Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy -Akademia HR
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy -Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do firm z sektora MŚP w szczególności:
− pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną Przedsiębiorcy;
− pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi Przedsiębiorcy - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pt.: " Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do rozwijania kompetencji pracowników w zakresie identyfikacji, rozumienia i skutecznego rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale | Kryteria weryfikacji Definiuje wpływ globalnych trendów na rynek pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potencjalne wyzwania w rekrutacji | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Analizuje przypadki zastosowania strategii adaptacyjnych w firmie | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Definiuje różne metody oceny potencjału zawodowego | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia metody oceny do specyfiki stanowiska i firmy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Analizuje skuteczności wybranych metod oceny w kontekście celów organizacyjnych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Analizuje obecne struktury kompetencyjne pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Prognozuje przyszłe potrzeby kompetencyjne firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania rozwojowe dostosowane do przewidywanych zmian | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników | Kryteria weryfikacji Identyfikuje korzyści płynących z różnorodności w miejscu pracy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Analizuje przypadki, w których zróżnicowanie wpłynęło pozytywnie na innowacyjność i wydajność | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje plan działań wspierających różnorodność i inkluzję w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników | Kryteria weryfikacji Stosuje najlepsze praktyki w procesie rekrutacji i selekcji | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Integruje strategie firmy z procesami HR | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Wykazuje zgodność programów HR z obowiązującymi przepisami prawnymi | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji | Kryteria weryfikacji Implementuje systemy monitorowania rozwoju kompetencji | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary wymagające rozwoju za pomocą narzędzi HR | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ wdrożonych procesów na adaptację pracowników do zmian | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Dostosowuje narzędzia HR do aktualnych i przewidywanych potrzeb organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Zapewnia efektywność rozwiązań w zakresie aktualizacji kompetencji pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Integruje narzędzia HR z bieżącymi procesami w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje programy rozwoju indywidualnego i ścieżki kariery | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje zróżnicowany potencjał pracowników w planowaniu rozwoju | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje postępy i dostosowuje programy do zmieniających się potrzeb | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Analizuje zróżnicowanie pracowników pod kątem doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje identyfikowany potencjał do tworzenia innowacyjnych rozwiązań | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Kryteria weryfikacji Promuje różnorodność jako wartość dodaną dla organizacji | Metoda walidacji Debata swobodna | |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wdraża programy i inicjatywy wspierające wymianę wiedzy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Nadzoruje dostęp do wiedzy ukrytej w organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Minimalizuje ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień Pierwszy: Osobowości i Talenty jako Zasób dla Firmy
Moduł 1: Wprowadzenie do Zrównoważonego Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Organizacji
- Część 1: Omówienie koncepcji zrównoważonego zarządzania zasobami ludzkimi. Przedstawienie korzyści płynących z długoterminowego wspierania rozwoju pracowników oraz harmonizacji ich celów z celami organizacji.
- Część 2: Potrzeby jednostki a potrzeby organizacji. Różnorodność osobowości pokazuje różnorodność potrzeb na poziomie organizacyjnym firmy.
Moduł 2: Zrozumienie Osobowości i Talentów
- Część 1: Wprowadzenie do profilu osobowości Persolog. Dlaczego znajomość osobowości swojej i innych jest ważna dla naszego życia prywatnego i zawodowego? Rozpoznawanie różnych typów osobowości i ich wpływu na dynamikę zespołową.
- Część 2: Identyfikacja talentów i mocnych stron pracowników. Wykorzystanie narzędzi, takich jak testy osobowości Persolog, do lepszego zrozumienia potencjału indywidualnego.
Moduł 3: Rozwój Kompetencji i Talentów – praca z profilem osobowości
- Część 1: Techniki i strategie rozwijania kompetencji oraz talentów w zespole. Planowanie ścieżek rozwoju z uwzględnieniem indywidualnych predyspozycji.
- Część 2: Praktyczne warsztaty: Praca nad przypadkami, analiza i planowanie rozwoju konkretnych talentów w zespole.
