Techniki sprzedaży z obsługą klienta
Techniki sprzedaży z obsługą klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana do uczestników projektów współfinansowanych przez Unię Europejską/Krajowy Fundusz Szkoleniowy, chcących nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, w tym - technik sprzedaży.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji31-05-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Techniki sprzedaży z obsługą klienta" umożliwia zdobycie przez Uczestników/czki kwalifikacji/uprawnień do pracy na stanowisku sprzedawcy i/lub doradcy klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta. | Kryteria weryfikacji Samodzielna analiza case study przez uczestników szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z klientem
2. Autoprezentacja i asertywność
3. Zasady komunikacji interpersonalnej
4. Savoir-vivre i etyka w obsłudze klienta
5. Obsługa bezpośrednia i telefoniczna/korespondencyjna
6. Typy klientów oraz metody ich obsługi
7. Techniki sprzedaży
8. Negocjacje
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto75,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto75,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Pasternak
• Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie – kierunek: ekonomia, specjalizacja: finanse przedsiębiorstw (licencjat), 2013 r.
• Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, kierunek: ekonomia, specjalizacja: ekonomika gospodarki żywnościowej (magister), 2016 r.
• Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, kierunek: Doradztwo zawodowe (studia podyplomowe), obecnie
Doświadczenie zawodowe:
• weryfikator procesów back office, VII-X 2017 r.,
• pracownik biurowy, I 2018 r. – V 2019 r.,
• specjalista ds. szkoleń, wykładowca z zakresu pracownik biurowy, obsługa klienta, obsługa komputera, VI 2019 - obecnie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
notes, długopis, teczka
Informacje dodatkowe
Warunkiem rozpoczęcia kursu jest zebranie pełnej grupy szkoleniowej.
Zamieszczony harmonogram stanowi jedynie przykład. Dokładne terminy i tryb szkolenia jest ustalany bezpośrednio między uczestnikami a trenerem.
Uczestnik kursu otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, potwierdzające uzyskanie kompetencji.
Istnieje także możliwość zorganizowania egzaminu zewnętrznego ICVC (za dodatkową opłatą).
1h lekcyjna = 45 min.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi