Akademia Rekrutacji ( Akademia HR - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy )
Akademia Rekrutacji ( Akademia HR - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy )
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierujemy do specjalistów HR oraz menedżerów, którzy dokonują procesu rekrutacji na co dzień i pragną zdobyć wiedzę i umiejętności do efektywnego przeprowadzania pełnego procesu rekrutacji.
Dla osób, które pragną rozwijać wiedzę z zakresu kompetencji oraz wykorzystywać różnorodne metody selekcji (wywiad i Assessment Centre). - Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji03-09-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi62
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
"Akademia Rekrutacji" przygotowuje uczestników do pełnienia roli rekrutera w organizacji, m.in. poprzez zastosowanie umiejętności z zakresu projektowania i prowadzenia procesu rekrutacyjnego, poszerzanie bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kompetencji kandydata oraz poznanie sposobów kształtowania siły w negocjacjach i radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie procesu rekrutacji pracowników | Kryteria weryfikacji • definiuje sposoby kształtowania siły w negocjacjach• identyfikuje sposoby radzenia sobie z trudnymi partnerami negocjacyjnym • omawia najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej • charakteryzuje trudne zachowania kandydatów w trakcie spotkania oraz sposoby radzenia sobie z nimi | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje w swojej pracy metody, techniki oraz narzędzia stosowane w procesie rekrutacyjnym | Kryteria weryfikacji • wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania i prowadzenia procesu rekrutacyjnego• przygotowuje i testuje wywiad standaryzowany i behawioralny • tworzy bazy pytań oraz zadań służących diagnozie kompetencji kandydata • dokonuje oceny motywacji i kompetencji kandydata • charakteryzuje się świadomością konieczności ciągłego rozwoju umiejtności rekruterskich | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w sposób zrównoważony zarządza potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy | Kryteria weryfikacji • charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników• buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji, wdrażania nowych pracowników, pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników • kształtuje wartości i kulture pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1 (online)
Etapy procesu rekrutacyjnego
- Cele stawiane rekrutacji
- Etapy procesu
- Zabezpieczanie niezbędnych zasobów
- Kontraktowanie procesu z klientem wewnętrznym
Tworzenie profilu kandydata
- Kwalifikacje, uprawnienia i kompetencje w profilu poszukiwanego kandydata
- Informacje stanowiskowe brane pod uwagę przy tworzeniu profilu kandydata
- Personalizacja kandydatów – Model 5P
- Sporządzenie formularza profilu stanowiska
Pozyskiwanie kandydatów
- Wyzwania rekrutacyjne a dzisiejszy rynek pracy
- Różnice pokoleniowe i dostosowanie komunikacji do różnych grup odbiorców
- Model AIDA w komunikacji z kandydatami
Źródła pozyskiwania kandydatów
- Tradycyjne i nowoczesne kanały dotarcia do kandydatów
- Direct Search a Head Hunting
- Ćwiczenia z zakresu korzystania z social media w rekrutacji (GL, LI)
- Budowanie zaangażowania kandydatów
- Dobór źródeł pozyskiwani kandydatów w zależności od branży i poziomu stanowiska
- Viral recruiting, guerilla recruiting, Scouting, Gamification – wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacji w zależności od branży
Budowa komunikacji z kandydatem – jak zainteresować kandydata ofertą
- Budowa komunikacji z kandydatami– ćwiczenia praktyczne
Employer branding w procesie rekrutacyjnym
- Umiejętności osoby rekrutującej wizytówką firmy
- Zarządzanie bazą kandydatów
- Budowanie relacji i motywacji kandydatów – zapoczątkowanie procesu onboarding podczas pierwszego kontaktu z kandydatem
- Informacja zwrotna – cele i struktura
Selekcja wstępna
- Pierwsza selekcja CV – zasady selekcji aplikacji
- Rozmowa telefoniczna
- Sprawdzenie referencji i przegląd dokumentów
Moduł 2
Ten moduł w terminie 24-25.10.2024 r. poza Panią Anettą Krukowską poprowadzi również Trenerka Agnieszka Mayilov.
Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
- Agenda i etapy rozmowy kwalifikacyjnej
- Katalog pytań niewskazanych
- Zebranie informacji o doświadczeniu kandydata w kontekście profilu stanowiska
- Odpowiadanie na pytania kandydata
Kompetencje jako kryterium selekcji
- Dla jakich profili stanowiskowych kompetencje są kluczowych kryterium selekcji
- Definicja kompetencji jako kryterium selekcji
- Zasady tworzenia profilu kompetencyjnego kandydata
- Źródła i metody zbierania danych do budowania profilu kompetencyjnego
- Definiowanie, wskaźnikowanie i stopniowanie kompetencji
- Przykładowe listy kompetencyjne, korzystanie z gotowych katalogów kompetencji
Projektowanie wywiadu behawioralnego
- Meta-kompetencje i sposób ich badania
- Charakterystyka wywiadów diagnozujących kompetencje: wywiad sytuacyjny, behawioralny i technika STAR
- Struktura wywiady behawioralnego
- Zasady formułowania pytań
- Rola obserwacji bieżącej i pytań pogłębiających w wywiadzie
Ćwiczenia w prowadzeniu wywiadu behawioralnego
- Techniki zadawania pytań: pytania otwarte i sondujące
- Badanie meta-kompetencji w wywiadzie
- Stawianie hipotez
- Sposoby koncentrowania kandydata na faktach
- Testowanie zaprojektowanych wywiadów i zbieranie informacji zwrotnej od grupy i trenera
Ocena kompetencji
- Jakość notatek a ocena kompetencji
- Obszary analizowanych informacji: fakty i interpretacje
Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Trudne zachowania kandydatów w trakcie spotkania i jak sobie z nimi radzić
- Zebranie przykładów z grupy
- Burza mózgów dotycząca sposób radzenia sobie z trudnymi zachowaniami kandydatów
Moduł 3
Ten moduł w terminie 21-22.11.2024 r. poza Panią Anettą Krukowską poprowadzi również Trenerka Maria Jamróz.
Dwa podejścia w rekrutacji
- Odpowiedzialność rekrutera za dopasowanie kandydata do wymagań organizacji
- O roli talentów oraz przeformułowywaniu „słabych” stron
Pozyskiwanie wiarygodnych informacji o kandydacie
- Wizerunek budowany przez kandydata
- Po czym poznać, że wypowiedzi kandydata są deklaratywne
- Rola emocji w diagnozie motywów kandydata
- Normowanie standardu prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej podczas prezentowania agendy spotkania
Wybrane techniki komunikacji
- Obserwacja komunikacji niewerbalnej kandydata
- Zadawanie pytań otwartych, sondujących i sugerujących
- Aktywne słuchanie, podsumowywanie i parafrazowanie
- Konfrontowanie jako technika prowadzenia
- Milczenie jako technika perswazji
- Pytania-wytrychy
- Wykorzystanie technik projekcyjnych w badaniu motywów i postaw
Badanie motywacji kandydata
- Jak definiujemy motywację
- Pytania mające na celu zbieranie informacji o motywacji kandydata
Korzystanie z zadań badawczych i próbek pracy
- Przykłady zadań badawczych i próbek pracy w badaniu kompetencji
- Czy w badaniu kompetencji warto stosować testy psychologiczne — przykłady testów
- Czym jest Assessment Centre – charakterystyka procesu
- Dobór zadań do badanych kompetencji
- Przykładowe próbki pracy – burza mózgów
- Obserwacja zachowań kandydata podczas realizacji zadań
- Przykłady raportów indywidualnych w procesach AC
Przekazywanie informacji zwrotnej kandydatom
- Z czym warto pozostawić kandydata po rozmowie rekrutacyjnej
- Podstawy konstrukcji feedbacku
Moduł 4
- Czym są, a czym mogą być negocjacje? Jak można modyfikować ten aspekt procesu rekrutacji?
- Siła w negocjacjach – jej źródła i sposoby kształtowania w zależności od sytuacji rynkowej (podaż-popyt)
- Trudne sytuacje w negocjacjach – impas, stres, dyskomfort, niepożądane emocje – jak z nimi pracować (prewencja i interwencja)
- Wartość dodana wynikająca z fazy negocjacji w procesie rekrutacji – korzyści i zagrożenia (oraz sposoby radzenia sobie z nimi) dla potencjalnych kandydatów i osób prowadzących rekrutację
Moduł 5 (online)
Onboarding pracownika
1. Wartość onboardingu
- Mój pierwszy dzień w pracy – pewien przypadek
- Dlaczego onboarding jest ważny?
- Wpływ procesu wdrożenia na nowego pracownika
- Znaczenie onboardingu dla organizacji
2. Nowy pracownik na pokładzie
- Koncepcja 4C Talyi Bauer – 4 poziomy adaptacji
- Elementy pozytywnej adaptacji
- Kontekst zespołowy procesu adaptacji zawodowej
- Podmioty uczestniczące w procesie adaptacji i ich role
3. Procedura onboardingu
- Przygotowanie do przyjęcia nowego pracownika
- Zadania w procesie onboardingu
- Formalności i dokumenty
- Formularze i materiały dodatkowe pomocne w procesie onboardingu
- Zakończenie procesu adaptacji
- Szkolenie stanowiskowe w procesie onboardingu, koncepcja TWI (Training Within Industry)
4. Onbarding inaczej
- Pre-onboarding
- Onboarding zdalnie
- Działania integracyjne
5. Ewolucja
- Mierniki efektywności onboardingu
- Jak doskonalić proces?
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji menedżera HR: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Informacje techniczne:
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 62 godziny dydaktyczne (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 56 Etapy procesu rekrutacyjnego- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 56 Tworzenie profilu kandydata- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 56 Pozyskiwanie kandydatów cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 56 Pozyskiwanie kandydatów cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 05-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 56 Źródła pozyskiwania kandydatów- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 56 Budowa komunikacji z kandydatem – jak zainteresować kandydata ofertą- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 56 Employer branding w procesie rekrutacyjnym- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 56 Selekcja wstępna- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 06-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 56 Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 56 Kompetencje jako kryterium selekcji | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 56 Projektowanie wywiadu behawioralnego cz.1 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 56 Projektowanie wywiadu behawioralnego cz.2 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 24-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 56 Ćwiczenia w prowadzeniu wywiadu behawioralnego | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 56 Ocena kompetencji | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 56 Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy kwalifikacyjnej | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 56 Trudne zachowania kandydatów w trakcie spotkania i jak sobie z nimi radzić | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 56 Dwa podejścia w rekrutacji | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 56 Pozyskiwanie wiarygodnych informacji o kandydacie | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 56 Wybrane techniki komunikacji cz.1 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 56 Przewa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 56 Wybrane techniki komunikacji cz.2 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 56 Badanie motywacji kandydata | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 56 Korzystanie z zadań badawczych i próbek pracy | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 56 Przekazywanie informacji zwrotnej kandydatom cz.1 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 56 Przerwa | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 56 Przekazywanie informacji zwrotnej kandydatom cz.2 | Prowadzący Anetta Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 56 Czym są, a czym mogą być negocjacje? Jak można modyfikować ten aspekt procesu rekrutacji? | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 56 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 56 Siła w negocjacjach – jej źródła i sposoby kształtowania w zależności od sytuacji rynkowej (podaż-popyt) | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 56 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 56 23 z 29 Trudne sytuacje w negocjacjach – impas, stres, dyskomfort, niepożądane emocje – jak z nimi pracować (prewencja i interwencja) | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 56 Przerwa | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 56 Wartość dodana wynikająca z fazy negocjacji w procesie rekrutacji – korzyści i zagrożenia (oraz sposoby radzenia sobie z nimi) dla potencjalnych kandydatów i osób prowadzących rekrutację | Prowadzący Witold Rychłowski | Data realizacji zajęć 12-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 56 Wartość onboardingu; Nowy pracownik na pokładzie | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 56 Procedura onboardingu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 56 Onbarding inaczej | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 56 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 56 Ewolucja | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 13-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 749,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto124,98 PLN
- Koszt osobogodziny netto101,61 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Krukowska
Karierę zawodową rozpoczynała w Ernst & Young.
Posiada doświadczenie w opracowywaniu metod weryfikacji kompetencji oraz prowadzeniu analiz potencjału w procesach rekrutacji i rozwoju zawodowym.
Współprojektowała modele kompetencyjne oraz narzędzia rozwoju kompetencji w projektach dotyczących rozwoju organizacji i budowania ścieżek kariery.
W pracy kładzie nacisk na rozwój organizacji poprzez wspieranie potencjału jednostki i synergię działań zespołu. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się, prowadząc szkolenia z zakresu rekrutacji.
Anetta Krukowska
Ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach Psychologia zdrowia i Psychologia edukacji.
Brała udział w wielu kursach i warsztatach, między innymi w Szkole Ustawień Systemowych prowadzonej przez Gerharda Walpera, w Szkole Trenerów TransMisja, Podstawach Access i Pracy z Ciałem w zakresie Access Consciousness oraz pracy z ciałem i emocjami Polynesian Healing Arts w Nowej Zelandii.
Posiada certyfikat Uniwersytetu Kalifornijskiego z zakresu kodowania ruchów mimicznych twarzy (Facial Action Coding System) oraz uprawnienia Hogan Assessment Systems.
Od 1998 roku pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych.
Od 2016 roku jest propagatorką nowego nurtu, którym jest wellness w biznesie.
Anetta współpracowała z wieloma firmami szkoleniowymi i realizowała projekty dla organizacji finansowych, FMCG, produkcyjnych oraz administracji państwowej.
Podczas szkoleń, głównie z zakresu diagnozy kompetencji w procesach ocen, przekazuje przede wszystkim wiedzę praktyczną, opartą na przykładowych procesach biznesowych. Pobudza, aktywizuje i inspiruje grupę do korzystania z nabytej wiedzy i już posiadanych kompetencji, a także buduje atmosferę współpracy w zespołach warsztatowych.
Witold Rychłowski
Studiował na wydziale Handlu Zagranicznego na SGH oraz na Wydziale Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Jest doświadczonym trenerem EY Academy of Business, trenerem biznesu i konsultantem, zawodowym negocjatorem i mediatorem. Od 1995 r. jest praktykiem biznesu.
W Philips Polska poznawał praktyki skutecznego biznesu międzynarodowego od stanowiska Przedstawiciela Handlowego (Business Electronics) do pozycji Key Account Managera. Następne 5 lat pracował w Sony Poland na stanowisku Sales & Marketing Managera, budując sieć dystrybucyjną oraz szkoląc i zarządzając kadrami w obszarze sprzedaży i marketingu. Tworzy i realizuje autorskie projekty zarówno w formule szkoleń otwartych, jak i dedykowanych projektów rozwojowych dla firm i organizacji. Aktywnie wspiera rozwój umiejętności również w pracy z klientami indywidualnymi, występując w roli konsultanta, doradcy oraz coacha.
Doświadczenie zawodowe oraz wieloletnia praktyka doradcza i trenerska pozwoliły mu na stworzenie oryginalnego, autorskiego podejścia do zagadnień związanych z konfliktem.
Poza Polską Witold Rychłowski przygotowywał i prowadził zajęcia w Bahrajnie, Kuwejcie, Katarze, Słowacji czy Holandii, gdzie wysokie oceny uzyskiwał nie tylko z tytułu unikatowej formuły prowadzonych zajęć, ale także z powodu skuteczności proponowanych praktycznych rozwiązań.
Witek jest przekonany, że różnorodność doświadczeń życiowych może stanowić źródło inspiracji.
Agnieszka Mayilov
Agnieszka zajmowała się koordynowaniem pracy zespołu oraz współpracą z innymi działami biznesu w zakresie wspierania rozwoju pracowników (szkolenia dla menedżerów, coaching, budowanie indywidualnych planów rozwoju, ocena pracowników, tworzenie i prowadzenie programów rozwojowych).
Maria Jamróz
Prowadzi projekty rekrutacyjne dla organizacji, głównie z obszaru IT.
W pracy trenerskiej i coachingowej stosuje narzędzia NLP, Transteoretyczny Model Zmiany, Points of You, narzędzia Ruchu Autentycznego, Building High Performance Team, Managing and Leading through the Performance Lifecycle. Absolwentka Bankowości i Finansów SGH.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
- Moduł 1 oraz Moduł 5 odbywają się ONLINE LIVE, Moduł 2, Moduł 3, Moduł 4 STACJONARNIE.
- Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
- Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
- W budynku znajduje się: parking dla rowerów, poczta, restauracja, firma kurierska, kiosk.