Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu, Program Executive Master of Business Administration (MBA)
Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu, Program Executive Master of Business Administration (MBA)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program jest adresowany do menedżerów, kadry zarządzającej średniego, wyższego i centralnego szczebla, posiadających minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w lokalnych, krajowych lub międzynarodowych przedsiębiorstwach, także do właścicieli i prezesów firm oraz członków rad nadzorczych i zarządów firm.Osoby z wyższym wykształceniem, mające minimum 3 letnie doświadczenie menedżerskie, znające język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników27
- Data zakończenia rekrutacji13-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi330
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest rozwijanie i pogłębianie wiedzy menedżerskiej oraz doskonalenie umiejętności niezbędnych do sprawnego poruszania się na nowoczesnych i dynamicznie rozwijającym się rynku pracy. Działając w zgodzie z najskuteczniejszymi globalnymi trendami edukacyjnymi opartymi o potrzeby rozwojowe kadry menedżerskiej, dostarczamy praktycznych umiejętności i know-how z szeroko rozumianej dziedziny biznesu, funkcjonowania organizacji i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwent rozwinął i pogłębił wiedzę oraz udoskonalił praktyczne umiejętności i know-how z szeroko rozumianej dziedziny biznesu i zarządzania, począwszy od opracowania strategii rozwoju i planów inwestycyjnych firmy, przeprowadzania analizy ekonomicznej przedsięwzięć, przygotowania biznesplanu, planu marketingowego, czy problematyki prawnej zarządzania. To także doskonalenie kompetencji miękkich takich jak komunikacja interpersonalna, kierowanie zespołem, retoryka wystąpień publicznych, przywództwo, negocjacje, motywacja, kreatywność w działaniu.Absolwent nabył wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych, kulturowych i środowiskowych uwarunkowań prowadzenia i zarządzania podmiotem gospodarczym oraz pokazuje jak dzięki nowatorskim metodom i narzędziom zaczerpniętym z różnych branż można mierzyć się z codziennymi wyzwaniami zawodowymi oraz opracowywać i wdrażać użyteczne rozwiązywania niezbędne do realizacji założonych celów biznesowych. | Kryteria weryfikacji Absolwent potrafi wykorzystać i zastosować poznane metody i techniki rozwiązywania problemów menedżerskich w zarządzaniu przedsiębiorstwem, potrafi wyznaczać cele strategiczne, taktyczne i operacyjne oraz priorytety dotyczące interesów przedsiębiorstwa | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program Studiów jest programem typu „Executive MBA” wypracowanym w ciągu wieloletniej współpracy z Central Connecticut State University, New Britain, USA.
Program obejmuje 11 odrębnych modułów tematycznych i jest realizowany w czasie dwóch semestrów, łacznie 330 godzin zajęć zorganizowanych (godziny rozliczane po 45 min.)
Program oferuje następujące moduły tematyczne:
- Wprowadzenie do teorii i praktyki gospodarki wolnorynkowej
- ·Kierowanie ludźmi
- ·Rachunkowość finansowa i zarządcza
- ·Marketing
- ·Negocjacje i komunikacja w zarządzaniu
- ·Finansowe koncepcje dla menedżerów
- ·Zarządzanie w złożonych organizacjach
- ·Zarządzanie strategiczne
- Zarzadzanie Jakością - Retoryka wystąpień publicznych
- ·Zagadnienia prawne zarządzania, rynek finansowy w Polsce
- ·Managment
Szkołę kończy wykonanie i obrona pracy końcowej – dyplomowej.
WYKAZ WYKŁADOWCÓW:
-
prof. zw. dr hab. Elżbieta Mączyńska
-
prof. Zbigniew Nęcki
-
dr hab. inż. Leszek Jurdziak
- dr Krzysztof Brocławik
-
dr Michał Futyra
-
dr inż. Magdalena Kępińska-Jasny
-
dr inż. MBA Gabriela Paszkowska
-
dr inż. Marek Rączka
-
dr Adam Suchodolski
-
dr Rafał Świerczyński
-
mgr Hosowicz Michał
-
mgr inż. Małgorzata Kiepura- Czubacka
-
mgr Zuzanna Komornicka
-
mgr Paweł Kozakiewicz
-
mgr inż. Wioletta Kurek
-
mgr inż. Piotr Malec
-
mgr Honorata Ścisłowicz
-
mgr Marcin Pałkus
-
mgr Maciej Schab
-
mgr inż. Piotr Wąsik
-
dr Drew L. Harris
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto21 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto21 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto65,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto65,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kozakiewicz
Ukończył dziennikarstwo i komunikację społeczną (UPJPII) oraz zarządzanie (UJ). Praktyk, doświadczony wieloletnim stażem w zakresie zarządzania w sektorze publicznym i komercyjnym. Aktualnie z-ca dyrektora Departamentu Marki i Komunikacji, rzecznik prasowy UEK; z-ca dyrektora ds. PR, rzecznik prasowy Festiwalu Nauki i Sztuki w Krakowie. Członek Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PROM”.
Prywatnie miłośnik kotów, wina i włoskiej kuchni.
Marcin Pałkus
Zuzanna Komornicka
dr inż. Magdalena Kępińska-Jasny
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uszestnicy studiów otrzymują elektroniczne materiały edukacyjne.
Warunki uczestnictwa
Na studia przyjmowane są osoby spełniające poniższe kryteria: - wykształcenie wyższe - min. 3 letnie doświadczenia zawodowe w zarządzaniu - uzyskały pomyślny wynik rozmowy kwalifikacyjnej
Informacje dodatkowe
Wszyscy kandydaci, których zgłoszenia będą pozytywnie rozpatrzone, zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną. O przyjęciu na studia MBA decyduje: wynik rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzający predyspozycje i kompetencje słuchacza do podjęcia studiów Executive MBA.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- poczęstunek w trakcie przerw kawowych obiad serwowany w każdym dniu zajęć na uczelni