przepis na rozwój - Akademia HR,
- Akademia HR - doskonalenie kompetencji kadry zarządzającej zasobami ludzkimi,
- UPSKILLING HR,
- Akademia HR - czas na zmiany,
- Akademia HR. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstw i ich pracowników,
- AKADEMIA HR – dostosuj firmę do wymagań jutra,
- NA WYŻSZYM POZIOMIE - KWALIFIKACJE DLA HR,
- Menadżer HR,
- AKADEMIA HR. Profesjonalne kadry HR kluczem do rozwoju przedsiębiorstw.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 DZIEŃ I | Prowadzący dr Ben Sassi | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 DZIEŃ II | Prowadzący dr Ben Sassi | Data realizacji zajęć 24-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 912,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 912,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Ben Sassi
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej lub papierowej,
- zaświadczenie o ukończeniu warsztatu pod warunkiem udziału w co najmniej 80% usługi rozwojowej.
Uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej pod warunkiem udziału w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania pozytywnego wyniku weryfikacji efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe
► wspieramy na każdym etapie pozyskiwania dofinasowania w ramach projektów oraz ich rozliczania;
► przygotujemy dokumenty aplikacyjne, zajmujemy się wszelkimi formalnościami i kontaktem z Operatorem;
► realizujemy warsztaty w małych grupach, dzięki czemu Trenerzy mogą poświęcić każdemu Uczestnikowi tyle czasu, ile potrzebuje, pracować z Uczestnikiem na przykładach z jego doświadczenia zawodowego;
► dbamy o to, aby warsztat był nie tylko szansą do ćwiczenia umiejętności, ale również okazją do integracji pracowników.
Współpracujemy z Fundacją Instytut Bezpieczeństwa Informacji, chronimy dane osobowe.
Cieszymy się wysokimi opiniami Klientów!
Nasz profil w Google → https://g.page/r/CXxV_ZsoNwg6EAE
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Dokumenty do pobrania
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa szkoleniowa prowadzona w formie zdalnej - kontakt w ramach telekonferencji z użyciem komunikatora Google Meet. Minimalne wymagania techniczne:
- dostęp do sieci Internet (łącze sieciowe) o minimalnej szybkości pobierania / przesyłania:128 kb/s;
- sprzęt (komputer / laptop / smartfon): iOS 11 Windows: Windows 10 kompilacja 14393 Android: System operacyjny Android 5,0 Funkcje sieci Web. przeglądarki Safari, Internet Explorer 11, Chrome, Edge lub Firefox komputerów Mac: MacOS 10,13.
Przebieg usługi szkoleniowej nie będzie nagrywany zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 31.07.2020 r.
Zgodnie z wytycznymi Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącymi realizacji usług rozwojowych w formie zdalnej istnieje możliwość zapisu w późniejszym terminie: "Uczestnik dokonuje zapisu na usługę co najmniej 4 dni przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia. Dopuszcza się możliwość zapisu na usługę z użyciem numeru ID wsparcia w terminie krótszym niż 4 dni przed rozpoczęciem usługi, jednakże zapis na usługę musi być poprzedzony uzyskaniem zgody od Operatora.".