AKADEMIA KSIĘGOWOŚCI 2. Praca, sprzedaż usług, bezpieczeństwo i obsługa klienta oraz niezbędna wiedza w księgowości
AKADEMIA KSIĘGOWOŚCI 2. Praca, sprzedaż usług, bezpieczeństwo i obsługa klienta oraz niezbędna wiedza w księgowości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby planujące rozpocząć pracę w działach księgowości; osoby, które niedawno rozpoczęły pracę w działach księgowości; właściciele firm, które prowadzą rachunkowość; kierownicy jednostek na pełnej rachunkowości; osoby zainteresowane podstawami rachunkowości, podatków i działalności gospodarczej; pracownicy i kadra zarządzająca MŚP; osoby pracujące, które chcą zdobyć wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne i będą wykonywać pracę lub pracują w działach finansowo-księgowych; księgowi/pracownicy biura księgowego - specjalizujący się w obsłudze klientów MŚP; pracownicy biur rachunkowych, którzy chcą zgłębić i zaktualizować swoją wiedzę; osoby chcące przekwalifikować się i rozpocząć pracę w działach księgowych; osoby chcące zaktualizować swoją wiedzę, aby zapobiec utracie zatrudnienia; przedsiębiorcy rozpoczynający swoją działalność, pracownicy biur rachunkowych, absolwenci kierunków ekonomicznych; osoby poszukujące nowych możliwości zawodowych w obszarze księgowości.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników24
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do: wykorzystywania technik mentalnych i mechanizmów wywierania wpływu w zawodzie księgowego/księgowej w środowisku VUCA, stosowania reguł efektywnej komunikacji w pracy z klientem, rozumienia roli komunikacji, technik zarządzania emocjami, umiejętnego przekonywania i argumentowania, budowania własnej siły i skuteczności w relacjach biznesowych, komunikacji opartej na empatii, dokumentowania i ewidencjonowania, stosowania sprawdzonych rozwiązań w pracy w księgowości.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu najnowszych trendów w zawodzie księgowej/księgowego | Kryteria weryfikacji Opisuje techniki mentalne przydatne w zawodzie, w księgowości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Określa zasady rządzące budowaniem autorytetu księgowego w świecie dynamicznych zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje kompetencje i meta kompetencje w zawodzie księgowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje elementy wpływające na siłę wewnętrzną. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwija kompetencje przydatne w zawodzie księgowej/księgowego (PRISM). | Kryteria weryfikacji Opisuje modele zachowań behawioralnych PRISM. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje kompetencje istotne w zawodzie księgowego/księgowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sztukę przekonywania i budowania argumentacji w pracy z klientem. | Kryteria weryfikacji Opisuje efektywne komunikowanie się. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki zarządzania emocjami i odwoływania się do emocji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje możliwości osiągania porozumienia w zespole. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1. TRENING MENTALNY DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁU KSIEGOWEGO - JAK BUDOWAĆ SKUTECZNOŚĆ MENTALNĄ I RELACYJNĄ W PRACY W KSIĘGOWOŚCI
Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test.
MODUŁ 1. Techniki mentalne przydatne w zawodzie w księgowości. Co to jest umysł skoncentrowany? Jak dbać o koncentrację w przebodźcowanym środowisku. Środowisko VUCA - jak budować skuteczność w szybko zmieniających się warunkach? Co nam utrudnia słuchanie i „widzenie rzeczywistości” – pułapki naszego umysłu.
Metody pracy: Analiza przygotowanych nagrań audio i video. Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne. Wykorzystanie narządzi z tzw. psychologii procesu.
Moduł 2. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Koło wpływu w komunikacji. Podstawy efektywnej komunikacji - Forma i treść wypowiedzi. Umiejętność słuchania. Zadawanie pytań - jak, jakie, kiedy i dlaczego zadawać pytania? Słuchanie jako Twoja przewaga komunikacyjna. Wyrażanie zrozumienia - 5 zasad dobrego słuchacza. Od zrozumienia innych do bycia zrozumianym – jak rozumieć innych nie tracąc własnych poglądów. Strategiczne błędy w słuchaniu, które utrudniają/uniemożliwiają wejście w kontakt z drugim człowiekiem.