Dzień Drugi: Talenty i Kompetencje w Praktyce
Moduł 4: Efektywne Wykorzystanie Talentów w Zespole
- Część 1: Strategie tworzenia zespołów opartych na uzupełniających się talentach i kompetencjach. Budowanie efektywnych zespołów na podstawie profilu Persolog.
- Część 2: Praktyczne warsztaty: Symulacje i ćwiczenia grupowe mające na celu optymalizację pracy zespołu przez wykorzystanie różnorodności talentów.
Moduł 5: Zarządzanie Potencjałem w Codziennej Pracy
- Część 1: Techniki motywacyjne wzmacniające zaangażowanie i efektywność. Rozpoznawanie i wykorzystywanie preferencji zadaniowych do optymalizacji pracy zespołu.
- Część 2: Metody efektywnego pokonywania wyzwań, oparte na zrozumieniu osobowości i talentów w wielu obszarach:
- Tendencje zachowań: Zrozumienie naturalnych tendencji zachowań i ich wpływu na pracę zespołową.
- Możliwe słabe strony: Identyfikacja i strategie radzenia sobie ze słabościami.
- Realizacja zadań: Techniki efektywnego wykonywania zadań i osiągania celów.
- Główna tendencja: Rozpoznawanie dominujących tendencji w zachowaniu i ich wpływ na dynamikę zespołu.
- Wyznawane wartości osobiste: Jak wartości wpływają na decyzje i działania w pracy.
- Przekonywanie innych: Techniki skutecznego przekonywania i wpływania na innych.
Dodatkowo, po każdym module przewidziane są sesje Q&A, umożliwiające uczestnikom zgłębienie tematyki i rozwianie wszelkich wątpliwości.
Zaplanowano również studia przypadków: analiza rzeczywistych przykładów firm, które skutecznie wdrożyły strategie zrównoważonego zarządzania potencjałem członków zespołu oraz wykorzystały profil Persolog w praktyce.
Dzień Trzeci: Budowanie Efektywnych Zespołów
Moduł 6: Budowanie efektywnych zespołów z wykorzystaniem Persolog Profil osobowości
- Techniki budowania zespołów oparte na różnorodności i uzupełnianiu się kompetencji: Przedstawienie metod doboru członków zespołu, aby maksymalnie wykorzystać ich indywidualne talenty i preferencje pracy. Skupienie się na tym, jak różnorodność osobowości i talentów może przyczynić się do tworzenia silnych, zgranych zespołów.
- Case study: Analiza przykładów efektywnych zespołów: Przegląd studiów przypadków, które ilustrują, jak różnorodność w zespole przyczynia się do jego sukcesu. Dyskusja na temat tego, jak te przykłady można zastosować w praktyce w różnych środowiskach pracy.
Dzień Czwarty: Przeciwdziałanie Wypaleniu Zawodowemu
Moduł 7: Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu w środowisku pracy
- Przyczyny i objawy wypalenia zawodowego: Omówienie głównych czynników prowadzących do wypalenia zawodowego oraz sposobów jego rozpoznawania. Zrozumienie, jakie sygnały mogą wskazywać na zbliżające się wypalenie zawodowe i jak je odpowiednio adresować.
- Strategie zapobiegania wypaleniu zawodowemu wśród pracowników: Prezentacja technik zarządzania stresem, budowania odporności psychicznej i zachowania work-life balance oraz blending. Omówienie praktycznych narzędzi, które mogą pomóc pracownikom w utrzymaniu zdrowia psychicznego i fizycznego, zapobiegając tym samym wypaleniu zawodowemu.
Dzień piaty: Konflikty w Zespołach Pracowniczych
Moduł 8: Konflikty w zespołach pracowniczych - narzędzia i sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- Typy konfliktów w miejscu pracy: Klasyfikacja konfliktów według ich źródeł i przebiegu.
- Osobowość a konflikty? Jak je rozwiązywać dla dobra obu ze stron.
- Techniki rozwiązywania konfliktów i mediacji: Metody mediacji oraz negocjacji jako sposoby rozwiązywania konfliktów. Ćwiczenia rozwijające umiejętności komunikacyjne niezbędne w mediacji.
Podsumowanie szkolenia
- Omówienie kluczowych wniosków z pięciu dni szkolenia.
- Dyskusja na temat implementacji zdobytej wiedzy w praktyce zawodowej
- Walidacja
Każdy moduł będzie zawierać część teoretyczną, praktyczne warsztaty oraz dyskusje grupowe, co pozwoli uczestnikom nie tylko zdobyć wiedzę, ale również nauczyć się jej stosowania w codziennej pracy.
Czas trwania szkolenia to 5 dni szkoleniowe w godz. 8:00 - 16:00
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 60 minut.
Przerwy są wliczane w czas szkolenia.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 24 Przywitanie i wprowadzenie do szkolenia. Wprowadzenie do Zrównoważonego Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Organizacji | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 24 Zrozumienie Osobowości i Talentów | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 24 Rozwój Kompetencji i Talentów – praca z profilem osobowości | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 24 Praca nad przypadkami - warsztaty | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 24 Podsumowanie i zakończenie dnia szkoleniowego - pytania i odpowiedzi | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 20-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 24 Efektywne Wykorzystanie Talentów w Zespole | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 24 Zarządzanie Potencjałem w Codziennej Pracy | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 24 Studia przypadków i sesje Q&A po każdym module | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 24 Sesja pytań i odpowiedzi oraz podsumowanie dnia szkoleniowego | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 24 Budowanie efektywnych zespołów z wykorzystaniem Persolog Profil osobowości | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 24 Dyskusja grupowa: W jaki sposób możemy stosować te techniki w naszych zespołach? | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 24 Warsztaty praktyczne: Praca w grupach nad konkretnymi przypadkami | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 24 Podsumowanie dnia i sesja pytań i odpowiedzi | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 24 Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu w środowisku pracy | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 24 Strategie zapobiegania wypaleniu zawodowemu wśród pracowników | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 24 Sesja pytań i odpowiedzi | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 24 Konflikty w zespołach pracowniczych - narzędzia i sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 24 Przerwa | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 24 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Anna Preuschoff | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 24 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 280,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 918,70 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto147,97 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Preuschoff
sprawia, że jest ona w stanie dostarczać programy szkoleniowe, które są nie tylko praktyczne, ale i głęboko zakorzenione w naukowych podstawach zarządzania, psychologii oraz zdrowia.
Dodatkowo, jako Międzynarodowy Consultant Profi Competence, posiada międzynarodową certyfikację kompetencji zawodowych, co świadczy o jej globalnym podejściu do biznesu i rozwoju osobistego. To pozwala jej na stosowanie najlepszych praktyk i najnowszych metodologii w swoich
programach szkoleniowych. Kompetencje łączące wiedzę i doświadczenie z zarządzania, marketingu, pedagogiki, psychologii
biznesu oraz zdrowia, czynią z niej wyjątkowego specjalistę w dziedzinie rozwoju osobistego i zawodowego dla przedsiębiorców. Jej programy szkoleniowe są nie tylko teoretycznie ugruntowane, ale przede wszystkim skoncentrowane na praktycznym zastosowaniu wiedzy w codziennej działalności biznesowej. Posiada 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Wykształcenie wyższe. Adres mailowy trenera: annap@humancore.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych i dydaktycznych w tym: materiały szkoleniowe (skrypty ze szkolenia podsumowujący wiedzę) notatnik, długopis, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/certyfikat.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się z organizatorem szkolenia pod nr. telefonu: 504421605 lub mailowo: malgorzata.solich@trendy-s.pl. Zapis przez BUR na usługę.
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje zaświadczenie o ukończonym szkoleniu. Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć.
Informacje dodatkowe
Cena zawiera: koszty przeprowadzenia szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/ certyfikaty.
Istnieje możliwość dopasowania terminu, godzin, formy świadczenia usługi oraz lokalizacji do wymagań klienta.
W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Zwolnienie z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r., poz. 1983)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi