STUDIA PODYPLOMOWE Zarządzanie Turystyką i Hotelarstwem
STUDIA PODYPLOMOWE Zarządzanie Turystyką i Hotelarstwem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele i menedżerowie obiektów hotelarskich ( np. hoteli, pensjonatów, gospodarstw agroturystycznych),
- właściciele i menedżerowie biur podróży (touroperatorów, pośredników turystycznych i agencji turystycznych),
- osoby, które chciałyby założyć własną działalność gospodarczą w sektorze turystyki i hotelarstwa,
- pracownicy sektora publicznego, administracji samorządowej, samorządu branżowego i lokalnych/regionalnych organizacji turystycznych, odpowiedzialnych za rozwój i promocję turystyki w regionie,
- wszystkie osoby zainteresowane rozwojem kompetencji zawodowych,
- wszystkie osoby, które chciałyby się przekwalifikować i pozyskać nowe kompetencje zawodowe w dziedzinie turystyki i hotelarstwa.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji30-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi184
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z problematyką podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze usług turystycznych i hotelarskich. Program studiów obejmuje szeroki zakres zagadnień z zakresu zarządzania, ekonomii, prawa, psychologii z uwzględnieniem najnowszych trendów na rynku turystycznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Absolwent posiada wiedzę z zakresu kierowania instytucjami lub organizacjamiw sektorze turystycznym | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent zna organizację pracy, zarządzania, nadzoru i kontroli pracy w hotelach | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi ocenić jakość obiektów i usług hotelarskich. | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi prowadzić działalność w zakresie turystyki i hotelarstwa zgodnie z aktualnymi przepisami prawa | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi współdziałać i pracować w grupie, przejmując w niej różnerole społeczne i zawodowe | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy i jednocześnieprzynoszący korzyści społeczne | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności. | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Absolwent posiada świadomość konieczności stałego śledzenia uwarunkowańwpływających na zmiany rynku turystycznego | Kryteria weryfikacji udział w zajęciach na poziomie 80% | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Instytucjonalno-prawne otoczenie turystyki i hotelarstwa. Trendy w turystyce.
2. Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym.
3. Funkcjonowanie gastronomii hotelowej (wizyta studyjna w hotelu). Szkolenie: „organizacja projektów eventowych”
4. Marketing w turystyce i hotelarstwie. MICE
5. Technologie informatyczne w turystyce i hotelarstwie. Szkolenie: „wprowadzenie do GDS Worldspan”
6. Organizacja pracy w hotelarstwie w pionie pobytowym
7. Kultura kulinarna + szkolenie “systemy obsługi w zakładach gastronomicznych”
8. Prowadzenie przedsiębiorstwa turystycznego. Case study. Szkolenie: „obsługa trudnego klienta w przedsiębiorstwie turystycznym”
9. Prowadzenie przedsiębiorstwa hotelowego. Case study. Szkolenie: „ABC recepcji”
10. Zarządzanie projektem w turystyce i hotelarstwie
11. Seminarium dyplomowe
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto18,48 PLN
- Koszt osobogodziny netto18,48 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie cyfrowej umieszczane dla uczestników w chmurze.