Metody pracy: Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne. Test zachowań behawioralnych..
Moduł 3. PRISM Brain Mapping - jakie kompetencje rozwijać, aby budować skuteczność w zawodzie w księgowości. Analiza zachowań behawioralnych PRISM. Kompetencje i metakompetencje. Wymiary behawioralne w metodologii PRISM Brain Mapping. Kompetencje w zawodzie w księgowości - na czym budujemy naszą skuteczność.
Metody pracy: Analiza przygotowanych nagrań audio - wpływ poprzez komunikację werbalną i pozawerbalną. Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne.
Moduł 4. Emocje w sytuacjach trudnych w zawodzie księgowej/księgowego. Trening mentalny a emocje. Nasze przeświadczenia i przekonania. Techniki budowania jasności umysłu – gdy emocje przysłaniają nam rozwiązania i możliwość porozumienia się. Zarządzanie strachem i złością. Różnice międzypokoleniowe a podejście do pracy w księgowości. Księgowy/księgowa - skuteczna współpraca w zespole rozproszony. Zespół rozproszony - zasady skutecznej komunikacji. Reguły wpływu społecznego z uwzględnieniem zespołu rozproszonego.
Metody pracy: Prezentacja. Wykład. Ćwiczenia indywidualne. Case study. Analiza nagrań audio.
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
DZIEŃ 2. PRACA W BIURZE RACHUNKOWYM - PRAKTYCZNE ROZWIĄZANIA (dokumentowanie, ewidencjonowanie oraz rozliczanie podatku)
Przywitanie, wprowadzenie w tematykę szkolenia.
MODUŁ 1. Podatek VAT w podstawie. Obowiązek, limity. Kto jest podatnikiem.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
MODUŁ 2. Podatek VAT - WDT, WSTO, import usług.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
MODUŁ 3. Podatek VAT MPP. Należyta staranność. Biała lista.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
MODUŁ 4. Pozyskiwanie klientów w biurze rachunkowym.
Metody pracy: wykład, wyjaśnianie, prezentacja.
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Post-test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Dzień 1. Przywitanie, kontrakt z uczestnikami. Pre-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Moduł 1. Techniki mentalne przydatne w zawodzie w księgowości. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Przerwa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Moduł 2. Komunikacja z klientem zewnętrznym i wewnętrznym. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Moduł 3. PRISM Brain Mapping - jakie kompetencje rozwijać, aby... | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Moduł 4. Emocje w sytuacjach trudnych w zawodzie księgowej/księgowego. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Podsumowanie i zakończenie pierwszego dnia szkolenia. | Prowadzący Dorota Jaslan | Data realizacji zajęć 29-05-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Dzień 2. Przywitanie, wprowadzenie w tematykę szkolenia. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Moduł 1. Podatek VAT w podstawie. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przerwa | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Moduł 2. Podatek VAT - WDT, WSTO, import usług. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przerwa | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Moduł 3. Podatek VAT MPP. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 14:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Przerwa obiadowa | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:20 | Godzina zakończenia 14:50 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Moduł 4. Pozyskiwanie klientów w biurze rachunkowym. | Prowadzący Ewa Lipińska | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:50 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Podsumowanie i ewaluacja szkolenia. Post-test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-06-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:10 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 680,00 PLN
- Koszt usługi netto4 680,00 PLN
- Koszt godziny brutto234,00 PLN
- Koszt godziny netto234,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Jaslan
W 2000 roku uzyskała Certyfikat Trenera Biznesu TMT Group, w 2011 mentora – Successful Gender Sensitive Business Support, wydany przez Women’s Business Development Agency UK, od 2015 roku posiada Certyfikat Coacha PRISM Brain Mapping. Od 2013 należy do Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu. Posiada uprawnienia psychoterapeuty oraz rekomendacje Polskiego Towarzystwa Psychologii Procesu (PTPP) do prowadzenia terapii i pracy z grupami pod stałą superwizją nauczyciela psychologii zorientowanej na proces. W swojej pracy łączy wiedzę psychologiczną, psychoterapeutyczną oraz biznesową zdobytą w ciągu 20 lata praktyki zawodowej oraz licznych szkoleń u najlepszych mentorów w kraju i za granicą. Autorka opracowań merytorycznych do e-learnigu, filmów/platform szkoleniowych. W 2020 roku uzyskała międzynarodowy certyfikat coacha sukcesji. Rozpoczęła prace nad przygotowaniem rozprawy doktorskiej w Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego związaną z tematem wypalenia zawodowego.
Wykształcenie wyższe - absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Jagiellońskim i zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.
Posiada duże doświadczenie w świadczeniu tego typu usług.
Ewa Lipińska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik szkolenia otrzyma autorskie materiały szkoleniowe (prezentacja multimedialna, skrypt itp.) drogą mailową na dzień przed rozpoczęciem szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Osoba zainteresowana skorzystaniem z usługi rozwojowej z dofinansowaniem musi zarejestrować się w Bazie Usług Rozwojowych oraz dokonać zapisu na usługę przed jej rozpoczęciem, z użyciem numeru ID wsparcia.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma link aktywacyjny do platformy szkoleniowej, aktywacja umożliwi uczestnictwo w szkoleniu.
Podczas logowania się do platformy (system prosi tylko o podanie: imienia, e-maila i hasła) w celu jednoznacznego zidentyfikowania uczestnika szkolenia wymagane jest podanie imienia i nazwiska uczestnika.
Lista obecności na szkoleniu będzie sporządzona na podstawie pisemnych potwierdzeń uczestników szkolenia o ich uczestnictwie w szkoleniu oraz dodatkowo na podstawie potwierdzenia obecności na czacie.
Informacje dodatkowe
Czas trwania usługi szkoleniowej to 20 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna= 45 minut). Szkolenie jest dwudniowe, w każdym dniu są 4 moduły. Planujemy przerwy pomiędzy modułami.
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenia odbywają się na platformie ClikcMeeting w formie Webinaru.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Każdy komputer używany na co dzień będzie wystarczający do uczestnictwa w usłudze rozwojowej. Rekomendujemy udział w szkoleniu za pośrednictwem komputera. Tablet a zwłaszcza smartfon może być mniej praktyczny ze względu na wielkość ekranu.
1. Komputer/laptop – najlepiej, procesor Intel Core od i3 w górę, zalecane 4 GB RAM lub więcej, tablet 3 GB RAM lub smartfon.
2. Stałe łącze internetowe w dowolnej technologii – światłowód, GSM 3G lub 4G/LTE, Internet kablowy, zalecane min. 3 Mb/s w zakresie pobieranie i wysyłania danych.
3. W miarę możliwości najnowszy system operacyjny: Windows 10 lub 8, 7, Vista z SP1; macOS X z macOS 10.7 lub nowszy, iOS 10 lub nowszy lub dedykowana aplikacja mobilna z AppStore lub GooglePlay, Android w wersji 4.0.4 lub nowszy w przypadku tabletów lub inne systemy operacyjne dające pewność odbioru transmisji bez zakłóceń.
4. Dowolna przeglądarka internetowa (zalecana Chrome lub Mozilla FireFox).
5. Głośniki lub słuchawki.
W trakcie szkolenia dostęp do wizji i dźwięku mają tylko trenerzy, uczestnicy szkolenia mogą komunikować się jedynie za pomocą czatu.
Link umożliwiający uczestnictwo w spotkaniu on-line ważny jest tylko w dniu szkolenia. Do każdego szkolenia przypisany jest oddzielny link.